Hakutulokset

1. I

Mitä viedä uuteen kotiin?

no vie oikeesti jotain minkä saa "tuhottua" siis syötyä tai käytettyä muuten. Eli ei mitään koriste-esinettä, jos et ole ihan varma mistä pitävät ettei tartte tunkea kaappiin pölyttymään.
  2. I

Äänekäs "röyhtäily" (hikan tapainen ääntely) 3 v 4 kk tytöllä

No mä sitä kanssa ajattelin koska siskon pojalla ollut tic oireita, mutta vasta vanhempana, noin 6 vuotiaasta alkaen. No, katotaan miten jatkuu.
  3. I

Joo, on siis selkeästi ääni, jonka tekee itse ja sanoinkin, että nyt lopetat ton (kun olin siis kysynyt ensin, että onko joku kipeänä, mutta ei kuulemma pysty lopettamaan. Huoh. Eikä siis ole varsinaisesti röyhtäys vaan sellainen ihmeellinen kakominen. Todella rasittavan kuullostakin...
  4. I

Hei Onko kokemusta kellään. Tyttäremme 3 v 4 kk on aloittanut pitämään ihmeellistä ääntä kurkullaan. Tavallaan samanlainen ääni kuin hikassa, mutta tekee sen tietoisesti kurkullaan eli ääni kuullostaa vähän samalta kuin aloittaisi oksentamaan. Todella vaikea selittää, mutta kakoo nyt...
  5. I

3,5 vuotias saa sisaruksen,, ostanko tuplarattaat??

Meillä oli tuplat kun ikäero oli 2 v 1 kk, mutta nyt myytiin pois, kun esikoinen ei ole kesän jälkeen istunut kyydissä (ja täytti siis toukokuussa 3 v). Meillä myös koira, jonka lenkitys onnistuu hyvin myös 3 v kävellessä. Noh, vauhti ei tietysti päätä huimaa, mutta teen sitten vauhdikkaammat...

Yhteistyössä