Hakutulokset

  1. Ä

    varkaudesta ketään?

    Hei! Onko kukaan Varkaudesta? Mies maailmalla liitoaa töitten perässä ystävää/kaveria vailla oisin, lapsetkin löytyy 10v ja 2v
  2. Ä

    oletteko löytäneet täältä ystävän?

    Niin oletteko löytäneet täältä ystävän/tuttavan jonka kanssa pidätte yhteyksiä? vai miten solmitte uusia ystävyyssuhteita? itsellä ystävät kaikonneet lapsien syntymien myötä ja olisi kiva saada uusia ystäviä joiden kanssa turista.
  3. Ä

    Onko XXY-poikien äitejä

    Moi!! Pojallamme 4v. todettiin xxy-kromosomi poikkeama pari viikkoa sitten. Itselle ihan uusi juttu, onko muita joille aihe olisi tutumpi... Kaipaisin infoa asiasta...
  4. Ä

    anoppi

    Mitä ihmettä teen anoppini kanssa? On aivan hirvittävä lasten leikittä. Sairaalasta kun pääsin niin silloin se jo alko. Pelkkää leikitystä, vaikka ikää silloin noin viikko. Yölläkään ei saanut ruokkia lapsia (meillä siis kaksoset) rauhassa aina kun toinen heräs niin anoppikin heräs ja oli jo...
  5. Ä

    kuukautiset km:n jälkeen

    Mulla oli tammikuussa keskenmeno rv6+. Kohtu tyhjenty itsestään, ei tarvinnut mennä kaavintaan. Vuotoa oli silloin viikko nyt on sitte ensimmäiset menkat. Kauanko nämä kestää? Nyt on reilua vuotoa ollu jo 9 pv. Sanottiin kyllä sillon lääkärissä että ekat on normaalia runsaammat, mutta kun...
  6. Ä

    Kaarinasta ystäviä!

    Hei, olen komen tyttären äiti täältä Kaarinasta Mattelmäestä. Kaipailisin ulkoiluseuraa toisista äideistä. Myöskin kyläily puolin ja toisin olisi mukavaa =) Meidän perheeseen kuuluu kolme tytärtä 10v. pian 9v. sekä pikkuinen 1v5kk. Mieskin löytyy ja kissa. Ensin voitaisiin tutustua...
  7. Ä

    Km jälkeen

    Mulla oli viime viikon perjantaina km vk.6+2. Kaavintaa ei tarvinnut tehdä, kohtu oli kuulemma jo suht tyhjä. Lääkäri vaan totes että näin on käyny ja sit sano: kiitti ja hei! Eli kauanko tässä nyt on sitä vuotoa ja täytyykö levätä? Oon ihan normaalisti ollu tän viikon töissä ja tehny kotonakin...

Yhteistyössä