Hakutulokset

  1. P

    Kavereita Saaristokaupungista

    Löytyykö ekalle ja kolmannelle menossa oleville tytöille leikkikavereita :attn: ?
  2. P

    Äitejä Petoselta

    Varsinkin joilla olisi ala-asteikäisiä lapsia, löytyykö ? :attn:
  3. P

    Kuopiolaiset äiskät

    Eikö ketään :(
  4. P

    Kuopioon?

    Miksi??
  5. P

    Kuopiolaiset äiskät

    Todennäköisesti muutto on edessä Kuopion suunnalle joten olisi kiva löytää ystäviä sieltä. Kirjoittele :attn:
  6. P

    Kuopioon?

    Niin ja mistä kannattaisi vuokra-asuntoa kysellä...?? =)
  7. P

    Kuopioon?

    Onko siellä Petosella oikeesti rauhallista ja turvallista asua? Mie oon arkajalka..
  8. P

    Kuopioon?

    Olen "haaveillut" Kuopioon muuttamisesta jos vain asiat järjestyvät, lapsieni ja mieheni kanssa =) Missäpäin on rauhallisimmat asuinalueet? ym. Äidit Kuopion suunnilta kirjoitelkaa :wave:
  9. P

    Kolmenkympin "kriisi"

    Kertokaa kokemuksianne :attn: itsellä ihan selvästi joku mietintäkausi alkanut..
  10. P

    Painonvartijat

    Millaisia kokemuksia painonvartijoiden pisteillä laihtuneuilla, miten nopeasti paino putoaa ? Oletteko lisäksi lisänneet liikuntaa?
  11. P

    Sosiaalisten tilanteiden pelko ja panikointi

    Toivoisin kuulevani selviytymistarinoita tai keinoja miten selvitä em.vaivasta... tämä alkaa jo haitata jokapäiväistä elämää.. Yksityisviestitkin tervetulleita
  12. P

    Lyrica ahdistuksen tms. hoidossa

    Onko millaisia kokemuksia ??
  13. P

    Mielialan aaltoiluhäiriö...

    Onko kokemuksia/tietoa tuosta??
  14. P

    Paniikkihäiriötarinoita

    Itse taistellut em.kurjuuden kanssa monta vuotta, pari vuotta sitten vaikea masennuskausi, välillä vaikeampia kausia.. Sosiaalisten tilanteiden pelkoa, välillä on työpaikankin kahvihuoneessa vaikea olla tai että en pysty menemään kaupan kassalle ym. elämä on vuoristorataa KOKO ajan, sen lisäksi...
  15. P

    Syysväsymys ym.ym

    Onko muita jotka ois huomanneet samaa.. Väsyttää koko ajan, nukuinpa paljon tai vähän. Ei jaksaisi mitään. Mielenterveysongelmista kärsineenä (masennus,paniikki ym.) miettii että onko tämä merkki siitä että pahempaa on taas luvassa...

Yhteistyössä