Hakutulokset

  1. N

    nyt kaikki nutraamaan

    eli haen huomenna aloittavia nutraajia mukaan?! tai saa olla aiemminkin aloittanu. itse pudottelin joku aika sitten 17kg nyt täytys jatkaa vielä 20kg pois. sitten oisin tyytyväinen. ja onks kellää kokemusta sairaalan ened dietistä millanen on? aloitus paino: 93kg :x - 73kg :heart:
  2. N

    kotihoidontuki

    voikohan saada liitonrahaa ja kotihoidontukea? onko tietoa meinasin huomenna kysästä... joku muistaakseni sai
  3. N

    siis mulla ovisplussa

    :heart: ja eilen kaks vaaleeta plussaa raskaustestillä
  4. N

    siis apua r.testistä.

    siis olen tehnyt dbest testin aamupissasta ja sain näkyvän haamun ei tartte tiirata ja nyt kun kuivunut näkyy vielä. ja sit tein vielä prisman present stickin ni siinäkin punainen haamu.... jokohan uskaltais uskoa... :heart:
  5. N

    unihiekka

    laiton sulle yv =)
  6. N

    ylimääräiset klomit!

    moi! elikkäs meillä alkaa taas klomihoidot. ja jos jollakin nurkissa pyörii yllä mainittua tuotetta niin voisin korjata talteen. jopa ostaakkin. :) en saa kelan korvausta niistä joten maksavat kiitettävästi. eli jos tahdot auttaa vauvakuumeista..
  7. N

    oireet ennen plussaa?

    ja mikä testi ?mikä kp teit positiivisen tuloksen? tiedetään on tuhat vastaavaa ollut mutta en jaksais selailla. itse jännäilen taas 2 kemiallisen raskauden jälkeen. kp26/31-45 nyt terolut apuna. kp19 verijuova pyyhittäessä, arat rinnat sivusta, väsymys. testi kuitenkin nega. aina noussut...
  8. N

    dbest kokem.

    dbest sain siis 3 min sisällä kontrolli viivan lisäksi punertavan mutta haalean viivan... mutta nyt en uskalla ees toivoa onko kyseisestä testistä ja haaleasta tuloksesta kokemusta
  9. N

    täällä olis yksi mamma jolla painoa tiputeltavana reilusti löytyisikö kamuja

    joka ois samassa tilanteessa.... tsemittämään toisiamme. siis pituutta 162 ja painoa 105kg :( eli paljon ois pois saatava. mutta tukea ja kaveria etsitään....
  10. N

    hei auttakaapas nyt kp

    siis mietin et miten lasken nyt menkkojani kun kestivat sen (vuotoa oli 3,5vkoa.) ja nyt alkamisesta kp37 huoh.... en tiedä onko ollut ovulaatiota tai muuta vastaavata. mutta ois kiva tietää et millon ootella seuraavia menkkoja. lääkäriin pääsin vasta 18.11
  11. N

    minkä herkkyyksisiä on labran testit

    onko ne 25iu vai sen 10iu
  12. N

    huoh...tuntuuko muistakin joskus samalta....

    =) kp.30 ja takana siis kaksi dbest -testiä eiliseltä...niissä olin siis het näkevinäni haamun, kuivana selvä plussa mutta kun luin jostain että niissä näkyy kuivana haaleat plussat. niin onko tämä sitä vai ei... ja aconilla joskus sainkin samoin plussan ja nega olikin... raivostuttavaa kun...
  13. N

    kun sanotaan että ovistikku näyttää raskauden niin kuinka moni uskonut ja ollutkin nega

    mietin et ons näyttäneet väärin.... :o
  14. N

    dbest raskaustesti

    onko kellään kokemusta yllä mainitusta testistä? antaako aina väärän suht näkyvän haamun :o

Yhteistyössä