Hakutulokset

  1. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidot - pikku taaperot :)

    Moikka! :) Tosi kiva dream84 kun siirsit meidät tänne taaperoiden puolelle! Jos aina silloin tällöin muistaisi käydä täällä lukemassa kuulumisia ja kirjoittamassa omiaan. Meillä poika on nyt siis 1-vuotias innokas pikku taapertaja! Kävelee hienosti, oppi kävelemään kesäkuussa jo. :)...
  2. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Uskallanko mieletön juttu, että olet siis raskaana!! Oikein paljon onnea ja toivon, että kaikki menee hyvin loppuun asti. :) Meillä menee hienosti pojan kanssa. Ikää on pian 10kk ja hän oppi juuri kävelemään. :) Nyt ollaan vielä kesä kotosalla ja sitten on tarhan aloitus edessä, kun menen...
  3. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Moikka, kuulumisia tännekin pitkästä aikaa! Meillä poika on nyt siis n. 8,5kk vanha ja neuvolassa viimeksi mitat (8kk) oli 73cm ja 8kg. Paino menee alakäyrällä, kuten on mennyt koko ajan. On niin kova liikkumaan ja aika pieniruokainenkin kai loppujen lopuksi. Tosiaan meillä kontataan lujaa...
  4. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Moikka, tännekin pitkästä aikaa kuulumisia. :) dream84 meille neuvolassa suositeltiin, että ensin puurot ja vasta sitten liha ruokavalioon. Me hankittiin myös tuollainen vauvapulkka ja toivottavasti sitä vielä päästään tänä keväänä kokeilemaan. Kevättä tässä muutenkin odotellaan jo...
  5. astrid

