Hakutulokset

  1. K

    Inseminaatio

    Moi! Niin se meni miten arvelinkin. Ti iltana alkoi menkat ja ke aamuna tein nega testin. Toisaalta testipäivä olisi vasta perjantaina, mutta kyllähän nuo kuukautiset kertoo jo kaiken. Mä olen niin kiukkunen ja suruissani kun ei tämä tunnu reilulta sitten yhtään. Puskatäti kuinka sinä olet...
  2. K

    Inseminaatio

    Huomenta! Tällä viikolla se sitten selviää ollaanko raskaana vai ei. Nyt menossa pp10 eikä vieläkään mitään oireilua. Olen kyllä jotenkin luovuttanut plussa mahdollisuuden, kun on niin erilainen olo kuin silloin kun tulin raskaaksi. Mutta muutama päivä vielä ennenkuin teen testin. Mites...
  3. K

    Inseminaatio

    Sannuli81: Minulle tehtiin inssi lääkkeelliseen kiertoon. Puregonia olen pistellyt. Pregnylin laitoin kp 15 jolloin follit (2 kappaletta) oli 18 ja 17mm. Tai itseasiassa laitoin pregnylin kp 15 ja 16 välisenä yönä klo 01.00. Josta oli tasan 36 tuntia inssiin. En tiedä yhtään oliko liian...
  4. K

    Inseminaatio

    Täällä on menossa pp 5 eikä oireita suuntaan eikä toiseen. En tiedä mitä siitä ajatella. Olen jotenkin varma ettei onnistu. Mutta yritän pitää mieltä mahdollisimman positiivisena. Puskatäti: koita pysyä positiivisena vaikka kuinka vaikeeta tekisi. Näissä hommissa ei kyllä voi ikinä tietää...
  5. K

    Inseminaatio

    Heippa kaikille! Nyt on ensimmäinen inssi takana, joka oli perjantaina. Toimenpiteenä ei kummoinen, pientä nipistelyä aiheutti ja verenvuodon kun kohdun suulle laitettiin jotkut pihdit. Mulle ei ole tullut mitään jälkioireita. Nyt pitäisi saada oma mieli rauhoittumaan ettei koko ajan mieti...
  6. K

    Inseminaatio

    Meillä inseminaatio edessä perjantaina. Jännittää valmiiksi ihan hirveästi. Lyhyt kertomus meidän lapsettomuusmatkasta: -04 joulukuussa pillerit pois -06 heinäkuussä lähete naistentautien polille alue sairaalaan -07 alkuvuodesta clomihoidot, ei tuloksia minkäänlaisia -07 maaliskuussa...

Yhteistyössä