Hakutulokset

  1. S

    Äitikaverit tervetulleita

    moikka mommy87 laitoin sulle viestin =)
  2. S

    Ystäviä yh;sta !!!

    Täällä kahden lapsen yh kaipailee seuraa niin itselleen kuin lapsilleen =) Asustellaan Pohjois-Helsingissä. Lapset 5v poika ja 2v tyttö. Kirjoitelkaa..niin ollaan yhteyksissä :wave:
  3. S

    Totaaliyksinhuoltajia?Onko muita?

    Täällä myös kahden lapsen äiti pääkaupunkiseudulta. Ja ystäviä ei koskaan olisi liikaa =)
  4. S

    Minkäs "tyylisiä" 5 vuotiaita poikia teillä??

    On välillä se maailman ihaaaanin ja välillä se raaaaasittavin B) Meillä on paljon vaatteista ole känää mutta joihinkin paikkoihin lähteminen taikka jotkut ruuat on näitä asioita joista "väitellään" . Poikani on aina ollut erittäin tempperamenttinen ja erittäin voimakastahtoinen mutta...
  5. S

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    kaikenlaiseen menoon..minulla 2 lasta 5v 2v poika ja tyttö ;) tutustutaan ja luodaan hyviä ystävyys suhteita :)
  6. S

    4 vuotiaasta pojasta

    Elikkä minulla on 4v. poika erittäin energinen ja menevä kova pulputtamaan juttuja jne.on ollut tarhassa tammikuusta lähtien sitä ennen perhepäivähoidossa vuoden.Tarhassa alku oli hankalaa koska oli iso ryhmä jne.mutta nyt sujuu leikit hyvin. Tarhasta kuitenkin usein kuulen että tädit sanovat...
  7. S

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    Täällä kahden lapsen totaaLi yh helsingin alueelta kaipailee ystäviä kaikenlaisen touhuamiseen/jutteluun.Poika 4v ja tyttö 1v.
  8. S

    Yksinhuoltajakamuja Hesasta

    [b] YH POHJOIS-HESASTA 2 LASTA 3VUOTIAS JA 3 KK!! KAIVATAAN SEURAA KAIKENLAISEEN MENOON PÄIVIÄ PIRISTÄMÄÄN.. MUN SÄHKÖPOSTI sahema@suomi24.fi
  9. S

    Mitä lie oli....

    Meidän neiti 2 kk:tta on ollut suht rauhallinen ja nukkunut yöt suht hyvin.Viime yönä se parahti kamalaan itkuun joka tosin ei kestänyt kauan sellasen 20sekunttia :laugh: mutta kuitenkin pelästyin itse koska naama punasena ressukka huusi ja aivan jäykkänä.Otin syliin ja hyssyttelin ja...
  10. S

    koliikista....

    Kiitoksia vastauksista..meidän vauveli täyttää ensi viikolla 2 kk:tta.Ollut aika rauhallinen jonkun verran ilmavaivoja ei mitään suurempaan,mietiskelin vaan joko ollaan koliikin "voitto"puolella!?Vaikka taitaa olla yksilöllistä...paljon olen vaan juttuja kuullut että alkaa ensimmäisillä...
  11. S

    koliikista....

    [b]Mikä on teidän tietojen mukaan minkä ikäisenä se nyt suurinpirtein alkaa ja minkäikäisenä loppuu?
  12. S

    Muista yksinhuoltajista seuraa pääkaupunkiseudulla!!

    Kuulostaa aikas hyvältä....missäköhän päin helsinkiä näitä "olohuoneita" on?? :hug:

Yhteistyössä