Hakutulokset

1. P

Ensimmäinen keskenmeno

voimia! olitko millä viikolla? :'(
  2. P

Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

pääsin sen edellisen kohdunulkoisen takia ultraan 8.6 eli viikolla 6+1. Pitkä aika odotella vielä viikko että selviää, ja maha on välillä todella kipeä, vääntää ja kääntää todella kipeästi :( ja sitten alkaa miettiin onko nämä samanlaisia kipuja kuin viimeksi. Mutta vuotoa ei ole ollut, onko se...
  3. P

Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

Mulla oli kohdunulkoinen lokakuussa, joka hoidettiin metotreksaatilla kun hcg ei meinannut millään laskea. Kaikki oli kuitenkin kunnossa joulun tienoilla ja pidimme sen lääkärin suositteleman varoajan 3 kuukautta. Tänä aamuna plussasin haalean viivan (kp 30/30-35), mutta siltikään ei oikein...
  4. P

AUTTAKAA EPÄTOIVOISTA :)

Mulla oli lokakuussa kohdunulkoinen joka lopulta hoidettiin metotreksaatilla. Tänä aamuna plussasin haalean viivan (kp on nyt 30/30-35)!! Olo on kuitenkin aivan samanlainen kuin menkat olisivat alkamassa... Vähän ristiriitainen olo eikä tiedä uskoako testiä vai ei vai odotellakko tässä...
  5. P

Muita jotka tässä tammi-helmikuussa ovat plussanneet??

Heippa! Monennella viikolla teitte testin? Viime kuukautiset oli tammikuun 18, ja odottelen josko vois testin tehdä, polttelis jo kaapissa.. :) Mahakin niin turvoksissa että saapa nähdä.. :) Eka raskauteni päättyi kohdunulkoiseen syyskuussa 08. Ja pelko on että se uusii tai joku muu menee...
  6. P

Keskenmeno ja jälkitarkastus

Mua Dada kiinnostaa sun tilanne, mitä oireita sulla oli kohdun ulkopuolisessa ja miten selvis lopulta? Mulla alko maanantai-aamuna epämääräinen olo, aivan sama kuin menkat tulossa. Pikkuhiljaa verentulo voimistui ja tunne siitä, että keskenmeno tuli :( tiistai-aamuna menin sitte lääkäriin ja...

Yhteistyössä