Hakutulokset

1. M

Onko tämä viivanpaikka?

Findoutilla eli Fertestillä, joita saa Prismasta.. Oman kierto on kp 34/28-30 (ovulaatio aina myöhään, joten minulle vielä aikaista testailla). Olen kuullut, että noihin pahviliuskatesteihin ei pitäisi tulla viivanpaikkoja, mutta sitten taas jotkut sanoo, että saa aina viivanpaikan. Kyllähän...
  2. M

Valmistuminen/Vauvakuume/Työelämään siirtyminen

..että jostain kumman syystä joka ikisessä työhaastattelussa, missä olen käynyt, on udeltu lisääntymissuunnitelmia. :/ Sehän on lailla kielletty, mutta minkäs teet. On niin monta kertaa kuultu litania "Sinullahan on juuri oikea koulutus ja hienosti työkokemusta, mutta sitten vielä yksi juttu...
  3. M

tsemppaavista sanoista. Paljon voimia teille omakotiprojektiin, tiedän mistä puhut. Meilläkin on kyseinen projekti melkein takana. Unohdetaan molemmat kaikki velvollisuudentunnot ja annetaan elämän kuljettaa eteenpäin! Onhan se hyvä varmistaa, että on niitä pikkutyöntekijöitä pidempääkin...
  4. M

Hei, löytyisikö palstalta vertaistukea/keskustelijoita otsikossa mainittujen teemojen pohdintaan? Kaipaisin hieman muiden näkemyksiä kun on niin hämmentynyt olo kaiken kaikkiaan.. Eli tilanteeni on se, että olen hiljattain valmistunut opinnoistani ja nyt olisi ensimmäinen ns. vakiduuni oman...
  5. M

Mitäs sanotte...kyse Clearbluen digiovistestistä?!

Onkohan enää tarvetta vastaukselle, mutta kuitenkin... Minulla kävi samankaltaisesti eli aamulla nega, mutta päivällä n. klo 16-17 Clearbluen digillä plussa ja seuraavana aamuna taas nega. Ja itse olen varma, että ovis oli koska käytin rinnakkaisisa muitakin testejä, jotka näytti plussan...
  6. M

Ovulaatiotesteistä kiinnostuneille

Tarkennan sen verran edellä käytyyn keskusteluun liittyen, että Clearbluen digitaalisella tein aamulla negan ja samana päivänä suunnilleen klo 16-17 plussan. Seuraava aamu toi taas negan digitaalisella. Eli Clearbluen digitaalinen näyttää aika tarkasti sen LH-huipun..Kun taas Fertest oli kahtena...
  7. M

Hei, ajattelin jakaa kokemuksiani kun olen nyt monta kuukautta tapellut Mammaksin ovistestien kanssa. Monilla Mammaksin halpistestit toimivat moitteetomasti, sitä en kiistä. Minun tapauksessani käytin niitä noin neljä kuukautta ja tuskailin, kun en koskaan saanut todellista plussaviivaa...
  8. M

Hei, ajattelin jakaa kokemuksiani kun olen nyt monta kuukautta tapellut Mammaksin ovistestien kanssa. Monilla Mammaksin halpistestit toimivat moitteetomasti, sitä en kiistä. Minun tapauksessani käytin niitä noin neljä kuukautta ja tuskailin, kun en koskaan saanut todellista plussaviivaa...

Yhteistyössä