Hakutulokset

1. K

V**un penikka!

No tuo uhkailu ja uhooominen ei nyt taida olla oikea tapa toimia varhaisteini-iässä olevan kanssa.. Sinulla itselläsi ei taida olla vanhempia lapsia? Eikä se ole hienostelustakaan kiinni, nykyaikana nuorilla on uskomattoman suuret ulkoiset paineet koulumaailmassa, tuon ikäiset voivat olla...
  2. K

G. Silitätkö miehesi vaatteet?

tottakai silitän, silitän meidän kaikkien vaatteet alusvaatteita ja sukkia lukuunottamatta. myös lakanat ja pussilakanat, silittääkö kukaan muu niitä?
  3. K

Mitä todella mautonta teillä on kotona? :D

puolipaneelit |O
  4. K

G:Mitä kivaa vois keksiä väljähtäneeseen seksielämään?

ostakaa uusia leikkikaluja leikkeihinne. Ja paljon huumoria peliin ;) ei kannata ottaa liian vakavasti eikä suorituksena.
  5. K

4V HARRASTUKSET

Meillä 3v kanssa harrastaa sanataidetta, uintia ja jumppaa äidin kanssa yhdessä.
  6. K

Nyt tämä meni mielenkiintoiseksi...

peesi tähän!
  7. K

ÄIDIT

Kai sinäkin tunnet ainakin yhden äidin? Heitä tapaa kotioloissa ja joskus heillä on edessään esiliina, mutta useimmiten ei. Äidiksi tullaan synnyttämällä lapsi. Jos synnyttää neljä lasta on äiti-äiti-äiti-äiti, sillä neljän lapsen äitiä huudetaan neljältä eri suunnalta ja häneltä kysytään...
  8. K

Mun mielestä toimit todella viisaasti kun annat miehesi tehdä niinko haluaa. En ymmärrä kommentteja "en päästäisi" ym. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa jossa mun pitäisi toista pidätellä ja kontrolloida. Kyllä mä haluan että mieheni seisoo rinnallani ihan omasta tahdostaan.
  9. K

Meillä on mieheni kanssa yhteinen mies puolinen kaveri joka pyytää joskus pelkästään mua iltaa istumaan ja en kyllä näe siinä mitään pahaa eikä miehenikään. Me jutellaan tän kaverin kanssa ihan erilailla ja asioista kahestaan kuin mieheni tai muiden läsnäollessa. jotenkin meillä vaan menee ns...
  10. K

onko 300e kuussa elatusmaksua

Just tuollaisiin luusereihin minäkin olen törmännyt; selitys sille miksei isä pidä lapsiin yhteyttä on että kun se on niin vaikeaa ja lasten äidin kanssa ei olla hyvissä väleissä jne. jne. Selityksiähän tähän maailmaan mahtuu! Mutta jos ihan oikeasti haluaa lapsiansa tavata ja heistä välittää...
  11. K

JOKO on LAPSILISÄt tuhlattu?

Meillä menee likan säästötilille suoraan, saapi hän ne sitten sieltä joskus tarpeeseen.
  12. K

Kuinka usein teille tulee riitaa?

Kerran kuukaudessa ja jotenkin se aina ajoittuu mun menkkujen aikaan :whistle:
  13. K

onko 300e kuussa elatusmaksua

No ei ole missään nimessä ainakaan liikaa jos isä ei muuten osallistu lapsen kuluihin tai pidä lastaan paljon luonaan, jolloin äidin osalta ruokakulut pienenevät. Minä itse olen äiti ja etävanhempi, 16 vuotias poika asuu isänsä luona melkein 500 kilometrin päässä. Mulla jää käteen 1600 josta...
  14. K

kellään lapsi päiväkodissa siksi että "oppisi puhumaan"

Hei ei kannata huolestua tuosta puhumisesta ollenkaan vielä tuossa iässä! Meillä tyttö 2½ vuotiaana sanoi sanat äiti ja anna nyt tyttö 2v11kk ja puhuu kuin papupata, ottaa varmaan takasin menetetyn ajan |O Puheen kehitys on ollut aivan huimaa viimeset 2 kk. Me käytiin keväällä muutaman...
  15. K

Suomi-soffalla jenkkisänky halvalla

Meillä on suomi soffalta ostettu 5 vuotta sitten sellanen "vähän kalliimpi" versio eli makso tarjouksessa jotain 399 sitte tai 499 ja on ollu tosi hyvä. Sisko osti puoltoista vuotta sitten sen 199 version ja jo nyt ovat sängyn ostossa kun sänky menny semmoseksi et keskikohta on 20 senttiä...
  16. K

Kuinka monta tuntia lapsesi saavat katsoa telkkaria/pelata päivässä?

Meillä 2 vuotias: tunti päivässä 16 vuotiasta ei tartte rajottaa kun ihan omatoimisesti kattoo telkkaria/ käyttää nettiä pari tuntia päivässä joka ei oo mun mielestä liikaa.
  17. K

paljonko teilä jää pakollisten menojen jälkeen elämiseen rahaa?

Mulla jää käteen n. 1600 miehellä 3000. Talon lainan lyhennys on 450 kk sen lisäksi vakuutus, sähkö, vesi ym. pakolliset laskut tekee 500 pojan elarit ja matkakustannukset n. 450. Loput jää elämiseen. Lapsia kotona kaksivuotias tyttö ja minulla 16 vuotias poika joka asuu isänsä luona, mut on...
  18. K

Gallup: Paljonko neljän hengen perheellä menee kuukaudessa ruokaan, noin?

höhöhöpö, ton laskukaavan mukaan käytätte alle 2 euroo henkilö/päivä ja sillä et todellakaan osta laadukasta ruokaa! Ellette sitten viljele ja metsästä itse.
  19. K

Mikä oli paras lahja lapsenne synnyttyä?

Mies oli käynyt ostamassa mulle oman uuden auton sillä aikaa kun olin vielä sairaalassa :heart:
  20. K

Mä olen varmaan joidenkin mielestä kamala äiti koska...

ootko viikolla lapsen kanssa kotona vai onko lapsi viikollakin päivähoidossa?

Yhteistyössä