Hakutulokset

  1. K

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Kiitos vastauksista Daizz ja Viides. Mä olen edelleen ihan kipeä ja sokerit menee vähän miten sattuu. Välillä on ihan ok ja sitten toisella kerralla pienikin määrä nostaa aika ylös. Jospa tämä tästä, kunhan pääsis räkätaudista ja yskästä eroon.
  2. K

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Moi kaikki! Kiireessä kysyn vain yhden tyhmän(?) kysymyksen. Nostaako infektio verensokeriarvoja? Mä olen kamalassa flunssassa ja sokerit menee miten sattuu. Eikös tavallisilla diabeetikoilla infektio vaikuta verensokeriin? Kenkälusikka 37+5 ja toivoo ettei joudu tässä kunnossa synnärille
  3. K

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Moi! Kävin viime viikolla gynellä loppuraskauden lääkärikäynnillä ja kyselin lääkärin mielipidettä sokereista. Mullahan sokerirasitus oli normaali, mutta pyysin ja sain neuvolasta sokerimittarin lainaan, kun pissassa on jatkuvasti sokeria. Kysyin lääkärin mielipidettä siitä, kannattaisko mun...
  4. K

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    viides: Insuliineista en osaa sanoa yhtään mitään, mutta ihmettelen sun verensokerirajoja. Miksi sulla ei ole käytössä tuoreimman käypä hoito-suosituksen rajoja? Eli aamulla ennen aamiaista alle 5.5 mmol/l ja tunnin kuluttua ateriasta alle 7.8 mmol/l...
  5. K

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    riitu: Mulla nousee sokerit mun normaalilla aamupalalla (2-3 ruisleipää ) jonnekin ysin paikkeille, siis se tunnin arvo ja puoli tuntia myöhemmin laskee alle 7. Jos olen syönyt ruisleivän lisäksi hedelmää, niin sitten nousee yli kymmenen. Senpä takia mä olen nyt yrittänyt syödä vähemmän...
  6. K

    SOKERIT SEKAISIN -Pino kaikkeen raskausdiabetekseen liittyvään

    Hei kaikki! Olen kolmatta kertaa raskaana, rv 34. Kävin rv 26 sokerirasituksessa ja tulos oli normaali. Neuvolassa mulla on kuitenkin jatkuvasti sokeria virtsassa, kahdella plussalla, joten pyysin sokerimittarin lainaan. Mittausten perusteella mulla nousee aamulla sokeri nopeasti korkealle...

Yhteistyössä