Hakutulokset

  1. L

    hauskoja tai (vähemmän hauskoja) mokia, joita tullu tehtyä väsyneenä tai muuten

    vauvan ollessa ihan pieni, olin niin väsynyt, että ajatuksissani menin vaatteet päällä suihkuun. samoin silmälasit. :snotty:
  2. L

    Haluaisitko olla tämmösen henkilön ystävä?

    no jos tuo on koko totuus eikä esim. turhautunut vihan purkaus, niin en tietenkään haluaisi olla ystävä.
  3. L

    Mitä voi tehdä banaaneista?

    kuulostaapa hyvältä... :p saiskos esim. banaanikakun ohjetta?
  4. L

    Mitä et syö/juo jota

    hmm... en juo ollenkaan alkoholia enkä vissyä. syödä en tykkää kalaa (paitsi kalapuikkoja), sieniä mistään hinnasta, verisiä pihvejä, aurajuustoa. esimerkiks.
  5. L

    Hyi tuo SEPPÄLÄN mainos!! Inhoaako muut?

    yllättäviä mielipiteitä. koska mun mielestä se on ehkä paras mainos mitä tällä haavaa pyörii!
  6. L

    Sanat, lauseet, kielioppimokat, hokemat ym. jotka ärsyttä

    se ärsyttää, jos joku sanoo huomena. se on huomenna. tai se, kun joka väliin sanotaan periaatteessa.
  7. L

    lindexin mainoksen biisi?

    eikö kukaan tiedä? ei tekis mieli antaa periksi ennen ku asia selviää :snotty:
  8. L

    Tehdäänö pieni käytännön vinkkipino meille höpsöille äideille?

    vaatteet on syytä riisua suihkuun mennessä... :snotty:
  9. L

    Ei sais arvostella ulkonäköä,mut nyt on ihan pakko!

    mun mielestä kuvat tuolta sivulta jolta ap on tähän ketjuun kuvan laittanut, näyttivät käsitellyiltä. katsoin aiemmin kaikki sivulla olleet kuvat ja niitä oli selvästi esim. väännelty niin, että kasvoilla oli mitä hulluimpia ilmeitä yms. tämä nyt menee hieman aiheen vierestä, mutta itse...
  10. L

    lindexin mainoksen biisi?

    nosto hop
  11. L

    lindexin mainoksen biisi?

    mikä lienee tuo lindexin mainoksen biisi,, kun on niin ihana?
  12. L

    Jos nyt saisit pojan, minkä nimen antaisit?

    juuso tai joonas ehkä.
  13. L

    Mitä mieltä pitkistä hiuksista pikkupojilla?

    meidän pian parivuotiaalla pojalla on ihanat hurmauskiehkurat sekä otsatukka, jonka taas viime viikolla nysäsin hirvittävän lyhyeks ja aika vinoks B)
  14. L

    Miten sää sanot nämä?

    ooks viel kipee? pitääks mun ootta sua, vai voinks mä jo lähtee? tuutteks te huomen? voinks mä käyä kattoo teiän uutta autoo? pitää pyyhkii noi pöyät, kun niissä näyttää olevan likatahroi. lattiat näyttää olevan täynnä villakoirii, mutten viitti enää tänää imuroia. onpa hassua...
  15. L

    G: Raskausaikojesi "syntisi"??

    tupakoin ja söin hillittömät määrät rasvasta ruokaa. teki niin paljon mieli, että meinas järki lähtee :snotty: . terve lapsi pyörii jaloissa kuitenkin. niin ja samarin.
  16. L

    Mariannan mies extrassa!

    muakin kiinnostaa, mitä se sano?
  17. L

    Mitä hedelmiä teiltä löytyy juuri nyt?

    onkos hedelmäsalaatti hedelmä? :D no banaaniakin on pari.
  18. L

    hymiöt häveissä

    hahaa!!! tämähän muuttu ihan uuden näköiseksi. kiitos vinkistä =)

Yhteistyössä