Hakutulokset

  1. T

    äitiyspvärahasta

    kiitos vastauksista. ja huh että se erotus tulee minulle! mä jo ajattelin ettei voi toisin mennä :p Niin tuosta mun palkasta.Olen perhepäivähoitaja ja mun peruspalkka tulee lapsimäärän mukaan.Yleensä sitten palkassa lisänä ylityöt sekä kustannus-ja kulukorvaukset. mutta peruspalkkaa sit tietty...
  2. T

    äitiyspvärahasta

    Elikkä alussa maksetaan korotettuna olikos se nyt 56 päivää,ja mulla Työnantaja maksaa palkkaa silloin niin kela sitten maksaa työnantajalle. Mun peruspalkka on niin surkean pieni että se kelan osuus on isompi! eikö se kuulukin maksaa mulle? se erotus siis :/ ,vai häviänkö tässä kun saankin...
  3. T

    Adalat oros-lääke supistusten estoon

    jaahassu! aiheuttiko tuo lääke sulla jotain sivuvaikutuksia? Lääkehän on verenpaine/sepelvaltimotauti-lääke..näin ymmärsin. Soittelin sitten vielä neuvolaan ja kyselin tästä lääkkeestä ja on kuulemma ihan yleisesti käytössä ja ainoa mitä voidaaan supistuksiin määrätä.huoh.No mä koitan tätä...
  4. T

    Adalat oros-lääke supistusten estoon

    Viikkoja 25+4,ja lääkäri määräsi supistusten estoon Adalat oros 30mg kerran päivässä. Pakkausseloste hurjaa luettavaa:EI saa käyttää raskauden aikana,voi aiheuttaa sydämen tykytystä,huimausta,päänsärkyä verenpaineen laskua YM YM... Onko kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä?? tekis mieli...
  5. T

    4D-ultra kaarina

    Te jotka olette käyneet Kaarinassa Varsinais-suomen lääkäripalvelussa 4Dssä niin saiko sieltä DVD-levyn vai pitikö ottaa oma mukaan? kiitän :)
  6. T

    Supistuksia?

    Piti oikein rekisteröityä että sain vastattua. Mulla on usein semmosta repivää kipua takareisissä (ja alapäässä) ja se on ihan kamalaa varsinkin yhdynnän jälkeen. Olen sen itse ajatellut liittyvän ns.liitoskipuihin,ja esim yhdynnän rasituksesta(ja verimäärästä..) sit alkaa särky.lievempänä tulee...

Yhteistyössä