Hakutulokset

1. M

Mistä alle kouluikäiset oppivat haukkumaan toisen lapsen vaatteita, leluja ja tavaroita?

Tietysti kotoaan se lähtee tai kuuntelee jotain vieraita ketkä arvostelee esim: telkusta jotai mammoja ja mimmejä ja näitä että onpa tolla naapurilla kamala auto....isommilta kuulee kaakenlaesta :x
  2. M

Mistä energiaa??

toivottavasti ei rahasteta reikillä :| Tai onhan niitä. Se tulee vaan tuolta jostain. Eipä sekoiteta rahan ahneita tähän :p
  3. M

Ampujan kuvaaja?

jep, mut uutisissa oli että jotkut videot on joku toinen kuvannu :'(
  4. M

Mistä energiaa??

Energia hoitoa. Täällä on jotain topiceja siitä. Itse käynyt myös reiki1 kurssin. Ja käynyt hoidoissa. se oikeasti tehoaa. nyt on helpompi kun reikitän itse itseäni. Rakkauden elämänenergiaa :heart: kantsii koklata, joku joka kakkosen käyny voi antaa kaukohoitoa B)
  5. M

Mistä energiaa??

Kokeiles reiki hoitoon menoa =)
  6. M

Kutsut!

Kertokaahan onko kukaan saanut täältä emäntiä=) :heart: ja kaikki Homcare immeiset olis kiva vaihtaa kuulumisia ja miksei partylitelaisetkin :heart:
  7. M

Tahdon löytää samanhenkisen ihmisen!

Heipsuli =) Aika lailla yksiin käy nuo tykkäämiset. Mikä sen kivempaa kun lasten kanssa hassuttelu. kuuntelen mielettömästi musiikkia laidasta laitaan. Olen mieletön energia pakkaus tanssilattialla :D En oikeastaan ujostele mitään.. Jospa kiinostaa vaihtaa kaikenlaisia ajatuksia saa laittaa...
  8. M

minkä kautta vähätuloisille perheille laitetaan vaatekasseja?

täytyykin kokeilla sitä kautta. Olis vaan kiva tietää että apu menee perille asti =)
  9. M

minkä kautta vähätuloisille perheille laitetaan vaatekasseja?

Olisi vaatteita vaikka millä mitalla ja tahtoisin antaa niitä perheelle/perheille joilla olisi tarvetta apuun. Mutta en löydä sellaista minkä kautta sais tietoa :heart: Nimenomaan suomalaisille :heart:
  10. M

Nyt olis tarjolla kultakaivoksia työpaikkoina

siis kiittäen..
  11. M

liittäen ja kumartaen=)
  12. M

(tää ei liity tähän keskusteluun,mut kuinka saan avattua uuden keskustelun...ei ymmarra :saint: )
  13. M

Ei vitsi mikä oikeesti niillä mättää. sen kun staa kalenterin ja merkkaa kaikki siihen mitä on tullu luvattua puhelimessa =) niin siis velikulta on LVI mies... :p Me ollaan onneks oma talo pakerrettu ukon kans kahestaan puut kaadettu ja sahautettu kaikki meni hyvin kunnes tuli sähkömiesten aika...
  14. M

voi hitsi :whistle: aika rumba. Mun veli on 25vee ja aina paikalla sovittuun aikaan asiakkailla ja jos pomo soittaa lähtee heti paikalle missä ongelmia ym...mutta toi kuulosti tosi tutulta...ja just raksaäijät ym...aikataulut mättää ja siinä sit odottelet koko päivän :headwall:
  15. M

Kutsut!

HEIPPA HEI =) Pidän homcare kotikutsuja hämeessä ja nyt olisikin mukava löytää uusia ihania emäntäehdokkaita :saint: Olen energinen ja puhelias mutta asiallinen esittelijä. pidän erilaisista ihmisistä ja siksi harrastuspohjalta tykkään käydä kotikutsuja pitämässä. party Liteäkin tulee esiteltyä...

Yhteistyössä