Hakutulokset

  1. sartsa70

    joko kevät tekee tuloaan

    täällä meillä itä-suomessa vielä tooosi paljon lunta nyt on parina päivänä satanu vettä niin on lumen pinta laskenu :) mie jo niin innolla odotan kevättä pääsis tionne puutarha unelmien pariin riippa petuniat jo kasvamassa ja kohta saa alkaa muita kesä kukkien taimia kasvattamaan :flower: :)
  2. sartsa70

    syksyn sato talteen

    joko olette saaneet syksyn sadon pakkaseen ja kellariin ?? täällä alkaa jo olla loppusuora marjojen osalta ja sienten muu saa vielä odottaa kurpitsat ja kasvikset vielä kasvakoon ja puolukat kypsykööt =)
  3. sartsa70

    miten vietätte kesän

    kyselee hän :) meillä jo loma suunnitelmat näillä näkymin tehty eli viikonloppu reissu tampereelle särkänniemeen ja toinen kouvolaan tykkimäkeen ja sit jos sukua vähän kävis kiusaamassa mikkelissä ja riihimäellä. mökillä ollaan niin paljon kun keretään ja elokuulla käydään isännän kanssa ihan...
  4. sartsa70

    euroviisuista

    mitä mieltä olitte tämän vuoden eviisuista ??? mie en kyllä jotenkin tykänny välillä katselin ja kyllä vaan hanna jotenkin oli vielä kuuneltava toiset oli ihan kamalia =)
  5. sartsa70

    äidit itä-suomesta

    huhuilen äitejä täältä suunnalta :wave: itse olen 37v äiti täältä itä-rajan tuntumasta =)
  6. sartsa70

    ajatusmaailma

    olen usein miettinyt että onkohan ihminen jo niin vanha kun ei jaksa sulattaa kaikkea enää niin helposti kun ennen tytön syntymän jälkeen v2000 jaksoi ihmeen paljon vaikka mitä nyt 7 vuotta myöhemmin tuntuu että voimat loppuu paljon nopeemmin kai se vanhuus jo vaivaa ;)
  7. sartsa70

    puutarha höpinöitä

    niin jokos olette pihojanne laitelleet?? täällä yksi innokas puutrha ihminen joka kaikki ajat minkä vaan pääsee laittelee kukkia ja muuta mukavaa :wave: innolla odotan jo kelien lämpeämistä pääsisi kunnolla hommiin täällä itä suomessa vielä aika kylmä =)
  8. sartsa70

    kotihoidon tuella kotona

    huhuilen äitejä jotka kotona hoitovapaalla??? minä jäin kotiin arttu pojan kanssa olen opiskelut aloittanut vaan ne on nyt tauolla aika menee hyvin sillä tämä mahdollisuus ei enää toistu ihana seurata lapsen kasvua ja uusia oppeja =) =)
  9. sartsa70

    hei mammat

    täällä olisi tälle palstalle uusi kirjoittelija äiti vm 70 lapset 00ja 06 aikaisemmin kirjoittelin tuolla vauva puolella :wave: :wave:
  10. sartsa70

    kierukkako???

    lääkäri ehdotti tänään ehkäisyksi hormonikierukkaa runsaiden kelien takia onko teillä millaisia kokemuksia asiasta tuliko mitään jälkioireita
  11. sartsa70

    esittäydyn

    huomenta kaikille täällä olisi yksi netin käyttäjä lisää asun pohjois-karjalassa on kaksi lasta tyttö5v ja poika 8vko:a mieskin löytyy ja saksanpaimenkoira uros puoleinen kiltti kylläkin =) =)
  12. sartsa70

    kitee joensuu ympäristö

    täällä olisi 36 vuotias kahden lapsen äiti vailla meili kaveria lapset 5v ja 8 vko:a olisi kiva vaihtaa ajatuksia joskus kun jää aikaa =) :)

Yhteistyössä