Hakutulokset

  1. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Mukavaa sunnuntaita kaikille ja tervetuloa Valtsukka! Ei olla vielä edes oikealla viikolla ja täällä on jo ensimmäinen tippuja. Eilinen meni sairastaessa sitten kunnolla ja nyt siis kp 2. Kierto oli yllättävän lyhyt, ja niin oli itseasiassa edellinenkin. Ajattelin että se oli vain joku...
  2. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Mukavaa lauantaita kaikille!! Toivottavasti olette jännäilystä huolimatta päässeet viikonlopun makuun. Mulla on ollut melkein täydellinen päivä: aamulla ampumista ja miehekkään harrastelun jälkeen korostin itselleni naisellisuuttani shoppailemalla aika monta tuntia :D On se vaan kivaa...
  3. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Toivottavasti Piglet sun mahakipuilu tietää hyvää! Lähenee hiljalleen tuo oikea vko, vaan ei ole erityisemmin raskautunut fiilis. Tosin eihän mulla ole siitä olotilasta kokemustakaan, vaan kai sitä jotenkin odottaa, että olisi jotenkin edes erilainen olo. Rintoja kyllä yhä kivistää...
  4. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Rouva Pikkumyy: Sulla on ollut toiminnantäyteinen päivä. Mä jäin kyllä jumiin linkkeihin, kiitos näistä! Ihania ohjeita, noista tossuista voisi aloitella. Hömpykkä: Aika samoissa tosiaan mennään. Milloin meinasit testailla? Mä varmaan sorrun testailemaan jo maanantaina, jos vielä aihetta on...
  5. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Hö, kirjoitin äsken pitkältikin ja sitten menin käymään edellisellä sivulla ja kuinkas kävikään... Noo, kirjoittelen uusiksi, blondi mikä blondi. Vaikka olen vielä aika tuore näissä vauvantekohommissa, niin huomasin jo viime kierrosta, kuinka tarkkaan sitä tosiaan alkaa kehoaan kuunnella. Nyt...
  6. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Rouva Pikkumyy: Mulle ei hormonaalinen ehkäisy ole koskaan oikein sopinut (tosin ajoi asiansa hyvin, kun olin niin kiukkuinen ettei kukaan mun kanssa mitään seksiä halunnut :kieh: ), joten hiukan vaihtelevasti on käytetty eri ei-hormonaalisia keinoja. Raskautuminen kun ei olisi mikään kamala...
  7. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Ei kyllä lomasta tietokaan, vaikka tarvetta olisi.. Suht uusi työ ja ne vähäiset lomapäivät tuli kulutettua kesällä :( Tosin koulujen syyslomavko vaikuttaa kyllä mun työhön onneksi hiukan loiventavasti. Mukavaa kuitenkin, että ole Pikkumyy päässyt vapaalle!
  8. Y

    Viikko 43 plussaajat

    Hei! Ehkä mäkin ilmottaudun tänne. Vähän olen jo näitä viestejä aiemmin lukenut ja ehkä tämä jännääminen on hauskempaa yhdessä. Kp 22/28-29 ja yk2 menossa. Esikoinen on suunnitelmissa. Periaatteessa kyllä tjottaillaan, mutta huomasin jo viime kuussa, että seurailen päivien kulumista ja kierron...

Yhteistyössä