Hakutulokset

  1. E

    Nyt ei jaksaisi....

    Kodinhoitajien avulla minä olen selvinnyt.Heidän kanssaan on myös mukava jutella.Ovat todella luotettavia ja ahkeria;siivoavat asunnon,laittavat ruuan ja hoitavat lapsen/lapset samassa ajassa kun itse ei saisi juuri mitään aikaan. Kodinhoitaja pärjää kyllä.Ei muuta kuin viettämään omaa aikaa...
  2. E

    kastuuko jo talviturkki?

    Eilen kävin järvessä,että oli ihanaa!!! Täällä Kuusamossa veden lämpötila jotain 15 astetta .Piristi tosi ihanasti. Lapset ovat uineet jo pari viikkoa,aina olisivat uimaan menossa,jopa 1-vuotias paineli veteen kuin vanha tekijä.
  3. E

    iltarukouksesta

    En pitänyt levolle lasken luojani-rukouksesta.Jos sijaltain en nousisi kohta ahdisti lapsena. Löysin kotien rukouskirjasta(joskus jaettu kai koulussa)uuden rukouksen. Se kuuluu näin: Rakas Jeesus siunaa meitä, anna meille enkeleitä...
  4. E

    Vaunun kuomussa homepilkkuja! osaako joku auttaa???

    Piimää olen minäkin kokeillut,vähän auttoi,ei kokonaan lähtenyt. Meillä on jo kolmannet vaunut pienellä,on ollut rengasongelmia ja juuri sitä hometta.Saatuja vaunuja,kauan säilytetty ties missä. Suosittelen hankkimaan käytetyt vaunut kirpparilta tai neuvolan seinällä olevien ilmoitusten...
  5. E

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Olen 37-vuotias. Minulla on 6 lasta. Poikani ovat 15-,11-,9-,4- ja 1-vuotiaat.Tyttö 14 vuotta. Olen eronnut,kun lapsia oli 4. Seuraavat uusista suhteista. Lapsiluku on täynnä.Yksinhuoltajana tarpeeksi hommaa.
  6. E

    absolutisteja?

    En juo,enkä polta. Haluan olla lapsilleni hyvä esimerkki. Kotonani näin sitä örvellystä tarpeeksi.Katon rajassa leijui sininen savupilvi aina. Oli turvaton olo. Tulihan sitä kokeiltua itsekkin,onneksi tajusin,ettei sovi minulle.Moni on kuollut liian nuorena juomisen vuoksi ja tappaa...
  7. E

    Jäätelökesä

    Moi! olen yh.Laumaani kuuluu 5 poikaa ja yksi näppärä tyttö. Nautin puutarhahommista ja viiletän mielelläni fillarilla pitkin kaupunkia.Jätski maistuu,tupakka ja alko ei. Olisi kiva saada uusia ystäviä. Elina Karjalainen Maaseläntie 2 93600 Kuusamo
  8. E

    Miksi jäit yksinhuoltajaksi?

    Minulla oli myös sellainen mies,joka pelasi perheen rahat.8 vuotta katselin sitä hommaa ja kuuntelin koottuja selityksiä. Kun lapset kävi isän luona eron jälkeen,isä vaan pelasi pleikkarilla koko ajan ja lapset sai tehdä mitä lystäsi ja olla missä huvitti,kunhan isä vaan sai pelata rauhassa...
  9. E

    Perhekoti

    Minun lapsista yksi asuu väliaikaisesti perhekodissa.Onko muilla kokemuksia asiasta? Olen yksinhuoltaja ja minulla on 6 lasta.
  10. E

    Perhekoti

    Minun lapsista yksi asuu väliaikaisesti perhekodissa.Onko muilla kokemuksia asiasta? Olen yksinhuoltaja ja minulla on 6 lasta.
  11. E

    Perhekoti

    Minun lapsista yksi asuu väliaikaisesti perhekodissa.Onko muilla kokemuksia asiasta? Olen yksinhuoltaja ja minulla on 6 lasta.
  12. E

    Perhekoti

    Minun lapsista yksi asuu väliaikaisesti perhekodissa.Onko muilla kokemuksia asiasta? Olen yksinhuoltaja ja minulla on 6 lasta.
  13. E

    Perhekoti

    Minun lapsista yksi asuu väliaikaisesti perhekodissa.Onko muilla kokemuksia asiasta? Olen yksinhuoltaja ja minulla on 6 lasta.
  14. E

    Perhekoti

    Minun lapsista yksi asuu väliaikaisesti perhekodissa.Onko muilla kokemuksia asiasta? Olen yksinhuoltaja ja minulla on 6 lasta.
  15. E

    Perhekoti

    Minun lapsista yksi asuu väliaikaisesti perhekodissa.Onko muilla kokemuksia asiasta? Olen yksinhuoltaja ja minulla on 6 lasta.
  16. E

    Heitä kirjeellä!

    kaiken kiireen keskellä kirjeen kirjoittaminen keventää oloa ja saatu kirje on kuin miniloma. Ihanaa syksyä,jään odottamaan kirjettäsi.
  17. E

    Kastetut!

    Minun kaikilla lapsilla on 3 nimeä,kuten itsellänikin.Jokaisen kutsumanimi alkaa eri kirjaimella. Riku Juuso Tapio (isänsä Kari Tapio,ei se laulaja kuitenkaan) Visa Roope Sakari (pappa oli Sakari) Olli-Pekka Herman (inhoaa Herman-nimeä,oli isopapalla) Markus Teemu Kalevi (veljeni toinen nimi oli...
  18. E

    Kuinka kauan olet ollut kotona

    Olen ollut kotiäitinä 11 vuotta.Pari kurssia välissä,jolloin lapset perhepäivähoitajalla,yhteensä noin vuosi ja kuukausi.Ei tullut uutta ammattia sieltä. Maatalouslomittajan työt lopetin hankalien työaikojen takia. Yksinhuoltajana olen ollut 8 vuotta.Olen täystyöllistetty,minulla on 6...
  19. E

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Kuusamo 6 lasta,5poikaa ja tyttö rippikouluikäisestä viisikuiseen

Yhteistyössä