Hakutulokset

  1. M

    MITÄ NÄET MIELESTÄSI tässä ULTRAKUVASSA?

    että siellä oli kuitenkin ollut alunperin kaksi sikiöö samassa pussissa ,samalla istukalla ,ja ihan ohuen ohut kalvo välissä ,jota ei joka ultrassa ole näkynyt.Toinen lopettanut ilmeisesti kehityksen ja hävinnyt,edelleen näkyy se kalvoraja ,ja tuo eloisa sikiö toisella puolen ja toinen...
  2. M

    KATSO ULTRA KUVA,kaksosetko??UUSI KUVA!!

    että olen KUITENKIN aluperin sitten odottanut kaksosia ,mutta toinen ei ole lähtenyt kunnolla kehittymään ,koska ultrasta löytyi sikiöpussin keskeltä ohuen ohut kalvo ,toisella puolen meidän kulta kasvamassa ,ja toisella puolen vain tuhjä pussi.....se selittää suurikokoisen sikiöpussin ja...
  3. M

    MITÄ NÄET MIELESTÄSI tässä ULTRAKUVASSA?

    Yksi näkyi ,enkä toista pyytänyt edes etsiin. Mies kyllä kysyi että MIKÄ TUO TOINEN SYKE ON? Ja lääkäri sanoi sen olevan napanuora ,joka sykki.
  4. M

    KATSO ULTRA KUVA,kaksosetko??UUSI KUVA!!

    Np-ultrassa näkyi yksi ja toista en käskenyt edes etsiä.Vauva oli 5 päivää isompi ultran mukaan ...ensi sunnuntaina on uusi np-ultra ,koska tietokoneohjelma rikki eikä saatu veriseulatuloksia katottua ,nyt näytti turvotusta olevan 1.4mm rv 10+3 menkkojen mukaan ja 11+1 uä:mukaan.Mies kysyi kyllä...
  5. M

    Hiusten värjäys odotusaikana

    Voi jessus miten naurettavaa ....ei varmaan ole huulihalkio johtunut hiustenvärjäämisestä,siis teratologinen tietopalvelu on sellainen paikka missä OIKEESTI ON TUOREIN JA TUTKITUIN TIETO,ja jos sieltä sanotaan että se on tutkittu nyt JA SIITÄ EI OLE MITÄÄN HAITTAA vauvalle ,niin varmaan ei ole...
  6. M

    KATSO ULTRA KUVA,kaksosetko??UUSI KUVA!!

    sitten ,huomenna on siis ultra.....ISTUKKA ON KUVASSA VAUVAN SELÄN TAKANA KOHDUNSEINÄSSÄ näkyvä pieni valkoinen alue!
  7. M

    Hiusten värjäys odotusaikana

    Ja kysyin hiusten värjäämisestä kun olen alkuraskaudessa ,ja sanoi että kyllä saa ,ENNEN HEILTÄ SANOTTIIN ETTÄ EI ENNEN 12 viikkoa ,MUTTA SE ON NYT MUUTTUNUT!! Eli nyt se on tutkittu ja todettu että siitä ei ole haittaa edes alkuraskaudessa.Sanoin vielä että mulla on kyse vaan semmosesta...
  8. M

    KATSO ULTRA KUVA,kaksosetko??UUSI KUVA!!

    Voiko rv 7+ jo näkyä istukka noin isona ,kun silloinhan on vielä se ruskuaispussi ,ja mikä toi ihme kalvo sitten on sikiön edessä? Lääkäri kyllä sanoi että istukan alue näyttää normaalilta ,mutta ei siellä vielä istukkaa pitäs varsinaisesti olla ,vaan sen alku ,et eikai se nyt noin iso?
  9. M

    MITÄ NÄET MIELESTÄSI tässä ULTRAKUVASSA?

    Siinä on 7+1 viikkoinen vauva sydämen sykkeineen ,mutta kuvassa sikiön yläpuolella näkyy myös jotain,ja se ei ole ruskuaispussi ,koska se on eri kuvassa ja on sellanen selkee ihan pyöreä rengas.Myös joku jännä kalvoraja menee näkyvän sikiön edessä ja se näkyi vain valoa vasten.Voiko tuo joku...
  10. M

    MITÄ NÄET MIELESTÄSI tässä ULTRAKUVASSA?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2784918.jpg ;)
  11. M

    KATSO ULTRA KUVA,kaksosetko??UUSI KUVA!!

    Yritin saada parempaa kuvaa....luonnossa näkisi niin hyvin :/ Se lääkäri teki vain pikaisen ultran ,noin 3 min ,ja kun vauva näkyi heti ,hän piti vaan anturin koko ajan paikallaan ,ja mittasi ..otti anturin pois,eli ei sen kummemmin tutkinut.Äidiltäni ja isältäni eilen kysyin ja näytin kuvaa...
  12. M

    KATSO ULTRA KUVA,kaksosetko??UUSI KUVA!!

    Tämä ultra kuva on rv 7+1 ,ja tänään katsoin sitä vasta tarkkemmin ja huomasin ylälaidassa sikiön yläpuolella jotain ,mutta se ei ole ruskuaispussi ,koska se näkyy toisessa kuvass pyöreänä tyhjänä pallona. Tuo kuva näyttää vähän huonosti ,mutta tuo "joku" näyttäisi jatkuvan...
  13. M

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    ILMOITTAUDUN mukaan !! Olen 25.v viidettä lasta odottava äippä Tampereen lähettyviltä ,ja LA 21.4 .09 ja sairaala TAYS. MÄ kävin alkuraskauden ultrassa jopa 3 kertaa rv6-7+ kun tilanne oli aluksi epäselvä ,mutta kaikki oli kunnossa ja vauva vastasi viikkoja ja sydän sykki joka kerta . Maha...
  14. M

    Alkuraskauden ultrassa yksi alkio ..np-ultrassa 2!!

    Toinen kuva...http://www.aijaa.com/v.php?i=2764148.jpg
  15. M

    Alkuraskauden ultrassa yksi alkio ..np-ultrassa 2!!

    Kohdun kasvukivut on melkoset .....vatsa oli rv 9+ tälläinenhttp://www.aijaa.com/v.php?i=2764160.jpg minusta iso viikoihin nähden,kohtu tuntuu selällään maaten isona pallona alavatsalla :/
  16. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Joo viikot on ainakin täsmälleen oikeen ,vastasi ultrassa täysin viikkoja.
  17. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Toinen kuva :p http://www.aijaa.com/v.php?i=2764148.jpg
  18. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2764160.jpg Rv 9+ :whistle: Kasvaa hirveetä vauhtia ,viides tulossa ja alku ultrassa näkyi yksi alkio....itse kyllä pikkusen epäilen ,pahoinvointi ollut kamalaa ja kohdunkasvukivut ,ja kohtu tuntuu selällään maaten alavatsalla isona pallona :o Mulla oli myös korkee...
  19. M

    Miten liittää masukuvia?

    Siis mä en osaa liittää masukuvia tai mitään kuvia tänne :ashamed: Voisko joku neuvoo!
  20. M

    VERISEULAN TULOS!!??

    Mä oon Ylöjärveltä....ennen otettiin meilläkin neuvolassa kaikki verinäytteet ,mutta nyt on muuttunut niin ,että laboratoriokeskus ottaa ne tuossa terveyskeskuksessa.

Yhteistyössä