Hakutulokset

  1. J

    Ultimaalinen yökötys

    Chili. Eikä pyydä enää.
  2. J

    Voisitko harrastaa kimppakivaa?

    No kyllähän se päiväunissani pyörii...
  3. J

    Miten haluttava mies pukeutuu? Gallup

    Onko alusvaatteilla väliä? Bokserit vai kenties stringit (yök...)
  4. J

    Miten haluttava mies pukeutuu? Gallup

    Naiset tiedetään, mutta miten miehen tulisi pukeutus. Siis, että naisen tekisi mieli? Mitä päällä? Mikä tyyli? Mitä alla?
  5. J

    Haluaisin kokeilla kaikkea uutta.. mutta..

    No voisinhan mä sut sitoakin...
  6. J

    Miehen koosta (pakko kysyä)

    Joo ite olen luullut, että mulla ei ois kovin iso. Kovana kai 16 senttii. Taisin mitata vuosia vuosia sitten. Hyvin toimii ja mahtuu naiseen kantaa myöten. Ainoastaan jos makaan naisen kanssa sängyssä kyljellään hän selin minuun, saisi mittaa olla lisää. Ainakin jos naisella on takamusta, niin...
  7. J

    Suuri tunne

    Olet kaunis Olet haluttava Olet viisas Olet eläväinen Olen hulluna sinuun Katsot minua lämpimästi Olet viereissä huoneessa Olet läheisin työkaveri Saan sinusta voimaa työhön Saan sinusta energiaa elämään Olet varattu ja minäkin En tiedä mitä ajattelet En halua menettää sinua, siksi...
  8. J

    kokemuksia??

    Ihmisen psyyke on ihmeellinen. Ei todellakaan tartte olla kysymys pettämisestä. Onhan teillä iso muutos elämässä ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.
  9. J

    Gallup: Lainan määrä ja nettotulot

    Lainaa 190 000 Lyhennys 1200 Nettotulot 5800 Lisäksi sijoituksia, joten lainaa voisi tarvittaessa lyhentää 40 tonnilla.
  10. J

    Parketti vai laminaatti lapseperheeseen?

    Parketti on tietysti tyylikkäämpi. Varmaan myös terveyden parempi. Muovi kun päästää kaikkia kemikaaleja. Eli sama juttu kuin vinyylitapeteissa. Itse ottaisin laminaatin vain, jos omistaisin tanskandoggeja.
  11. J

    SEKSI RASKAUDEN AIKANA-Miehille kysymys

    Ei vaikuta. Hyvin seisoi isomahaista pumpatessa ;) En tullut mieleen pettää mahan takia. Varmaan halut pettämiseen jopa vähenevät, kun on yhteinen lapsi tulossa.
  12. J

    Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

    Tuota eivät muut kommentoineetkaan. Minäkin haluaisin myös vähän tuhmempaa menoa.
  13. J

    "Hulluinta" mitä olet seksin saralla tehnyt...

    Joo. Ei suosittele tuommoisia riskejä. Suosittelen ainakin ensin kaffella käymistä julkisella paikalla. Näkee ainakin onko tyyppi ihan friikki. Itse olen tehnyt autossa päivällä ja tenniskentällä. Niin ja bileiden jälkeen huomaamattomasti, kun kavereita nukkui samassa huoneessa.
  14. J

    Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

    Kiitti komenteista. Muuten Antti, minäkin lenkkeilen! Kyllä siitä tulee rento olo, kun tulee hikisenä ja kaikkensa antaneena kotiin. Voi kai sen ajatella seksinkin korvikkeena. Niin ja Betty Boopille. Kyllä se torjutuksi tuleminen kai miehenkin itsetuntoon voi vaikuttaa. Mutta ei minulle...
  15. J

    Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

    Ihan hyviä pointteja. En kuitenkaan usko, että meillä on tuosta kysymys. Olemme todella "tasa-arvosia". Hoidan puolet kaikesta. Vien lasta tarhaan, teen ruokaa, siivoan. Käymme kuntoilemassa vuorotellen jne. Näytämme myös rakastavamma toisiamme. Kumpikin tunnustaa olevansa rakastunut. Mutta...
  16. J

    Ketä on harrastanut seksi saunanlauteella?

    Kyllä. Joka kesä saunassa. Joskus suihkussa, mutta myös löylyssä. Vaimo istuu ylälauteella hajareisin. Mikä polvillani edessä alalauteella.
  17. J

    Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

    No kun ei! Varmaan itsetunto menisi, mutta kun olen harrastanut niin täydellistäkin seksiä...
  18. J

    Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

    Kuuleppa Antti. Aivan kuin minusta puhuisit. Eli ihan sama juttu täällä. Itse teen aika harvoin nykyään aloitetta. Ei tule niitä ei-vastauksia niin paljon, eikä vaimoa ahdista tilanne. Meillä ainakin tilanne parasi tästä hieman. Tietysti osoitan rakkautta, anna suudelmia ym. Mutta en kopeloi tai...
  19. J

    Neuvoja

    No ei tuohon kai ole poppaskonstia. Hieroppa itse vaimoasi, niin tuntuu siltä, että saat sen itse aikaan. Itse hieron lähetyssaarnaajassakin lopun lähestyessä naista. Silloin vaimonikin saa. Ei kai sen ole väliä tuleeko se pelkästä yhdynnästä vai yhdynnän ja koskettelun yhteispelillä.
  20. J

    Onko teillä toinen toista aktiivisempi? Ongelmia?

    Totta puhut. Ei se järkevältä kuulostava ratkaisu ole aina helppo tai sitä ei edes halua.

Yhteistyössä