Hakutulokset

  1. H

    Vain vastuuton vanhempi jättää vakuutuksen ottamatta?

    Itse ainakin haluan lapsilleni "pikaista" terveyden hoitoa ja meillä päin sitä ei saa kun yksityisiltä asemilta. Ja sitten jos käy niin ikävästi että tulee esim se kuuluisa korvatulehduskierre, niin kaikki kulut menee yhdessä omavastuulla eikä tosissaan tarvi jonotella sairaan lapsen kanssa...
  2. H

    Ei sitten pätkääkään kiinnostaisi järjestää lapsille synttärijuhlia tänä(kään)vuonna...

    B) meillä onkin bileet tältävuodelta ohi, eilen oli keskimmäisen. Ei käy täteeksi aloittajaa :laugh:
  3. H

    Mikähän koiraa vaivaa?

    Madot tai sydänvika tulee ensimmäisenä mieleen. Teitty vaihtoehtoja voi olla monia muitakin
  4. H

    Parisuhde+Raha

    Yhteinen tili mistä yhteiset menot maksetaan
  5. H

    Koska vauvanne alkanut hymyillä?

    Meillä kuukauden ikäisenä
  6. H

    Seurustelu ikä?

    Meillä tämä on vaan tosi rasittavaa kun mikään muu kuin seurustelu ei kelpaa :laugh:
  7. H

    Herätti ajattelemaan...

    Mulla ainakin toi tempperamentti tekee sen että menen nollasta-sataan ihan hetkessä, eli käytännössä suutun päivittäin useita kertoja ja sen kyllä kaikki kanssa ihmiset huomaa. Tosin niin lepynkin sitten ihan samalla nopeudella. Tää on kyllä vaatinut melkoista itse koulutusta, sillä joudun usein...
  8. H

    Seurustelu ikä?

    Mahtaako meidän neidillä on puute seurstelukumppanista kun on niin kiukkuinen lähes koko ajan. Ikää on siis 1 kk ja kaiken aikaa hän on ollut sellainen "kantomalli", mutta nyt ei enää kelpaa sekään. Hymyilee vaan kovasti kun katsoo silmiin ja juttelee. Eikö tuon ikäisen pitäis väsyä jossain...
  9. H

    Yhteishuoltajuus ja isä ei suostu viikko-viikko

    Ensinnäkin itse en edes keskustelisi isän kanssa asumis/tapaamisjärjestelyistä ilman viranomaisia, ihan siitä syystä että lasten etu on kuitenkin se mikä tulee ensin. Ja luulen että isäkin voisi joustaa jos ymmärtäisi tilanteen vakavuuden ja keskusteli asiasta jonkun muun kuin lasten äidin...
  10. H

    paljonko teidän taloudessa jää rahaa elämiseen + laskuihin vuokranmaksun jälkeen?

    noin 2000 euroa, mutta kuun lopussa siitä ei ole kyllä mitään jäljellä 2+3 (+5 koiraa)
  11. H

    Syötkö tänään Runebergin tortun?

    Yritin epätoivoisesti jättää tortut pöydälle odottamaan iltaa ja muuta perhettä :p Pitää varmaan kauppasta hakea paketti lisää ettei jää kiinni aamuisesta herkuttelusta ja syödä illalla vielä yksi lisää :snotty:
  12. H

    Vauva perätilassa - lääkäri pakotti sektioon...

    Meillä on nyt kuukauden ikäinen neiti kotona joka syntyi perätilassa. Synnytksessä oli 2 synnytyslääkäriä, ja toisella vielä harjoittelija, lastenlääkäri harjoittelijan kanssa, lastenhoitaja ja kätilö. Kaikki meni hienosti ja kertakaikkisen asiantuntevalla ja ystävällisellä tavalla. Meidän...
  13. H

    MIKÄ imetyksessä aiheuttaa vaikeuksia?

    Meillä on neiti nyt 2 viikoinen. Alkuu imeminen sujui ihan jees kun maitoa ei ollut vielä kovin runsaasti eikä rinnan päät olleet vielä rikki. No ensin meni rinnan päät rikki johon sin kyllä heti apua jo sairaalassa ja kumeilla asia helpottui kohtuullisen hyvin. No nyt kun maitoa tulee tosi...
  14. H

    Onko teillä koskaan puhuttu erosta, edes puolivakavissaan?

    On ja monta kertaa :'( Elämä vaan joskus on niin vaikeaa, mutta silti jotenkin on saatu asiat järjestymään. Meistä kumpikin kun tietää ettei ruoho ole yhtään sen vihreämpää aidan toisella puolella. Ja siis kyse ei ole ollut mistään pikkuriidoista :x
  15. H

    ihana uimareissu

    :heart: :heart: :heart:
  16. H

    Kaverisynttärit!!

    Riippuu minkä ikäisistä on kyse. Ihan omasta kokemuksesta tyttöjen ruokavaliot muuttuu iän myötä niin että ensin ne voi syödä mita vaan ja seuraavana vuonna ei mitään :D
  17. H

    onko 750e koirasta paljon jolla ei papruja

    Meillä on ainakin rotuyhdistyksen ohjeissa että paperiton koira on sekarotuinen=50 euroa. Kukin tietysti voi maksaa sen mitä haluaa, itse en ikinä edes ostaisi paperitonta, vaikka miten kävisi koiraa sääliksi
  18. H

    G:Vatsanympärys mittasi?

    Nyt on jo niin paljon ettei viitsi edes mitata :laugh: Muutama viikko vielä pitäis tätä jaksaa kasvattaa, katsotaan kuinka käy |O
  19. H

    Kertokaa nyt miksi niitä lapsia pidetään siellä ostoskärryssä?

    No niitä pidetään siellä sen vuoksi että kaupassa käynnistä selviytyy. Lapsiparkoja ei ole opetettu a) kävelemään itse, b) käyttäytymään ja c) ymmärtämään sanaa ei B)

Yhteistyössä