Hakutulokset

  1. jadelles

    Z-line Twin Rider

    Eli pojilla tulee tasan 2v ikäeroa. Luin koko keskustelun Z-line Twin Ridereista ja jäi harmittamaan se että ala-istuinta ei saa makuuasentoon. Britaxin B-Dualeissa on taas aika köyhän näköiset eturenkaat. Eli dilemma on että mitkä sitä ostaa. Phil & Tedsit on poissa laskuista jo ihan...
  2. jadelles

    ¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

    On ollu ihan älytön kiire töissä ja kotona aika on mennyt pojan kanssa. On jäänyt tänne kirjoittaminen :p Töissä alkoi se Painonvartijoiden ryhmä ja alkupainoksi tuli 103,8 kg :snotty: :o No tästä se lähtee. Mä en osaa tehä isoja muutoksia kerralla, joten oon aloittanut siitä että syön...
  3. jadelles

    ¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

    :attn: Mitä vaatii että saa Reductil reseptin? :attn:
  4. jadelles

    ¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

    Erosin silloisesta miehestäni kesällä 2006 ja kun muutin omaan asuntoon syksyllä liikuin paljon ja söin terveellisemmin, juuri koskaan en herkkuja ostanut ja paino tippui ihan itsestään. :saint: Parisuhteen kun taas 2007 keväällä aloitin niin tuli paljon maattua vaan kullan kainalossa, hyviä...
  5. jadelles

    ¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

    [b]:wave: Aloitus: 27.7.2009 Ikä: 24 Pituus: 168cm Aloituspaino: 102 kg (1,5kk sitten vaa'alla) päivitän kun ehdin :ashamed: Tavoitepaino: 65-70 kg Tapa: Uusi ruokavalio, liikunta, Painonvartijat Nyt: -Paino: ?? -Plus/Miinus: ?? Olen siis 24 vuotias ja mulla on 10kk poika joka...
  6. jadelles

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 17 JA VKO 18**

    tähän ketjuun alkaa laittelemaan siis aloitusviestin kaltaisia tuloksia kun on saanut laihdutuksen käyntiin? :wave:
  7. jadelles

    Okey, Let's ZUMBA!!

    Mies poltti mulle 2 dvdeellistä Zumbaa ja ne odottaa mua kokeilemaan. Luin muutamien viestejä ketjusta. Lähinnä heräs kiinnostusta onko joku huomannut Zumban vaikutusta (muulla kuin hikoilulla) esim senteissä tms? B)

Yhteistyössä