Hakutulokset

  1. S

    Ihanaa kun isot pojat vielä leikkivät <3

    Aika moni poika leikkii vielä tuossa iässä - sitä vaan ei uskalleta tunnustaa. Hienoa.
  2. S

    Prinssi Harry ei kyllä ole Charlesin poika!

    Olen samaa mieltä kuin Akaatti... kun jättää hiukset huomiotta, niin William on äitinsä kuva mutta Harryssa on paljon Charlesia.
  3. S

    Perussuomalaisilla murskavoitto

    Noloa. Ainut hyvä asia on, että joutuvat vastuuseen sanoistaan.
  4. S

    Oisko siellä lapsimessuilla ekaluokkalaiselle pojalle jotain mielenkiintoista?

    Meidän lapsemme viihtyi ekaluokkalaisena loistavasti. Tutki leluja, osallistui kilpailuihin ja keräsi maistiaisia. Plus vietti isänsä kanssa useita tunteja pienoismallimessuilla samassa rakennuksessa.
  5. S

    Karpillekin sallittu herkku kahvipöytään?

    Leipäjuusto?
  6. S

    hitto että hävettää taas ilmoitella pojan synttäri toiveita..

    Se ei muuten ole meillä haitannut kummankaan leikkejä, vaikka sama lelu olisi ollut aiemminkin. Autoleikeissä se on melkeinpä etu ja tyttöjen legoja ei edes ole kuin muutamaa lajia.
  7. S

    hitto että hävettää taas ilmoitella pojan synttäri toiveita..

    Meillä isompi lapsi saneli yhtenä vuonna kirjeen, jossa kertoi toivovansa rahaa yhtä isoa Lego-juttua varten. Tämä kirje laitettiin synttärikutsujen mukaan. Kummit ja sukulaiset toivat 10-15 euroa/ perhe ja lapsi sai rahoillaan sen ison Lego-paketin, jolla leikki satoja tunteja. Kaikki olivat...
  8. S

    kumpi tehokkaampi tapa myydä kirpparilla?

    Minä tein kerran niin, että laitoin esille (tankoon ja pöydälle) vain kahta isoa kokoa ja sen verran, että pöytä oli väljä ja siisti. Pöydän alle laitoin pari isoa koria ja niihin laskostin pienet vaatteet ja laitoin kyltin, jossa luki jotain tyyliin "tytölle 60-74 cm". Isot vaatteet hupenivat...
  9. S

    Miksi sitä Kaunis pieni elämä -blogia pidetään ärsyttävänä?

    Samaa olen miettinyt. Tuo blogi on hyvin tehty ja antaa lukijalle hyvää mieltä ja vinkkejä. Blogimaailmassa on varmaan sadoittain huonosti tehtyjä, paljon imelämpiä blogeja.
  10. S

    Menisitkö töihin 2100e kk palkalla?

    Kyllä menisin.
  11. S

    Te, joiden lapset eivät syö salaattia

    Meillä pienempi ei syö juuri mitään vihanneksia eikä hedelmiä, isompi syö kaikkia kasviksia hyvällä halulla. Meistä siis aikuiset ja isompi lapsi syövät joka aterialla sekä lämmintä kasvista että salaattia, pienempi ei ota koskaan salaattia eikä yleensä myöskään kypsennettyjä kasviksia...
  12. S

    Säästökuukausi säästi satasia

    Olen ihan samaa mieltä lapsilisistä, niistä pitäisi tehdä harkinnanvarainen etuus. Ruokakaupassa tehtiin joitakin ihan peruspäätöksiä esim. yli 2 e/kg hedelmiä ei ostettu kertaakaan, mitään limsoja tai vichyjä ei ollenkaan, ei mitään ylimääräisiä maustekastikkeita tai muita yksittäisiä...
  13. S

    Säästökuukausi säästi satasia

    Asumme eteläisessä Suomessa keskikokoisessa kaupungissa, asumiskulut reilusti alle tonnin.
  14. S

    Säästökuukausi säästi satasia

    Juu, tajuan ihan hyvin että jos esim. äiti on kotona lasten kanssa tai kyseessä on ihan nuori perhe, niin puhutaan ihan eri numeroilla. Luulen kuitenkin, että jos takana on jonkin verran työhistoriaa ja perheessä on kaksi tienaajaa, niin olemme oikea keskivertaisuuden huippuperhe. Kun menojen on...
  15. S

    Säästökuukausi säästi satasia

    Tulopuoli tosiaan unohtui... mies vähän alle keskituloinen, minun tuloni vaihtelevat mutta ovat keskimäärin suunnilleen samalla tasolla. Jos sanon, että 4000/kk on normaalisti käytössä lapsilisineen kaikkineen, niin ei mene kauas totuudesta. Ja lapsia siis kaksi.
  16. S

    Säästökuukausi säästi satasia

    Heräsin helmikuussa siihen tosiasiaan, että perheellämme kuluu hirveästi rahaa ihan turhaan, etenkin vaatteisiin ja ajattelemattomaan ruoan ostamiseen. Meillä on aina ollut tapana laittaa menot tilikirjaan excelillä. Se kuulostaa kyllä hyvinkin säntilliseltä, mutta ei ole vuosikausiin johtanut...
  17. S

    Rahankäyttöön liittyvä blogi?

    Kyllä! Lukisin!
  18. S

    Homo-hyysääjille kysymys

    Sitä ei kukaan voi valita, mutta minun puolestani he saavat olla homoja tai heteroita. Heterona pääsee helpommalla, valitettavasti.
  19. S

    Säästökuukauden kuulumisia

    Lähtötilanne näkyy tästä: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1931211-saastokuukausi-alkamassa/ Laskin meidän kuluttaneen viime vuonna aivan liikaa ruokaan ja suorastaan hulluja summia vaatteisiin. Päätin alkaa tarkkailla rahankäyttöä ja nipistää satasen ruokakaupasta...
  20. S

    Polarn o Pyret

    Minusta paidat ovat pieniä, housut vastaavat kokoaan tai ovat jopa reiluja.

Yhteistyössä