Hakutulokset

  1. K

    Voittaako rakkaus?

    Strongille vielä, että vaimoni kokee tehneensä tarpeeksi (on tehnytkin aikanaan paljon). Eli tällä hetkellä hän lähinnä odottaa, että minä taion suhteen hyväksi tai sitten erotaan. Hän on myös selkeästi ilmaissut halukkuutensa eroon, tosin hänkin vielä hieman yrittää pitää kiinni liitostamme...
  2. K

    Voittaako rakkaus?

    Kiitoksia tuesta. Jotenkin toivoisi, että minulle käy kuten Sinituulille. Puhuminen on ilman muuta tärkeää, mutta kuunteleminen olisi vieläkin tärkeämpää. Aina kun yritän puhua, niin se menee riitelyksi ja kun kello alkaa olla kaksi yöllä, niin alkaa omakin pinna olla kireällä. Ei vaan meinaa...
  3. K

    Voittaako rakkaus?

    Niinpä. Terapiaa olen ehdottanut useita kertoja, mutta reaktio on ollut luokkaa: "Mene sinä jos terapiaa kaipaat". Kirottua tässä on se, että välillä tulee ihan hyviä jaksoja, jolloin alan jo ajatella, että ehkä tämä vielä onnistuu. Kunnes taas vedetään matto alta. Fiilis vaihtuu muutamassa...
  4. K

    Riitelyyn kyllästynyt

    Olipas tuo Peterin teksti kuin omasta elämästäni. Itse hoidan kaikki "miesten työt" ja sen lisäksi ison osan "naisten töitä", mutta mikään ei tunnu riittävän. Toki vaimoni jokseenkin yksin hoitaa suunnittelun lasten vaatteista, harrastuksista ja sen sellaisista, mutta minä sitten toteutan ja...
  5. K

    Voittaako rakkaus?

    Pakko purkautua jonnekin, eikä viitsi valittaa tutuille. Pitää pitää kulissia yllä... Ulkoisesti kaikki on kunnossa. Perheeseen kuuluu pari pientä lasta merkkivaatteissaan. Löytyy asunto ja on iso auto alla. Käydään ulkomailla ja harrastetaan kotona. Paha olo vain kasvaa... Seksi on...

Yhteistyössä