Hakutulokset

1. I

Helpotusta kutinaan

Onko kenellään vinkkiä, mitä voidetta voisi käyttää. Nyt viimeisen puolen vuoden aikana, ovulaation jälkeen alkaa ulkoisissa häpyhuulissa kutina ja lisäksi haavaumia. Voiteena olen käyttänyt bepanthenia ja kovaan kutinaan olen laittanut kortisonia sisältävää voidetta. Oireet häipyvät, kun...
  2. I

Korvatulehdus ja antibiootti

no hätä-nyt todettu meillä oli päällekkäin korvatlehdus ja vauvarokko-josta johtuen näpyt ja kuume.toivotaan et menee lievänä ohi.
  3. I

no hätä-nyt todettu meillä oli päällekkäin korvatlehdus ja vauvarokko-josta johtuen näpyt ja kuume.toivotaan et menee lievänä ohi.
  4. I

5. I

Heips, antibioottikuuri melkein loppu ja mutu-tuntu on, että tohtori on määrännyt väärän antibiootin. Kuuria jäljellä vielä pari päivää, mutta lapsi ollut päivän jo kärttyisä ja nyt on yön aikana herännyt jo useamman kerran, nyt näyttäis suppo auttavan, että sai unesta kiinni. Onko muilla...
  6. I

Taaperon kotiruokareseptejä kaipaan!

Sori, tuli kahteen kertaan :p
  7. I

Pastat on helppoja ja meillä tykättyjä (tyttö 1v 4kk). Esim tonnikalapastan väännät nopeasti: 1 prk tomaattimurskaa 1 prk tonnikalaa paloina vedessä kourallinen mustia oliiveja ( voit jättää poiskin) 1 pussi herne, maissi, paprikasekoitusta rakettispagettia tai pientä simpukkapastaa tms pientä...
  8. I

Pastat on helppoja ja meillä tykättyjä (tyttö 1v 4kk). Esim tonnikalapastan väännät nopeasti: 1 prk tomaattimurskaa 1 prk tonnikalaa paloina vedessä kourallinen mustia oliiveja ( voit jättää poiskin) 1 pussi herne, maissi, paprikasekoitusta rakettispagettia tai pientä simpukkapastaa tms pientä...
  9. I

Kampaaja Aurasta

Vinkkiä kaivaittaisiin, uusia kun ollaan, niin ei tietoa paikkakunnan kampaajista.
  10. I

Gallub: milloin päivähoitoon

Tyttö meni päiväkotiin 11 kk vanhana. Ja miksi, no siksi että minä menin töihin tienaamaan leivälle muutakin kun voita.
  11. I

Ecco goretexit

Mäkin ostin Sokoksen tarjouksesta Eccot 1 v tytölle. Mitä nyt toistaiseksi ollaan niitä vain kokeiltu jalkaan on olleet jees, hyviltä vaikuttavat ja likka köpöttää niillä menemään. Eccon malli missä on vetoketju tarrojen sijaan, on kuulemma nilkasta kapeampi ja ei mahdu kaikkien jalkaan.
  12. I

Mikä neuvoksi pottailuun?

2v 3 kk ikäinen tyttö menee potalle ja pisut tulevat aina pottaan, mutta kakat hän tekee aina housuihinsa. On yritetty selittää, että kun tulee isohätä, tulisi myös mennä potalle, tuntuu ymmärtävän, mutta koskaan ei sitten mene potalle. Onko muilla ollut sama ongelma?
  13. I

Miten saada vaatteet puhtaaksi?

Hedelmä- ja marjatahroihin olen laittanut etikkaa ja rasvatahrat ovat lähteneet perunajauholla.
  14. I

Onk pahoinvointia aina ennen synnytystä?

Ennen synnytystä, istuin koko yön pytyllä, se helpotti ja laitoksella tuli sitten oksennus. Kätilö puhui luonnollisesta tyhjentymisestä. Itse pistin okun jännityksen piikkiin.
  15. I

Pinnasängystä lastensänkyyn?

Meillä nukuttu nyt yksi kuukausi jatkettavassa. Pinnasängyssä oli sellasta menoa, että mietin voiko tyttöä siirtää jatkettavaan. Hyvin on mennyt, nukkuu itse asiassa paremmin, kun on enempi tilaa. Tosin viime viikolla alkoi ns. yölliset kauhukohtaukset, kiitokset korvalääkärille, joten pari...
  16. I

1-vuotiaan syöminen.. hankalaa..

Onnex muillakin on samoja ongelmia. Meillä syödään puuroa, sekä makkaraa ja raejuustoa, siinä sitten onkin kaikki mikä kelpaa. Muut ruoat neiti (1,5 vuotias) ottaa kyllä suuhun, mutta sylkee pois. Hermot on tosiaan kireänä toisinaan. Mutta eiköhän se muukin ruoka jssn vaiheessa ala maistumaan =)
  17. I

Vastauksia toivoen

jep, tässäkin tapauksessa nähdään miten erilaista informaatiota saa eri lääkäreiltä, kaikilla on omat "teesinsä" joita uskovat/noudattavat. itse en tosin pane pahakseni "erityisseurannasta" , päinvastoin ! (täl ekalla ei kyllä mitään seurattavaa synnykään... : ( , jospa sit tokalla !
  18. I

Vastauksia toivoen

ludde: mulle tehtiin IVF viime kuussa ja yksityisellä klinikalla siis sanottiin tuo että IVF raskaus on "seurantatapaus"
  19. I

Vastauksia toivoen

kyllä meille sanottiin heti suunnitteluvaiheessa et IVF raskaus kuuluu seurantaryhmään, ultria enempi, neuvolaa enempi. IVF lapsilla kuulema enempi riskejä pienipainoisuuteen ja ennenaikaisuuteen kuin normaalilla tavalla alkunsa saaneilla vauvoilla.
  20. I

Ateriankorvikkeet

Terve, mä olen korvannut 2 - 3 ateriaa päivässä nyt 4 viikon ajan, ensimmäiset 2 kiloa tippui viikossa ja sen jälkeen on tippunut 0,5 kg. Ja siinä on pysynyt. Ajattelin vielä pari viikkoa kokeilla, mikäli tuloksia ei synny, saa korvikkeet jäädä kauppaa. Itse olen tykännyt Nutriletin ja...

Yhteistyössä