Hakutulokset

  1. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitoksia kaikille teille ihanille kommentoinneille - tilanne on varmasti juuri niin Yeb mainitsi eli pitää tehdä niinkuin itsestä tuntuu. Tällä hetkellä tuntuu ja miehen kanssa on puhuttu, että lähtökohtaisesti näytettä ei oteta ellei utrassa nyt sitten näy jotakin uutta joka antaisi edes...
  2. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei kaikille - kai voi sanoa valitettavasti tälläiseen tilanteeseen joutuneille... olen viime viikolla saanut tiedon että riskilukumme on 1:85 ja jatkotutkimuksiin on OYKSiin aika tämän viikon ke eli huomenna. NT oli 1.1. mutta veriseulasta jäimme kiinni, lukemia en tiedä. Ristiriitaisilla...
  3. S

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei kaikille, olen käynyt tässä lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta en ole saanut pitkään aikaan itse näppäimiin tartuttua. Ihanaa on seurata, miten kaikille menee viikot eteenpäin ja erityisesti nuo mahakuvat on saaneet hymyilemään (vähän sitä on omaa pömppökin alkanut tiiviimmin...
  4. S

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Huh huh - meinasi eilen illalla jännittää ja huolestuttaakin tämän aamuinen ultra... kaikki oli kuitenkin lääkärin mukaan kunnossa ja sydänhän siellä sykki!! LA on tämän hetkisen arvion mukaan 13.6.2010. Aikakoneella voisin tässä siirtyä mielelläni pari viikkoa eteenpäin - nyt siis rv...
  5. S

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Syystuuli75 - kesäkuun puoliväli (en ole vielä virallista saanut) - ensimmäinen - OYKS - Clomit, 2x inssi, 1.IVF (+) - syksystä 07 Täällä mennään rv 6+4, eikä erikoisempia oireita tai vaivoja ole vielä ilmaantunut. Lievää hyperiä sen sijaan on ollut ja se ennen kaikkea tässä elämää pitänyt...
  6. S

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kiitos kaikille mukana elämisestä, onnellisesta sellaisesta tällä kertaa - ainakin hetkellisesti siis.. Se tässä kaikessa minun mielestäni onkin vaikeinta - eli hetkessä eläminen kun meinaa usein hyvin herkästi alkaa jo etukäteen murehtimaan tai sitten vastaavasti toisinaan elämään...
  7. S

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tein tänä aamuna, varsinaisena testipäivänä uuden testin joka näytti plussaa. Teidän kokemustenne perusteella mm. kemiallisista olen tässä kuitenkin edelleen aika epäileväinen.. Just yritin soittaa julkiselle, missä hoidossa että mitäs nyt, mutta eihän sieltä tietty kukaan vastaa. Mun käsityksen...
  8. S

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Niin minä sitten kuitenkin sorruin varhaiseen testaamiseen eli tänä aamuna (pp11) testasin Clearblue herkällä digitaalisella ja raskaanahan siinä luki!! Aika epätodellisissa fiiliksissä tässä päivä mennyt - ensin tosi helpottunut siitä, että ainakin hetkellisesti tärpännyt, sitten tietty...
  9. S

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Täällä on yritetty olla pari päivää kovasti puuhasteluissa, jotta ei tulis tätä piinallista päivien kulumista niin tuijoteltua, mutta eihän se kauhean hyvin onnistu tietty =) Huomasin, että Paija oli tuolla aikaisemmin kysellyt tarkemmin meille aikaisemmin tehdyistä hoidoista ja...
  10. S

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei kaikille! Olen hiukan hitaasti oivaltanut, että täältä netistä voisi saada kaipaamaani vertaistukea näihin lapsettomuustuskiin - kaverit on jaksaneet kohtuullisesti kuunnella, mutta kokemukseni on, että ainoastaan näitten samanlaisten tuskien kanssa painivat ymmärtävät. Me olemme siis...

Yhteistyössä