Hakutulokset

  1. S

    Brio Happy

    Onko kellään kokemusta uusista Brio Happy vaunuista? Ovatko hyvät vai olisko Kombit paremmat?
  2. S

    kun olette ostamassa taloa

    ja teillä on jo ennestään omistus asunto,kuinka olette toimineet?oletteko ensin myyneet nykyisen kotinne pois ja sitten etsineet uuden?miksi näin? vai oletteko ensin löytäneet uuden kodin ja sitten myyneet omanne?miksi näin? tarvitsemme omakotitalon nykyisen rivarin tilalle,emme halua joutua...
  3. S

    saako antaa..

    säilyke purkista mandariinin paloja 1,9vuotiselle lapselle vai onko ne pahasta?? ovat niin kovin herkkua!!
  4. S

    Miten suhtautua ukkiin,

    joka on mm luulosairas ja omaan napaansa tuijottava jääräpää? Ikää on kertynyt 67 v. On tutkituttanut itsensä läpikotaisin lääkäreillä ja mitään fyysistä sairautta hänestä ei ole löytynyt. On hyvin urheilullinen ja tyypillinen päivä näin eläkkeellä ollessaan meneekin niin, että aamulla käy...
  5. S

    40+klubi

    hei 40+ äidit olen 45 vuotta ja minulla on vanhempia lapsia, mutta iltatähteni on 4 vuotta, poika. Asun Hgissä. Minulla on ystäviä, mutta kaipaisin omaa mamma 40+klubia. Etsin koulutettuja 40+naisia, joilla on tällaisia pikkulapsia. Olisi ihanaa, että lapsemme tutustuisivat ja leikkisivät...
  6. S

    Kokemuksia Kinderitin vaatteista?

    Ovatko hintansa arvoisia?
  7. S

    6-8 kk ikäisen lapsen kanssa Brasiliaan?

    Ollaan suunniteltu reissua Brasiliaan esikoisen kanssa. Onko kenelläkään kokemusta Brasiliasta reilu puoli vuotiaan lapsen kanssa? Onnistuukohan?

Yhteistyössä