Hakutulokset

  1. Jehnny Tightlips

    Onko jossain muualla Suomessa mahdollisuus valita legopalikoita kuin vadelmatarhassa?

    Eli onko tietoa, onko Suomessa paikkoja, lähinnä pääkaupunkiseudulla tai ympäristössä, jossa voi valita legopalikat itse pussi/kilo tms hinnoittelulla? Tiedän, että joissain Vadelmatarhoissa on, mutta eivät ole juuri ulottuvilla.
  2. Jehnny Tightlips

    Naiset ryntäävät peniksenhierontakursseille

    Ja lähde oli?
  3. Jehnny Tightlips

    Miksi muuten miehet on niin paskoja?

    Rupesin vaan miettimään tässä.
  4. Jehnny Tightlips

    Some-angstisen tinder-ratkaisu

    Tähän ekaan kappaleeseen hirveästi kiroilua siitä, miten tinder ja fb on kytketty yhteen. Sitten kysymykseen: Tietysti tulee mieleen tehdä oma profiil pelkästään tuota Tinderiä varten, mutta a) jääkö siitä kiinni heti softalle niin ettei tunnusten luonti onnistu b) Näkevätkö mahdolliset matchit...
  5. Jehnny Tightlips

    Vauva kaatui!

    Mitä teen?
  6. Jehnny Tightlips

    Onkos mammat kosiskelleet täällä?

    Minua ei saisi kosimaan miestä vaikka olisi mikä karkauspäivä, joku järjestys pitää maailmassa olla.
  7. Jehnny Tightlips

    Mikä vika pesukoneessa? Sillä on punaiset päivät

    Välillä valittaa, että nukkasuodatin on tukossa (olen putsannut jo pariin kertaan), välillä valittaa että hana on kiinni (on auki) jne, mutta aina pysäyttää ohjelman kesken ja keksii jotain valitettavaa.
  8. Jehnny Tightlips

    Jokos mammoilla on geenivauvat tilauksessa

    http://www.hs.fi/ulkomaat/a1454304033006
  9. Jehnny Tightlips

    Miten muistitte miehiänne miesten päivänä

    Eli eilen 19.11?
  10. Jehnny Tightlips

    Lentokentälle junalla - käytännön ohjeet?

    Syötin reittioppaaseen, että haluaisin mennä lentokentälle. Se ehdotti tietysti junaa, mutta junan päälle jotain ihme lenkkibussia. Eli näyttäisi kartasta katsottuna, että Aviapolis? vai mikä sen aseman nimi on, on kohtuullisen lähellä lentoasemaa, joten eikö sinne voi reipas henkilö kävelläkin...
  11. Jehnny Tightlips

    Majuri, vaihda avatar

    Tiedän, että tämä voi avata pandoran lippaan, mutta mikäpä tällä palstalla ei sitä tekisi. Mutta se on niin ruma että häiritsee.
  12. Jehnny Tightlips

    Voiko seljankakeittoa pakastaa?

    .
  13. Jehnny Tightlips

    Mitäs palstaraati on tästä videosta mieltä?

    https://www.youtube.com/watch?v=XbYNAZxcWh4 Monet ovat varmaan nähneetkin jo aiemmin, mutta itse näin ko. videon ekaa kertaa vasta äsken. Lyhykäisyydessään mies siis pokaa naisia pelkällä autolla sanomatta sanaakaan. Myöntäsikö kukaan menevänsä?
  14. Jehnny Tightlips

    Pakanallinen kapinakoriste kuusen latvaan?

    .
  15. Jehnny Tightlips

    Meneekö hotellit siis visalta vasta paikan päällä?

    Jälkeenpäin ajateltuna niinhän se edellisellä kerrallakin meni kun kävin reissussa, nyt olin jotenkin laskeskellut, että maksan hotellin etukäteen veronpalautuksilla, mutta eikö mitä, Visalta ei ole näköjään veloitettu mitään. Joudunko nyt roikottamaan rahoja puoli vuotta tilillä vai onko tässä...

Yhteistyössä