Hakutulokset

  1. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Kiinnostaisi kuulla muiden ajatuksia kysymykseen: Missä vaiheessa olette kertoneet/ajatelleet kertovanne työpaikalla uutisesta? Niskapoimu-ultrassa oli viime viikon lopulla kaikki ok. Nyt viikkoja 11+4, mutta vielä en haluaisi kertoa töissä. Olen vaan aika lyhyt (alle 160) ja ollut aina...
  2. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Täällähän on paljon tapahtunut välissä. Uusia on tullut ja ikävä kyllä niitä surullisiakin uutisia on koettu. Voimia kaikille keskenmenon kokeneille suruun ja aikanaan uuteen yritykseen. Onneksi olemme saaneet seurata niitä iloisiakin ultra-uutisia ja sydämen sykkeen näkemistä/kuuntelua itse...
  3. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Täällä eräs yökyöpeli valvoo, kun uni ei meinaa tulla silmään. Tai nukahdin kyllä jo yhdeksän maissa mutta heräsinkin sitten jo muutaman tunnin kuluttua nälkään. Se tuntuu vain yltyvän viikko viikolta ja jos en syö, niin tulee todella paha olo. Niinpä tein äsken jotain aivan ennenkuulumatonta...
  4. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voi kun huolestuttaa täälläkin. Eilen iltapäivällä ilmaantui aivan haalean, vaaleaa vuotoa - ei veristä, eikä oikein edes ruskeaa, mutta kuitenkin jonkin väristä :( Tänään iltapäivällä sama toistui ja nyt illansuussa on ollut uudenlaista alaselkävihlontaa. Pohdin myös virtsatieinfektion...
  5. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voi kun täällä on surullisia uutisia, kun pitkästä aikaa piipahdin katsomaan, mitä muille kuuluu. Toivoa ja voimia Ellastiina uuteen yritykseen. Lohtua ja voimia sekä turnauskestävyyttähän tässä tarvitaan. Onneksi sinulla on pakkasessa kaksi alkiota odottelemassa. Minäkin aika ajoin...
  6. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Nipsu: Voi, Osanottoni myös täältä. Voimia uuteen yritykseen, jos tämä tosiaan päättyy keskenmenoon. Ja voimia kaikille alkuraskauden epätietoisuuteen - mukaan lukien itseni!! Oireista joku kyseli: Minulla ne tuntuvat vaihtelevan aika lailla. Riippuu siitä miten olen nukkunut tai olenko...
  7. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voimia vuodon kanssa kamppaileville. Yhdyn täysin "kollegoihin", voi olla monta selitystä asiaan ja kaikki voi myös mennä hyvin. Itse en ole sitä kokenut, mutta juuri juttelin erään ystäväni kanssa, joka myös sitä oli kokenut ja silti ultrassa parin viikon päästä ollut kaikki kunnossa. Päivä...
  8. L

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Hei Ellastiina, Uskaltaudunpa minäkin astumaan tähän pinoon. Olin aiemmin siinä samaisessa IVF-joukossa, jossa sinäkin taisit olla vai muistanko oikein? Hoidoissa ensimmäistä kertaa minäkin. Plussasta on kulunut nyt kolme viikkoa eli tänään rv:ja 7+1. En ole vielä uskaltautunut hypätä...
  9. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    SaanaS kiitos! Apteekin testillä testasin. Ei ollut aamupissa ei. Vasta iltapäivästä, kun kotiin tulin, niin testasin. Tuli siis testattua samalla, että kyllä ne testit sittenkin toimii ;) Jaksamista piinapäiviiin sinulle!
  10. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Näin heti alkuun omat pääuutiset: Malttamattomana tein kotitestin tänään pp 27/28 ja kuinka ollakaan kaksi viivaa pärähti. Hieman haaleana vielä tuo toinen näin aikaisesta testauksesta, mutta selkeä viiva kuitenkin. Huomenna varsinainen testipäivä ja HCG. Alavatsakivut ovat yltyneet, rinnat...
  11. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Mariccelle voimia odotteluun. Olipas hämmentäviä uutisia. Joskus olen miettinyt, että miksei tää homma voi olla sellainen selkee joko tai. Mutta aina kulman takana riittää uutta jännitettävää vaikka raskaaksi pääsiskin... Nyt varsinkin näissä hoitokiemuroissa olen huomannut, että aina on joku...
  12. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Päätinpä minäkin pitkästä aikaa vaihtaa kuulumisia, kun olen vain yrittänyt hiljaa elellä mukamas ajattelematta piinapäiviä. Täällähän on väkeä kuin pipoa! Mariccelle peukkuja siitä, että tuo haamu kääntyy vielä plussaksi. Ja tsemppiä kaikille punktioon tai siirtoon suuntaaville, että tulokset...
  13. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Ensiksi onnittelut Joannalle78 hyvin menneestä punktiosta. Toivottavasti saat hyviä alkioita niistä! Minulla oli perjantaina ihan sama saalis eli 9 munasolua. Omia kuulumisia: Tänään oli meidän siirtopäivä ja kyllä jännitti ensin kuulla tulokset - huh huh- En meinannut penkillä pysyä...
  14. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Munasolupunktio tehtiin aamulla varhain ja nyt alan olla jalkeilla päivän kestäneestä pöhnästä. Ekakertalaisena jännitti aika lailla, mutta kaikki meni ihan hyvin. Rauhoittava lääke oli yksi humaus vaan ja olin aivan tillin tallin. Silmät ei pysynyt auki ja olo oli hyvin hyvin rento. En muista...
  15. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    So far so good - etuajassa ollaan täällä. Munarakkulat kypsyneet nyt 17-20 mm:n kokoon. Löytyi 12. Aika turvonnut olo alkaa ollakin. Työmatkan kävely on mennyt aika hissukseen. Tänään illalla pregnyl-piikki ja jo perjantaina punktioon. Limakalvokin näytti olevan hyvä, vaikka vähän huoletti...
  16. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Hormonipistokset (Menopur + Gonal-F) alkoivat minullakin toissapäivänä ja heti alkuun lähdin ruiskujen ja neulojen ja ampullien kanssa reissuun suunnilleen Ivalon korkeudelle. Oli vähän säätämistä kaikkien lääkkeiden mukana kuljetuksessa, mutta sujuihan se sitten. Lentokoneessa vedin jo...
  17. L

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Hei! Liitynpä minäkin joukkoonne. Olen 31 vuotias ja mieheni 33. Lasta on yritetty elokuusta 2006 ja takana on yksi km yli puolitoista vuotta sitten. Tutkimukset aloitimme yksityisellä klinikalla maalis-huhtikuussa. Mitään selitystä tai syytä ei lapsettomuuteen varsinaisesti löytynyt...

Yhteistyössä