Hakutulokset

  1. M

    Ihana päivän piristys... :)

    :laugh: :laugh: voi ei, vähä paras!!! :laugh: :laugh:
  2. M

    Kauhea yksinäisyys

    sama vika :( vaikka onhan tuossa tuo mies mutta ei siitä oo mihkää, ei ees halausta antaa... :'(
  3. M

    kevyt vai täysmaito?

    meillä tyttö vähän päälle 9kk ja pitäisi alkaa totuttaa normaaliin maitoon niin kumpi olis parempi vai kumpi vaan?? =)
  4. M

    Jännääää...

    eikö muka lävistys reijät mee umpee enää jos on tarpeeks kaua korut? :o
  5. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    kuten jo sanoin että tulehdus oli eikä kuulemma ollu yhtään vaikkua..NI! :laugh: :laugh:
  6. M

    kertokaapa nyt totaaliselle idiootille!!

    googleta :p
  7. M

    typerä kysymys mutta!

    siis mun mielestä sanot vaa sinne dna:lle et haluut pitää saman numeron ni ne sit vaihtaa sen ja se elisa sulkeutuu automaattisesti.. näin mä oon ymmärtäny.. :)
  8. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    se se oli tulehdus niinku veikattiin.. en ois uskonu et se olis ku mulla on ollu koko pienen ikäni korvatulehduksii eikä oo koskaan tämmösii oireit ollu, mutta nyt on ainaki rohdot millä pitäis parantuu... :D
  9. M

    Raskaana olevat! (tai joskus olleet)Koska aloitte ostelee vauvalle tavaroita?

    me ainaki aika loppu aikana ja osa kun vauva oli jo syntynyt.. kyllä sitä kuule kerkee vielä moneen kertaa ostelee kaikkee.. malta nyt vaan.. :D
  10. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    juu kokeiltu on mut ei toiminu..
  11. M

    minipillerit?

    onko minipillerit (esim cerazette) epäluotettavampia kuin ihan normaalit pillerit? eli voiko tulla helpommin raskaaksi jos käyttää minipillereitä?
  12. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    en usko että se korvatulehdus on ku ei oo yhtää samanlaisii oireita mutta käynpä näyttämässä nii pääsee tuostakin vaivasta... :)
  13. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    no ei nii mutta ei se varmaa kauheen mukavaakaan oo...
  14. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    voi ei toivottavasti mulla ei oo tota.. :(
  15. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    mitäs se sit tarkottaa? :|
  16. M

    mikä mun korvaa vaivaa???

    kun vasen korva ollu jo melki viikon lukos sillai et kuulee huonosti ja oma puhe on ku vessan pyttyy puhuis :D en oo viittiny lääkärille mennä näyttää jos se tosta itsestää viä aukeis, mut ei hyvältä näytä... :(
  17. M

    Laihdutuskaveria Satakunnasta?

    kankaanpäästä, mistäs itse?
  18. M

    auttakaa!

    okei, kai se siitä sitte ajan kanssa menee.. =)
  19. M

    Onko teidän 8kk vauvoilla millainen rytmi?

    meillä sama ettei oikein oo kunnon rytmiä ja neiti nyt melkein 9kk oon miettiny kans et miten sais yöunia aikaistettuu kun tyttö menee nukkuun joskus 9-11 mais....
  20. M

    mitä veikkaatte (salkkareista)

    veikkaan kans et tulee kaksoset :D

Yhteistyössä