Hakutulokset

  1. S

    keskutelupalsta avautuu

    Heissan tässä teille linkki sivut avautu tänään laitan sen tänne ,kun en kerhon sivuille päässyt mjos joku viisas saa ne avautumaan ,niin lisää sinne. www,mtv3.fi/uutiset/blogit/epikriisi sivut ovat auki heinäkuun loppuun saakka.
  2. S

    NOSTO torstain piristys,joko kiinnostaa

    hei !Ottaakaa kantaa asiaan. http://www.mtkl.fi/liiton_toiminta/vaikuttamistoiminta/vetoomus/ Laittakaa nimi listaan. Jos kiinnostaa nimien keräys listoihin ,niin ottakaa minuun yhteys. Osoite profiilissa. Laittakaa paikkakunta ja nimi ja osoite , :heart: :heart: En tiedä saako...
  3. S

    Moikka vaan!

    Terveisiä maailmalta ,aattelin kuikata mitä täällä tapahtuu,onko samat kujeet ,kuin ennenkin.
  4. S

    Timpan laihdutusvinkki

    Jess,joko on tuottanut tulosta.Minä lisäsin siihen liikunnan käyn useammin keittiössä katsomassa ,mitä panisin suuhuni. :headwall: :saint:
  5. S

    Google ihan sekaisin apuva.

    Eilen jo kyselin tätä,google sivulla on kaikki mahdolliset tietokoneen sivut aakkosjärjestyksessä ja sitten perässä paljonko tulosta,ärsyttää,millä ne saa pois eilen yritin poistaa ei lähteneet,nyt pitää joka osoite kirjoittaa uudelleen,jos johonkin meinaa mennä. :$
  6. S

    Minä tei sen

    Joopa joo nikki pollotti viimeisenä yhdessä ketjussa taas,.niin se ruukkaa mennä. :headwall:
  7. S

    hiukkaskiihdytin

    :saint: Hiukkaskiihdytin ootko linjoilla?Olis asijata. :$
  8. S

    Kurja ilma

    onpa tosi kurja keli ,joutaa päiväunosille ihan rauhassa, :laugh:
  9. S

    kerholaiset

    No niin nyt kiltisti kerhoreppu selkään ja kerhoon,kerta sellainen on perustettu, sitä pitää käyttää,ettei mene nurin. :hug: :headwall: :wave:
  10. S

    onnistuipa,en ostanut tänään mitään.

    Käytiin kaupungilla,syötiin yhdessä kaupassa riisipuuroa rusinosopan kanssa,mentiin toiseen kauppaan kahville ja Tiimarissa katseltiin vain mitä hilpetööriä siellä on. Jess,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :(
  11. S

    Sain oudon sähköpostin

    Englanis oli sen verran tajusin ja avasin ,harvoin avaan ulkolaisia viestejä ja kuinka ollakkaan sisältönä oli minun laittama viesti kaverille,jonka muutama viikko sitten laitoin.Jotain siinä oli virhe varmaankin osoitteessa,sillä osoitteella olen ennenkin laittanut,jotenkin tuli kumma olo...
  12. S

    Teenpä tässä ihan tyhmän alotuksen

    Mistä te viisaat tiedätte noista harmaista kuka kulloinkin on kyseessä,vaikka on eri nimmari tai vieras ,ja niitä on monta.Olis mukava tietää ,miten vastaa ,ettei kurakuorma niskaan humahda........................ :'(
  13. S

    Tietokone apuja

    Miten näyttö pienennetään normaaliksi,kun näpelöin tuota hiirtä, niin näyttö meni koko ruudun kokoiseksi
  14. S

    Koulu-uhkailusta

    Nyt on ollut Kiuruvedellä koulu-uhkailua, jouduttu viemään päiväkotilapsia muualle hoitoon.
  15. S

    Hölmö asia,mutta kerron kumminkin.

    Kone on tänään ihmeen nopea,ei kerkii kunnolla kirjoittaa,kun jo on työnsä tehny,liekkö maailman loppu tulossa,vai parantaneet yhteyksiä. :kieh: :kieh:
  16. S

    Ihmettelen suuresti!!!!!!!

    Onko tullut uusia palstalaisia,vai onko nikin vaito käynnissä ,kun ei tuttuja näy ollenkaan...................................... :whistle: :snotty:
  17. S

    Ihmettelen suuresti!!!!!!!

    Onko palstalle tullut paljon uusia,vai nikin vaihto on käynnissä,kun tuttuja ei näy ollenkaan................................ :ashamed: :whistle:
  18. S

    Kysyn vaan .kuikas kävi lotossa?

    Montako miljonääriä palstalaisista tuli illalla? :whistle:
  19. S

    Pistetäänpä illan iloksi muutama vitsi tai sanonta....

    [list]Nenä vuotaa,kuin sulhaspojan kikkeli hääpäivänä. :whistle: :whistle:
  20. S

    Pääsettekö sähköposti luukulle

    Minä yritin pari kertaa en päässyt kirjutumaan luukulle. :p

Yhteistyössä