Hakutulokset

1. D

Gallup: Haaveesi?

Mä haluaisin sen kolmannen lapsen.
  2. D

mun mies otti ja lähti....

täysin samaa mieltä!!!!
  3. D

Mitäs ihmeen kitinää siitä nyt tarttis nostaa. Kait ny jokainen tarvii välillä jotain muutakin toimintaa, ku vaan sitä perhe-elämää... Ainakin meillä on molemmat ihan vapaita menemään, mut meil ei ookkaan mitään pettämis ongelmia. Ainakaan vielä.
  4. D

Niin on, mun mies oli kans viime viikonloppuna ja oli ihana vallata koko sohva itselle. Tai sit ku muksut oli menny nukkumaan. Rentouttavaa iltaa!!
  5. D

Masennustesti

taidan olla aika terve kun sain vain 2 pistettä. No mulla meneekin hyvin ja oon onnellinen. B)
  6. D

Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

Meillä on kissa nimeltä viiru, viiru ja pesosen mukaan. tyttöjen lemppari piirretyn mukaan kisu ristitty.
  7. D

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 29v, mies 31v, lapset 6v ja 4v. (Kolmatta haaveillaan.) Yhdessä ollaan oltu 12v josta naimisissa 5v.
  8. D

Egyptissä lomailleet

Ollaan menossa marraskuun puolessa välissä ja viikko ollaan reissussa.
  9. D

Egyptissä lomailleet

Kiitoksia vastauksista. Ollaan jo tilattu matka rantakohteeseen. Eipä tullut mieleen ett olis voinut mennä Luxoriinkin. Sitä olen ajatellutkin että toisten jutut ahdisteluista on vain kateellisten panettelua. ajattelin kuitenkin kysellä vähän muiltakin miten ovat sen kokeneet. Ja aivan, ei tule...
  10. D

Egyptissä lomailleet

Miten pienten lasten kanssa ovat Kairo ja Luxorin reissut sujuneet? Itselläni 4 ja 6 vuotiaat tytöt ja kova halu käydä jompikumpi nähtävyys kokemassa. Kuitenkin lasten turvallisuus ja jaksaminen tulee etunenässä. siksi haluaisinkin kuulla muiden kokemuksia, että olisi hieman helpompi tehdä...

Yhteistyössä