Hakutulokset

  1. prinsessan äiti

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Minä voisin kans liittyä tähän porukkaan =) Prinsessanäiti 30v./3/SEKS, la 7.4. Minä olen taas odottanut oireita, mutta kaippa ne kerkiää sieltä tulla. Pikkuusen on tissuleita kiristänyt ja pissattanut tavallista enemmän, mutta en olisi muuten hoksannut koko asiaa, ellei menkat olisi jäänyt...
  2. prinsessan äiti

    Kiinteistä

    Mä antaisin tosta sun listastas ensin nautaa. Kala ja muna on yleisimiä allergisoivia aineita joita kannattaisi antaa vasta hivenen isompana tai ainakin aloittaa hyvin varovasti.
  3. prinsessan äiti

    vauvan rytmin muokkaaminen mahdollista?

    En menisi kyllä minäkään muokkaamaan vielä 2kk ikäisen rytmiä :) Itselläin on kans 2kk ikäinen tyttö, jolla kans tuntuu tuo yöuni alkavan vasta klo: 24 jälkeen. Muutaman kerran on päivällä nukkunut kunnon päiväunet 2-4h, mutta muuten on torkkunut. Ulkona nukkuu parhaimmat päiväunet. Tämä rytmi...
  4. prinsessan äiti

    Pullovauvoja muilla?

    On todellakin kiva huomata, että toisillakin on samaa ongelmaa. Itselläni ei kummatkaan lapset toinen pian 3 vuotta ja toinen 6vk, ole suostunut rinnalle matalista rinnanpäistä johtuen, enkä ole jaksanut lypsää kuin kuukauden verran kummallekin. Maitokin loppui tulemasta tuossa kuukauden...
  5. prinsessan äiti

    raskausmyrkytyksestä???

    Mulla oli esikoisen aikana todella lievä raskausmyrkytys, oireina oli ainostaan valkuaista virtsassa ++ ja vähän turvotti, pää ei ollut kipeä ja paineet oli normaalit. (mutta sairaalaan jouduin "lepäilemään") Alapaine oli ainoastaan 86 luokkaa... sitten kannattaa huolestua jos alapaine oli 90-100.
  6. prinsessan äiti

    Parhaat lasten suusta

    Meillä tyttö 2v ja 3kk tuumasi aamulla mummalle, joka puki rintaliivejä päälleen, että mummalla on äidin tissit :laugh:
  7. prinsessan äiti

    pinoon kaikki 06 alueen äidit ja odottajat

    Olen 26v Seinäjoelta, tyttöni on syntynyt 10/05, toista odotellaan syntyväksi kesäkuussa. =) Yksityisviestiä saa laittaa jos haluaa.
  8. prinsessan äiti

    -81 syntyneet äidit!!!

    :wave: Täällä on kanssa yksi 81 syntynyt. Asustelen Seinäjoella. Mies on syntynyt -79 ja tytär on 2v, toista odottelen. =)
  9. prinsessan äiti

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    Seinäjoella asustelen, tyttö 2v ja toinen lapsi tuloillaan =)
  10. prinsessan äiti

    ADA vai ELLEN tytölle nimeksi?

    Toinen nimi on jo valittu. Kumpaakin nimeä en laita, sillä toinen nimi on todella kaunis ja sopii molempien kanssa. Entä Peppi?
  11. prinsessan äiti

    ADA vai ELLEN tytölle nimeksi?

    Mitä mieltä te olette? =)
  12. prinsessan äiti

    HUONE PRINSESSALLE!

    Haluaisin sisustaa tyttäreni huoneen uusiksi. Olisiko jollakulla hyviä linkkejä nettikauppoihin, joista löytäisi hempeitä (ei räikeitä) mattoja ja verhoja. Väriskaala saisi olla valkoinen/vaaleanpunainen. Kivoja kalusteita ja pientä sisustustavaraa löysinkin jo osoitteista www.wanillarose.fi ja...
  13. prinsessan äiti

    kuinka monella miehet valvoo...

    Meillä on onneksi niin onnellinen tilanne, että mies osallistuu yö valvomisiin kun vaan pystyy (3-vuoro työ). Tyttö nukahtaa nykyään paremmin uudelleen jos isukki on laittamassa tuttia =)
  14. prinsessan äiti

    Missä tuntui pahin kipu?

    Synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja tipalla. Avautumisvaiheen kipu oli polttava ja se tuntui vain ja ainoastaan alavatsalla, tätä kesti n. 3 h, jonka jälkeen sain kohdun kaulan puudutuksen, joka auttoi kipuihin 100 %:sti ja pienen pieni prinsessa syntyi n.15 minuutin kuluttua. Tällä...
  15. prinsessan äiti

    onko muilla tumpelo miehiä?

    Hei! Olipa tekstisi niinkuin olisit kirjoittanut meidän kotielämästä ;) Meillä kanssa saa sanoa monta kertaa missä on mitäkin, aivan kuin vaihtaisin ruokien, astioiden, vaatteiden yms... paikkoja päivittäin. Eniten minua ärsyttää se kun mitään ei saada tehtyä ettei kysellä esim.. mitähän...
  16. prinsessan äiti

    löytyykö 1981 mammoja?

    :wave: löytyy myös täältä tyttö syntynyt 10/05
  17. prinsessan äiti

    -06 SYNTYNEET

    Tyttö 20.10.05 2960g 50cm rv 38+5 Kiireellinen sektio
  18. prinsessan äiti

    Hätäkaste nimet

    Meillä oli hätäkaste nimenä Sonja Emilia ja Eetu Johannes. Tytöstä tuli Venla Emilia
  19. prinsessan äiti

    äitejä joilla lapset 2005 ja 2006????

    Minun tyttö syntyi 10/05 =)

Yhteistyössä