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Hejsan! Laitoin pyynnön kerhoon minäkin:attn: Mulla on tosiaan 14.8. syntynyt poika ja kaipaisin tuollaista aktiivista ketjua/kerhoa, vertaistukea.:) Mistähän sen tietää onko hyväksytty kerhoon...?
  6. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Heips, Diodium kovasti toivotan jaksamista sulle, on varmasti todella rankkaa, kun vauva ei nuku kunnolla! :hug: Toivottavasti tilanne olisi jo hiukan parantunut. Meillä poika kasvaa hyvin, 4kk mitat olivat 65,5cm ja 6825g. Kääntyy jo vatsalleen hienosti ja on muutenkin motorisesti...
  7. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Heippa! Mitä kuuluu kukkuluuruu kaikille? Meillä oli 3kk neuvola viikko sitten, mitat 62cm ja 6200g. Poika sai rokotteet ja tuli tosi kipeäksi niistä. :( Oksenteli yhtenä iltana ja oli muutenkin kivuloinen. Panadolilla saatiin kaveri nukkumaan, rassukka. Nyt jo ihan oma itsensä. Energinen...
  8. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Tervehdys tänne:wave: Aika menee niin hurjaa vauhtia, että ei meinaa ehtiä tänne muka kirjoittamaan... Meillä on tässä vielä muuttopuuhatkin kuumimmillaan menossa,huh! Meillä poika täyttää viikon päästä 3kk, ja neuvola onkin samalla viikolla. Päivissä on selkeä rytmi tullut. Valvoo 1-2h...
  9. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Heippistä hei! Miukula noita suppoja varmaan täytyy ostaa valmiiksi rokotuksia varten. Meilläkin on ensi kuussa vuorossa nuo kaksi piikkiä ja suun kautta rotatehoste. Iltarutiineista, meillä koitetaan tehdä nuo iltapesut jne. suht samaan aikaan aina illalla. Toki siihen jotain heittoja...
  10. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Kukkuu!:wave: Mitähän kaikille kuuluu? Meillä menee ihan mukavasti. Poika sai nimen viikonloppuna ja ristiäiset menivät hyvin. =) Neuvolassa tällä viikolla saatiin mitoiksi 5,5kg ja 59,5cm, joten hyvin on kasvanut. Lääkärin tsekkauksessakin kaikki oli hyvin. Rotarokotuksen sai ja ekana...
  11. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Eliakselle onnea hienosta nimestä! Vaunuissa nukkumisesta ja pukemisesta. Meillä poika nukkuu vaunuissa hyvin ja teen päivittäin 1-1,5h lenkkejä ja poika saattaa sitten vielä noin tunnin nukkua ulkona lenkin jälkeen. Vaunuun olen pukenut aika samaa settiä kuin Miukula ja on riittänyt vielä...
  12. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Heippa! Kauheasti ei ehdi tänne kirjoittelemaan, mutta säännöllisesti käyn lukemassa kyllä kuulumisia. Tänne on saatu jotain rytmiä päiviinkin. Aikaisemmin poika söi päivisin niin tiheään, tunnin välein melkolailla. Nyt on välit venyneet 3-4 tuntiin ja tuntuu, että samalla on...
  13. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Pikkuvadelma kuulostaapa kurjalle tuo teidän vauvan pulauttelu. Toivottavasti siellä TAYSissa selviää mistä tuo johtuu. Kuulostaa hurjalta! Sebu jaksamista sinne! Heh, täällä tuntuu olevan pää pehmennyt, vaikka en edes imetä! Asiat ja tavarat unohtuu ihme paikkoihin, senat menee sakaisin...
  14. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Diodium kyllä mulla oli myös stressi ja suru tuosta imetyksestä, kun se ei mennytkään niin kuin oppikirjoissa. :( Koin epäonnistuneeni täysin, kun en pystynyt täysimettämään ja lopulta en edes osittainimetykseen... Itse taisin ottaa siitä suurimman stressin. Onneksi neuvolassa on mukava ja...
  15. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Heippa! Kivasti on A-alkuisia nimiä tullut pojille täällä ja mainittakoon, että meille tulee myös pojalle A-alkuinen nimi.:D Fifiris meillä on myös ollut cuplaton käytössä, mutta en osaa sanoa onko se lopulta vaikuttanut... Poika kitisee ja vääntää yleensä iltaisin,yöt nukkuu onneksi ihan...
  16. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Sebuonnea Isabellasta! Kaunis nimi=) vervesulla on kyllä harmillisen pitkään ollut jälkivuotoa. Kurjaa, kun se sitten rajoittaa monia osalueita... Jälkivuodosta vielä, mulla sitä on vielä ihan kunnollakin tullut, mutta ehkä se ois nyt hiukan hiipumaan päin, kun sektiosta on reilu kaksi...
  17. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Ripe onnea Aarolle! Pukemisesta nyt olikin yllättäen ilmat kylmenneet, aamulla vain +10 niin aloin miettimään, että miten tuota vauvaa pukee vaunuihin päikyille ja lenkille...? Olen laittanut sisävaatteiden päälle sellaisen hupullisen fleecehaalarin ja sitten vaunuissa on se äippäpakkauksen...
  18. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Omaa synnytyskertomusta... Perjantaina 13.8. oli mulla yliaikaisuuskontrolli polilla. Siellä todettiin, että tilanne on kypsä ja paikat auki kahdelle sormelle. Edellisenä yönä olin vuotanut ruskeaa limaa ja oli supistellutkin muutamia tunteja siinä, kuitenkin ne loppuivat taas aamuun mennessä...
  19. astrid

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Dream ja fifiris onnea! :heart: :heart: Omaa synnytyskertomusta... Perjantaina 13.8. oli mulla yliaikaisuuskontrolli polilla. Siellä todettiin, että tilanne on kypsä ja paikat auki kahdelle sormelle. Edellisenä yönä olin vuotanut ruskeaa limaa ja oli supistellutkin muutamia tunteja siinä...
  20. astrid

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Heippa, ilmottaudun mukaan minäkin tälle puolelle :wave: Elikkä Astrid 14.8. 3940g 54cm poika Eka jännittävä yö kotona takana ja onhan tää opettelemista, mutta pikkuhiljaa. =) Kristiina mahtava juttu, että kaikki on kunnossa! Palailen paremmalla ajalla taas! Astrid ja poika 4pv

Yhteistyössä