Hakutulokset

  1. T

    Huhtitaaperot 2009 * vuonna 2012*

    Onpas täällä tosiaan hiljaista. Kiitos Ruttanalle uudesta pinosta! Voi kurja, Superheppuli, tuo Inkun epilepsia. Toivottavasti teillä löytyi nopeasti toimiva lääke ja kohtaukset jäävät kokonaan ja lääkekin sitten vielä jossain vaiheessa kokonaan. Kateellinen olen uudesta kodistanne. Me...
  2. T

    Mustasukkaisuus

    Aityli, meillä on ihan samanlainen tilanne kuin teillä eli tytöt ovat juurikin samanikäiset (4/09 ja 7/11). Mustasukkaisuus on aaltoillut meillä, mutta koko ajan on jotain ollut. Aluksi isosisko yritti lyödä ja löikin vauvaa, mutta vain silloin kun vauva oli sylissäni tai imetin. Samoin hän aina...
  3. T

    Huhtitaaperot 2009 *Syys-Joulukuussa*

    Osanottoni Tutsa ja teppana! Ja Ruttanalle myös, kohdunpoistosta. Teppanalle myös onnea mökin ostosta. Meillä on aika samanlaisia kuvioita, joten se jäi äsken lukemastani mieleen, vaikka kaikkien jutut on ilolla luettu. Onnea uusiin koteihin, ainakin monella pk-seutulaisella sellainen on...
  4. T

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Me ei taideta tulla, kun on sitä päiväkotitreenailua aamupäivisin. Päikkäreiden jälkeen taitaa sitten olla aika myöhäistä. Toisen kerran sitten.
  5. T

    Huhtitaaperot 2009 *Kesä-elokuussa*

    Piti vielä kertoa ilouutinen täällä, kun en viitsi esim. fb:ssä hehkuttaa: Silja on oppinut päiväkuivaksi. Jätettiin vaipat pois kuukausi sitten kun vauva oli syntynyt. Oppi kyllä käytännössä heti tekemään pissat ja kakat pottaan ja pönttöön, vaan pari vahinkoa on sattunut. Huomattiin, että...
  6. T

    Huhtitaaperot 2009 *Kesä-elokuussa*

    :heart::hug: Nappi
  7. T

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Me yritetään päästä kanssa, vaikka Siljalla onkin päiväkotiin totuttelua ti, ke ja pe. Toisaalta iltapäivät päiväunien jälkeen käyvät kaikkina päivinä. Kannatan puistoilua!
  8. T

    Huhtitaaperot 2009 *Kesä-elokuussa*

    Mä muistan ainakin sut, outison eli åmena. Takaisin vaan kirjoittelemaan tällekin palstalle, ei tämä liian vilkas ole.. Nyt on jakauduttu: meille syntyi 12.7. toinen tyttö, rv 40+5. Synnytys oli aika nopea ja raju, mutta meni ihan hyvin. Tultiin eilen kotiin ja tutustutaan toisiimme. Silja on...
  9. T

    Huhtitaaperot 2009 *Kesä-elokuussa*

    Täällä siis taustaillaan ja lueskellaan kyllä kaikkien jutut suurella mielenkiinnolla, mutta en oikein jaksa kirjautua sisään. Tosi isoja on jo monen kakkosetkin, Saarakin jo yli kolme kuukautta ?? Juurihan se syntyi. Meillä mennään aika samankuuloista arkea kuin muillakin, paitsi...
  10. T

    Huhtitaaperot 2009 *Maalis-toukokuussa*

    Heii, jee! Onnea Manna!! =) Synttäritreffit olis kiva joo, mutta me ollaan ehkä mökkityömaalla, kuten lähes joka viikonloppu tässä loppukeväästä. Kaikkien jutut olen lukenut, mutta ei taas muista mitä piti kommentoida. "Ihanaa" että teillä muillakin on tuota uhmaa.. Meilläkin sekä "itse"...
  11. T

    Huhtitaaperot 2009 *Maalis-toukokuussa*

    _Kiitos_ Ruttanalle jälleen uudesta pinosta! Ihana kun pieni oppii kahta kieltä ja ymmärtää jo sitäkin, jota varmaan niin paljon vähemmän kuulee. Ja Teppanalle onnea pienestä tytöstä! Meille ei varmaan mitään ihmeempää uutta kuulu. Silja porskuttaa vauhdilla ja voi hyvin. Eilen oli kyllä...
  12. T

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Hienoa jos Manna ja Hemulikin pääsee! Mä otan Siljalle päivällistä, joten ei siitä huolta. Tuokaa jotain aikuisillekin maistuvaa ettei nälkä pääse yllättämään. Huomiseen (termiitti olalla koko ajan, eikä tee mieli mitään kirjoittaa). Seuraavaksi kylpyyn.
  13. T

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Hienoa! No jos me yritettäis lähteä vaikka puol kolmen - kolmen aikaan liikkeelle kotoa, välipalan jälkeen. Me otetaan joku oma päivällisruoka mukaan, niin Silja voi popsia sen siinä viiden aikaan teillä, jos sopii. Tuon vaikka jotain salaattijuttuja mukana, niin voidaan itsekin syödä jotain...
  14. T

    Huhtitaaperot 2009 *Tammi-Helmikuussa 2011*

    Meillä on kyllä just noin kuin Vaaveli ja Mannakin kertoivat: Silja toistaa usein samaa sanaa niin kauan ja kovenevalla äänellä, kunnes mä toistan sen tai muuten kommentoin. Rasittavaa, kun yrittää samaan aikaan itse puhua vaikka miehen kanssa jotain muuta. Ja vaaveli: teillä on jo "minä"...
  15. T

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Eieieiei, meille kävis just nyt. Järkkäilty niin että mies on töissä koko viikonlopun, koska meillä on näin hauskaa menoa. :popcorn: Nähdään me sitten Nappi ja Konsta, jos muut ei ilmoittaudu! Onko toi brunssi teille ainoa sopiva, vai käykö päiväunien jälkeen iltapäivällä? Aamupäivä on niin...
  16. T

    Huhtitaaperot 2009 *Tammi-Helmikuussa 2011*

    Heips Pk-seudun treffipinossa vois ilmoittautua mukaan lauantain treffeille! Meille ei kyllä kuulu mitään ihmeellistä. Silja on vähän nuhainen, mutta on voinut olla koko ajan päiväkodissa, nyt jo neljäs viikko menossa. Silja on vauhdikas ja reipas hoidossa, mutta kuulemma tönii toisia...
  17. T

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    No onkos tämä 12. päivä voimassa vielä? Napille siis. Mihin aikaan tullaan ja mitä tuodaan mukana? Mähän voin Nappi saada sulta silloin ne riisipaperit joista oli fb:ssa puhetta..
  18. T

    Ruokavinkkejä todella huonolle syöjälle?

    Eipä mullakaan mitään ihme ruokavinkkejä ole antaa, kärsivällisyyttä toivotan. Meillä esim. leivän menekkiä parantaa, jos se on paloiteltu tai suikaloitu sopiviksi suupaloiksi. Samoin voisi olla kasvisten tai hedelmien kanssa. Välillä on myös ollut vierekkäin esim. leipäpaloja ja jotain hyviä...
  19. T

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Heips Me voitais yrittää tulla myös, kunhan päivän aikatauluun sopii. Brunssi olisi siis ilmeisesti aamupäivällä, vai kuinka? Täytyy toisaalta katsoa, mahtaako Silja olla terve, kun tänään alkoi varsinainen päiväkotiura... Tosi hyvin oli kuulemma mennyt, toivottavasti jatkuisikin. Hauskaa...

Yhteistyössä