Hakutulokset

  1. T

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    juu negaa tääläkin tehtiin,eikun uutta matoa koukkuun....ja :hug:
  2. T

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    :'( käyn ostaa testin iltpvällä.tein tiistaina ekan ja oli nega yhhyyy. :/
  3. T

    Huhuu kaikki PCO-laiset..!!!

    eli minulla todettun. 1.5 v ennen esikoisen syntymää pco .noin 9kk pillereiden (diane novaa syönyt melk.8-v) lopetuksen jälkeen tärppäs ja tehtiinhän siinä välissä myös lapraskopia endon epäilykisi jota ei sitten löytynyt. lääkäritkin on vain ihmisiä ,minulla auttoi vaihto .
  4. T

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    :whistle: tavallaan toinen kerta clomeilla välissä vain oli reilun vuoden tauko . lääkäri määräs heti et miehen ois mentävä tutkimuksiin ,mut eihän se meidän miehelle passannu . sit vaihtui lääkäri . ja se nyt sano et kokeillaan 4kk clomeila ja sano et sinua hoidetaan kun sinulla oireet.ja oli...
  5. T

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    innolla odotan loppu viikkoa että pääsee testaileen.kiertopäivä 32 on nyt menossa.kuinka varhain olette päässyt ultraamaan .
  6. T

    PCO:sta kärsivät!!

    minullakin ylipainoa noin 20kg ja pco todettu.paino ei meinaa millään pudota ruokavaliolla .ajattelinkin että jos ei nyt plussaa tuu niin soitan ja pyydän tuon metoformiinin avuksi.
  7. T

    Huhuu kaikki PCO-laiset..!!!

    hei mulla kans pco todettu 6-vuotta sitten nyt clomi hoidossa.yksi luomu lapsi .tämä on toinen clomi kuuri.edellisen tein 2-v sitten.nyt olisi tarkoitus jatkaa 4kk jos ei tule plussaa. ;)
  8. T

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    :whistle: :whistle: nyt on sit sa saanut lääkäriltä prokesteroni kokeiden tulokset.eli clomien pitäs tehota ja oviksen tapahtua hm.... kiertopäivä 29 on nyt menossa.pantu kiertopäivinä 15 ja 19,saapa nähä miten käy...jos ei tärppää nii lääkäri sanoi et 4kk jatketaan hoitoa ja...
  9. T

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    :'( :'( täälä aika kauheeta kun ottaa ahdisteluna nuo minun asialliset yritykset . Nytkin rupesin jo ennakkoon kertomaan et aloitetaanko hoito jne.. ei kieltävää vastausta mut ei kannustustakaan . nyt sit kun pitäs touhuta niin ei .vaikka oon sanonut et ei ne siimahännät viikkoja elä ...
  10. T

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    hei ajattelin tulla kirjoitteleen ja jakaamaan kokemuksia tänne.eli tää kaikki tapahtunut 6-vuoden sisällä . todettu pco+ 1 luomu lapsi => 3-v eteenpäin ilman hoitoja tai ehkäsyä 1 luomu kesken.ei hoitoja vieläkään mutta =>1-5-v gyneltä eka kertaa klomikuuri sössin sen kun ei selitetty...

Yhteistyössä