Hakutulokset

  1. T

    Keskenmeno paljastui tänään ultrassa :(

    Piti ihan etsiä tämä ketju taas esille ja lukea läpi, kun muistikuvat tuosta aikajaksosta on hatarat. Teki hyvää saad lukea tuo kokoemus uudelleen, musitikuvat tuosta tyhjentymispäivästä on hyvin hatarat. En muistanut tuota vuotoa lähes lainkaan, vain sen että jokin klöntti pönttöön oli tullut...
  2. T

    Menkat myöhässä, testi nega. ?

    Yleensä kuukautiset tulleet tarkasti, päivälleen oikein. Nyt 2 päivää ennen oikeaa aikaa oli pientä vuotoa (tai siis wc:ssä käydessä paperiin pyyhkäistessä tuli, ei vuotanut muuten) pari päivää ja sen jälkeen ei mitään. Menkkojen alkamisoireitakaan ei ole esiintynyt (yleensä selkäkipua). Nyt...
  3. T

    Onko ihan tyhmää testata jo?

    Nyt kp 24/30. Pieniä oireita on ollut, ei vielä mitään sen suurempaa. Ei millään jaksais odottaa, tekisi mieli jo testata. Voikohan testissä vielä näkyä mitään? Onko mahdollista?
  4. T

    Onko ihan tyhmää testata jo?

    Nyy kp 24/30. Pieniä oireita on ollut, ei vielä mitään sen suurempaa. Ei millään jaksais odottaa, tekisi mieli jo testata. Voikohan testissä vielä näkyä mitään? Onko mahdollista?
  5. T

    Keskenmeno paljastui tänään ultrassa :(

    Henkisesti olen jo päässyt pahimman yli. Vieläkin välillä tulee todella haikea olo, mutta pahin on jo ohi. Pahimmat päivät keskenmenon jälkeen olivat pari päivää keskenmenosta. Silloin olin koko ajan itkuinen ja tätä kesti muutaman päivän. Nyt on olo jo normaalimpi. Arjessa kuitenkin pitää...
  6. T

    Keskenmeno paljastui tänään ultrassa :(

    Vointi on hyvä. Rajumpi vuoto rauhottui eilen jo puolilta päivän ja illasta oli enään hyvin niukkaa vuotoa. Tänään kävin naistentautien polilla ultrassa, jossa selvisi että kohtu on hyvin tyhjentynyt. Aivan vähän oli vielä materiaalia kohdun perällä, joten laittoivat niitä supistavia lääkkeitä 3...
  7. T

    Keskenmeno paljastui tänään ultrassa :(

    Kiitos vinkistä juoda. En ole tänään huomannut vielä juodakkaan, kun kaikki huomio on mennyt WC:ssä juoksemiseen ja olon kuulostelemiseen. Täytyykin heti hakea vettä vierelle ja juoda reippaasti etten kuivu. En olisi itse edes tässä tilassa tuota ajatellut, joten kiitos paljon vinkistä. :)
  8. T

    Keskenmeno paljastui tänään ultrassa :(

    Kylläpä tämä keskenmeno käynnistyi kunnolla nyt aikaisin aamulla. Sikiö tuli luultavasti aamusella ja lapsivedetkin hulahti siteeseen ja sänkyyn. Jokin melko iso klöntti tuli tuossa puoli kymmenen aikoihin, luultavasti istukka. Tai aonakin suurin osa siitä. Nyt tullut hyytymiä aina välillä ja...
  9. T

    Keskenmeno paljastui tänään ultrassa :(

    Nyt pitäis olla rv 13+3, mutta tänään ensimmäisessä ultrassa paljastui sikiön lopettaneen kasvun jo rv 9. Ei pikkuinen kiikkunut eikä sydän lyönyt. Oli hirveää nähdä pieni ultraruudulla, liikkumatta. Oli selvästi pää ja vartalo, kun se siellä köllötteli. :( Pientä aavistusta oli kun jo...
  10. T

    alkuraskauden verenvuoto ja menkkamainen jomotus

    Mulla on nyt viikkoja 13+1 ja veren viiruista valkovuotoa tullut melkein 2 viikkoa. Nyt menkkamaista verenvuotoa pari päivää ja selässä tuntuu vähän kuin vienoa menkkamaista jomotusta. Voikohan olla alkavaa keskenmenoa vaiko vain "normaalia" verenvuotoa, esim. "valekuukautisia". Nyt...
  11. T

    Kamala vauvakuume

    Mutta kun on olemassa muutamia mutkia matkassa. Opiskelen juuri sairaanhoitajaksi, tosin olen miettinyt kovasti koulun kesken jättämistä ja siirtymistä takaisin työelämään (lähihoitaja olen ammatiltani). Ilman työpaikkaa ja sen äitiyslomaa ei varmaan ole järkevää lasta edes tehdä, koska...

Yhteistyössä