voi, tää maailma on ihmeellisyksiä täynnä. Jokainen meistä taplaa täällä tavallaan. Kukaan meistä ei ole täydellinen, jokainen tekee omat virheensä. Olen tehnyt monia virheitä, joita olen saanut katua ja tämä on yksi niistä.
juuri näin. Olen keskustellut asiasta niin monen lääkärin kanssa, jotka ovat erikoistuneet asiaan ja he ovat olleet sitä mieltä että kun koirat ovat olleet jo ennen pojan syntymää niin saavat myös ollakkin. Koirien pois laitto saattaisi pahentaa asiaa.... Ja nyt pojan ollessa 7 v. tuo astmakin...
En minä mitenkään itseäni ole puolustellutkaan... Juu, olen minä muutenkin huono äiti veit juuri sanat suustani. itse olen siellä sairaalassa lapseni kanssa istunut monet viikot näiden 7 vuoden aikana. Jamiettinyt asiaa. Laitetaampa sitten vielä lisää pökkyä pesään... lisäksi meiltä löytyy kolme...
Jaahas malli pumpulissa kasvatettu... Maailmassa nyt sattuu olemaan suurempiakin asioita kuin äidin tupakointi... Se lapsi saattaa saada myös muita myrkyllisiä aineita keuhkoihinsa kuin tupakan savun...
välillä kyllä. To infektioperäinen astma saattaa johtua myös muusta kuin tupakoinnista. En ala puolustelemaan itseäni, myös mieheni poltti, autossa jne.
Jatkan vielä, että tuo 8 pvääkuukaudesta on se normaali aika etävanhemmalle, joten miehesi on siinä suhteessa väärässä. Meillä pojan isä ei tapaa poikaa ollenkaan ja maksaa myös minimin. Yritin sitä joskus nostattaa mutta en jaksanut käräjille asian takia lähteä.