Hakutulokset

  1. M

    Tyttö pian 4kk :)

    Ollaan aloitettu kaks kiinteetä. Peruna, porkkana, parsakaali. Illalla maito/velli sekoitus. Sitä ihmettelen ku en löydä maissi enkä perunaporkkana vellejä enää kaupoista. Puuroo oon miettiny mut en tiiä vielä.
  2. M

    Tyttö pian 4kk :)

    Masuilija!! Millanen ruokarytmi teil on/oli 4kk iäs ja koska vaihtu viiteen ruokaan?
  3. M

    Tyttö pian 4kk :)

    Hei! Kaipaan neuvoja. Tyttö menny aina nukkumaan n klo 19.30-20 ja herää klo 6-7 ja jätti yösyönnin 2kk pois. Nyt pian 4kk synttärit. Kiinteitä syödään kerran päivässä. Aika vaihtelee. Mutta nyt on tullu takaisin yöheräämiset. Viime yönäki itki kovasti. Maito auttoi kun nälkä itki...
  4. M

    Ystäviä???

    Moi!! Täälä äiti -77 ja masussa vauva raskausviikkoja 34+1. Isosisko ja mies myös :) Mitäs sinulla? Kaipaatteko perhetuttuja lisää? Asumme pohjanmaalla.
  5. M

    Bola koru

    Kertokaas onko teillä Bola korua? Mitäs tykkäätte mistä ostitte? Ite lähden metsästään sellaista mut mistä... :)
  6. M

    Bola koru

    Kertokaas onko teillä BOLA korua? Mitä tykkäätte mistä ostitte? Itse haluaisin mutta pitäisi lähtee metsästään sellaista :) :wave:
  7. M

    Vaasa ja lähialueet

    Uusia ystäviä ei ole koskaan liikaa :) Viikot 18+3 eli joulukuussa laskettuaika. Perheenlisäystä odottaa äiti 33v, isi ja tytär. Kaipaatko kahvittelu, illanistujais, normaalijutteluun, reissaamiseen ym perheitten kesken seuraa tai lähteä mihin vain naisporukalla? Normaali arki ja...
  8. M

    Alkuraskaus ja pelko suuri

    Kaikillahan on oireet erilaiset. Itsellä ei suurempia oireita. Alaselkä edelleen vähä vihottelee, maatessa/nukkuessa ei vihottele selkä ja painontunnetta edessä - onko sitten virtsarakko vai mikä. Kokoajan pahaa pelkään :( Ettei alkai menkat. En ole neuvolaankaan soittanu. Ettei taas tarvi...
  9. M

    Alkuraskaus ja pelko suuri

    Neiti-81 Varmasti otti koville tuo kokemus mut nyt elämä varmasti hymyilee ja masussa vauva kasvaa :) Eea Mulla on kans kummatkin keskenmenot sattunut alkuviikoista. Siksi kai tässä jännitys on huipussaan. Olen yrittänyt ajatella ihan muuta. innoM Alaselkäänkö ei sulla sattunut? Miten...
  10. M

    Alkuraskaus ja pelko suuri

    Kiitos innoM :) Tosi ihana kuulla että nyt odotat pientä vauvaa:flower: Sitähän se on tulee tai menee - ajatukset pitäisi laittaa täysin muualle. Ohjelmaa ohjelmaa ;) Joo ei onneksi muita ku selkäkipua vähän, viiltävältä välillä tuntuu. Onko sulla nyt mennyt hyvin raskaus? Miten sulla oli...
  11. M

    Alkuraskaus ja pelko suuri

    Kaunis KIIITOS Neiti -81 kannustamisesta :heart: Missä ajassa kaikki keskenmenosi on tullut? Peräkkäinkö kaikki? Ensimmäisen aikana ainut oire oli kova väsy. Jotenkin näiden keskenmenojen jälkeen ihminen aivan alkaa pelkäämään :( Toivon parasta todella kovasti!! Alaselkään vähä juilii...
  12. M

    Alkuraskaus ja pelko suuri

    Kaksi kertaa puolen vuoden aikana tullut keskenmeno ja nyt taas näytti testi + :) Ihana olo!! Mutta pelko on suuri... jos taas tulee keskenmeno :( Onko muilla kokemuksia? Itse kokoajan "kuuntelen" itseäni onko jossain kohtaa vikaa. Ennen kuin testasin + niin olo oli tosi väsyttävä, rintoja...
  13. M

    Terolut??

    Moikka kaikille!! Kaksi alkuraskauden keskenmenoa ja tänään kävin yksityisen puolella lääkärillä. Kohtu ja munasarjat voivat hyvin mutta määräsi kolmeksi kuukaudeksi terolut kuurin...Otettavaksi 15-24. Kuukautiset ovat olleet normaalit eli tämä kuuri annettiin jos tärppäis paremmin...
  14. M

    Koska?

    Moro!! Vauvakuume on suuri mut keskenmenoja takana kaksi. Miten nopeesti olette ruvennu aloittaa yrittämistä uudestaan? "Natsasko" heti vai menikö kauan?
  15. M

    Kokemuksia hcg:n laskusta varhaisen km:n jälkeen.

    Moi!! Mulla on laskenu heti. Katoin kotona niin heti näytti yhtä viivaa ja samantien kävin labras niin oli heti laskenu. Tiistaina 15 mikä meinaa raskautta mut perjantai aamulla 1, mikä meinaa ei raskautta.
  16. M

    Keskenmenon jälkeen?

    Jenny82 Otan osaa suruusi : / , tiedän tunteen aivan hirvee olo. Meillä meni just samaan aikaan kesken :( Mulla alkas keskiviikkona menkat ja nyt on vähäiset mut tuli keskenmeno. Nyt ei ollut mitään kipuja, syksyllä vatsa supisteli mut viikkoja oli yksi tai kaksi enemmän. Suru oli suunnaton...
  17. M

    Onko teillä samanlaiset menkat kuin ennen keskenmenoa?

    Siis mulla on ollut kaksi keskenmenoa. Ensimmäisen keskenmenon jälkeen oli heti viikon mittaiset kuukautiset ja sen jälkeen vain muutaman päivän pituiset. Kummallista. Sitä myös ihmettelen vaikuttaako se raskauteen? Kertokaahan joku....
  18. M

    Hcg

    Moi!! Kuukautisvuotoa, ei kipuja. Kävin verikokeessa aamulla just soitin tuloksia mut ei ollut tullut. Neuvolan täti vaan voivotteli. Soitin perhesuunnitteluun ja pyysi varmistamaan asian, jos nyt keskenmeno (luulen että on) niin menemme "tutkituttamaan" tilanteemme missä mättää. Aamulla...
  19. M

    Ilo muuttui suruksi :/

    Kiitos Millenia :) Viime syyskuussa tuli keskenmeno viikolla kuusi ja nyt 4kk myöhemmin tuli viidennellä. Joo menen kokeisiin ja ultraan kyllä!! Haluan varmistua. Lähdittekö heti yrittämään uutta lasta kun olit tyhjentyny eli tyhjennysvuoto oli loppunu? Harmittaa se kun eilen olin...
  20. M

    Ilo muuttui suruksi :/

    Kiitos Keiju :)

Yhteistyössä