Hakutulokset

  1. E

    mä haluan että tää mahavaihe päättyy!!!!!

    Hei kohtalosisko! Täällä viikkoja kaks enempi39, ja myös 2v esikoinen, ja pinna mennyt jo viimeisten viikkojen ajan tähän raskauteen! Vauva peuhaa mahassa niin että olo on ihan piesty. Suppareita on tullut jo muutaman viikon ajan, mutta mikään ei edisty. Arg mä en kans jaksa tän mahan kans...
  2. E

    nenä verenvuodosto

    Hei Tammimasu! Mulla on ollut sama ongelma molemmissa raskauksissa ja molempien tulos oli että nenän limakalvojen herkkään kohtaan josta verta valui päivittäin kasvoi haavauman kohdalle polyyppi. Molemmat polyypit olivat täysin vaarattomia. Ekassa raskaudessa patti pääsi kasvamaan niin suureksi...
  3. E

    Leviääkö muilla polla..

    Hei Anni-äiti! Minä myös 37+0 ja eilinen päivä varsinkin oli aivan järkyttävä, itkin niin vuolaasti että välillä tuntui etten henkeä saa. No olo helpottui moisen session jälkeen kyllä. Tuntuu kurjalta kun synnytys lähenee ja omat fiilikset ja jaksaminan on näin pohjalukemissa. Mitään yhtä...
  4. E

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Hei Cristiina täällä vatsatuntemukset aivan samat kuin sinulla! Ja Saikku 79: Meillä myös kaksi koiraa, vanhempi ja nuorempi. Suosittelen että miehesi tuo sairaalasta kotiin koirien "tarkasteltavaksi" ennen vauvan kotiutumista jonkin vaateen tai esim. peiton, johon on tarttunut vauvan tuoksua...
  5. E

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Lohduttavaa lukea, että muillakin mahassa myllertää niin, että paikat on ihan hellänä. Täällä tänään taas sellainen päivä, että tuntuu etten millään jaksa moista touhua tän mahan kans lokakuun loppupuolelle.Kummallista kuinka tämä toinen raskaus voi ollakin näin vaivanen! Olo on kun olis selkään...
  6. E

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Hei te ihanat lokakuun äidit joihin olen jo niin kiintynyt käydessäni lukemassa juttujanne. Näin loppusuoralla uskaltauduin ängetä mukaanne ja toivottavasti jatkaa matkassanne syntyneiden puolella. Minulla on vajaa 3v tyttö ja uuden tyttösen? la on 23.10. Olen aika sähläri näiden koneiden...

Yhteistyössä