Hakutulokset

  1. M

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Onnea kaikille vauvansa saaneille :) KYRSÄ Ihana mies sinulla, ihan kateeksi käy.. siis mitä tulee varpajaisiin ja juomiseen... Täällä ei millään jaksaisi odottaa esikoisen syntymää.. Laukkuakaan ei ole pakattu.. ei itselle eikä vauvalle.. Tänään ajattelin aloitella =) Hidasta...
  2. M

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Täälläkin liitytty facebookin helmimammoihin :) Hengessä mukana lukemassa, vaikka kirjoittelu onkin vähäisempää!!
  3. M

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Hei kaikille! Pitkästäaikaa tänne kirjoittelen, vaikka lukemassa olenkin käynyt ja seuraillut sivusta Ihana palsta, ihanat äidit! Täällä ollaan pärjätty ihan hyvin mutta viimeviikolla jouduin lähtemään töistä pois huimauksen takia, jonka yhteyteen tuli sitten mikreeni ja paikkojen puutuminen...
  4. M

    Raumalta ystäviä?

    Hei etsin Rauman läheltä ystäviä lähinnä ensisynnyttäjistä.. minulla on helmikuussa laskettuaika. Itse olen muuttanut vasta rauman lähelle ja olis kiva kun olis muitakin jakamassa ajatuksia kuin mieheni =) Mesetellään, kirjotellaa ja nähdää.. tässä säpö marry79@luukku.com
  5. M

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    angelmum Voimia ja jaksamista teille :flower: Täällä on kerrottu sit mummolle ja papalle, se oli kyl vaikeeta..huh mutta iloisia olivat, tosi iloisia :D Mitää ei ole vielä hankittu, ei vauvalle eikä itselle.. Mutta alkaa kohta olla uusien vaatteiden hankinta-aika. Työnantajalle kerron...
  6. M

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Mukana ollaan =) Mulla oli tosiaan eka ultra (11+0) tiistaina. Kaikki näytti olevan kohdillaan. Oli upeaa nähdä se pikkuinen siellä tekemässä voltteja, uskomaton tunne. Esikoista odotellaa ja kaikki on uutta ja jännittävää.. Painoa minulle on tullut 3,6 kiloa lisää ja mahaa alkaa kohta näkyy...
  7. M

    Helmivauvat 2009

    Hei! Liityin mukaan =) Esikoinen olis tulossa laskelmien mukaan 24.2.09 =) Eka ultra oli eilen tasan 11+0 rv.. Nyt sen sitten uskoo enemmän kuin todeksi että siellä se kasvaa :heart:

Yhteistyössä