Hakutulokset

  1. A

    APUA! Pregnyl Lugejen sijasta...

    Mulla oli 2500IU:ta joka neljäs päivä ivf:n jälkeen ja kellonajalla ei ollut väliä eli en usko että sinullakaan on.
  2. A

    OVIKSESTA erikoinen tilanne! Apuja!

    Ovistestit näyttävät plussaa myös jos on raskaushormonia veressä.
  3. A

    Inseminaatio

    En tiedä miten asiat kuuluisi tehdä, mutta olin tänään ultrassa, koska pelkäsin oviksen osuvan lauantaille. Folli oli 18mm ja hoitaja pisti mulle pregnylin ja huomenna menen inssiin.
  4. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jennuli Mielelläni minäkin kerhoon mukaan tulisin. Minäkin ihmetellyt miksi psykologi suositteli, ettei hirveän laajalle piirille lapsen alkuperästä kertoisi. Ranjanan kertoma syy on ihan mietintää aiheuttava. Jos voisit Canoe vielä uudestaan psykologille mennessäsi kysellä häneltä perusteluja...
  5. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    hilistin -- 32v -- Espoo -- ei lapsia -- inssi luomukiertoon Virossa 08/2008 , josta plussa -- takana km 2007. Nillanilla -- 41v -- Espoo -- ei lapsia -- eka yritys 10/2008 Evenstar -- 34v -- Helsinki -- ei lapsia -- nyt menossa metformin-lääkitys, simppajonossa Väestöliitolla Hesassa --...
  6. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    tervehdys kaikille olen seuraillut tätä palstaa kesäkuusta saakka ja nyt ajattelin osallistua keskusteluun. Ihanaa oli löytää tämä palsta. Ilman sitä moni varmaan luulisi olevansa yksin ajatuksiensa kanssa. Otin kesätauon jälkeen yhteyttä fertinovaan ja puhelimeen vastannut mies...

Yhteistyössä