Hakutulokset

  1. S

    Clomifen

    Kyllä tekin vielä onnistutte! Mä oon jotenkin vieläkin ihan onnesta sekaisin. Pelottaa että jos tämä ei pysykkään mukana, mutta haluan luottaa siihen että näin käy. Kahden viikon päästä on ultra. Saa nähdä montako on tulossa :) tämä elämä on aivan ihmeellistä! Halauksia ja jaksamisia kaikille!
  2. S

    Clomifen

    Kiitos!! :heart: :heart: :heart:
  3. S

    Clomifen

    Heippa kaikki rakkaat ihmiset!!! Tein eilen illalla raskaustestin ja vahva plussa pärähti! Ajatelkaa. Musta tulee äiti. Tämä tunne on uskomaton! 3 vuotta pettymystä ja vaikeaa ja nyt elämä hymyilee oikein olan takaa! en viime yönä oo nukkunu, mietin vaan kaikkea. Mä oon niin onnellinen etten...
  4. S

    Clomifen

    Mulla eilen piti alkaa menkat, mutta ei oo vielä ainakaan kuulunu mitään. Toivottavasti ei kuulukkaan. Mutta toisaalta nämä menkkaoireet on! :/ Ajatelkaa, mulla eka clomi kierto oli 28 päivää. Toinen 29 ja sitte 30 ja nyt kp on 31.? voikohan se sitte tuollai heittää? Mulla rinnat kyllä tosi arat...
  5. S

    Clomifen

    Varppina clomeissa valmistusvika :kieh: :laugh: Ei kai tässä muuta voi enää olla. Monet meistä syö tätä ja tikutettu ovista ja vaikka mitä. Meki monta päivää pupuiltu ja mitään ei kuulu :( Mä en ovista muuten oo koskaan tikuttanu ja mietin että oiskohan mulla sitte joka kierrossa ollu ovis...
  6. S

    Clomifen

    Heipodei! Minäkään en täällä ole käynyt pitkään aikaan.. Ollut aika masentavaa aikaa. Tutut ja ystävät ovat saaneet vauvoja ja monet alkanut odottamaan.. Pelottavaa kun ei jaksa innostua ja iloita. Pelkään katkeroituvani :'( Mulla siis menkat pitäs alkaa maanantaina.. Kolmas clomikierto...
  7. S

    Clomifen

    Heipodei taas! Minähän en sitte raaskinu ostaa sitä ovistestiä vaikka oisin kuinka halunnu, mut rahaa ei nyt yksinkertaisesti ole. Mulla on huomena kp 11. Mitkä päivät ois nyt parasta heilutella peittoa? Tämä kierto on nyt siis kolmas. Eka clomikierto oli 28 ja nyt 30. Millonhan mulla...
  8. S

    Clomifen

    Mäkin käyn ostamassa tässä piakkoin sen digitestin.. Mikä sen nimi nyt onkaan mitä ootte käyttäny?? Mies sano että harrastellaan useimpina päivinä, niin ei mitää tikuttelua tartte.. otettas kuulemma varman päälle ja jokaisena päivänä.. Huh huh :) :D Katsotaan nyt. Onhan tuo kallis testi...
  9. S

    Tyhjä syli

    Hei kaikille! Teidän tunteet kosketti niin syvästi että halusin itsekkin kirjottaa..!! Mulla tuntuu täysin samalta. On todella paha olla! Meillä yritystä alkaa olemaan kohta 3vuotta. Ja totta on, että ei lapsia tehdä! Niitä saadaan lahjana! Mullakin justii kuukautiset olivat. Nekin oli myöhässä...
  10. S

    Clomifen

    Voi kinpinäkenkä! Oon niin samaa mieltä sun kanssa! Mulla oli nyt kierron pituus 30. eka kerralla oli 28. Joo alan testaileen sillon kp 12 ja mihin asti sitä testataan. anteeksi oon ihan pihalla näistä kun koskaan en oo moisia käyttänyt. Ja sitte että hei, mistä sä tilasit ne digitestit*...
  11. S

    Clomifen

    Kiitos paljon halauksista ja voimien toivottelusta! Olen päättänyt kuitenkin että turhaan tätä asiaa kokoajan suree. onhan tässä vielä 2 kiertoa ja ei kannata vielä menettää toivoa kokonaan kun on vielä monta oljenkortta.! Olen päättänyt alkaa laihduttamaan. Mulla on 15kiloa ylipianoa joten...
  12. S

    Clomifen

    Kiitos. Sitä tarvitaan! On niin paha olla. Viime yökin oli aivan kamala :'(
  13. S

    Clomifen

    PASKA PASKA PASKA :'( tulihan ne menkat. Mä oon itkeny 2päivää. On niin paha olla! Ja mulla ei koskaan oo ollu tämmösiä menkka kipuja. Nämä on hirveät. En tajua miten tämä kipu on näin kova. Pitää melkeen kaksinkerroin olla kokoajan ja aika niukasti tuota vuotoa tulee. Mutta menkat nämä on...
  14. S

    Clomifen

    Heippa! Tervetuloa joukkoon! :hug: Tuuhan ilmottelemaan että mitä ultrassa näkyi =) Toivottavasti clomit auttaa sinulla ! Mulla 2 päivää kierto myöhässä. Eli toka clomikierto menossa.. Eka kerralla mulla myöhästy pari päivää ja kp oli 28. nyt kp 30 eikä menkkoja näy ??!?? Mutta...
  15. S

    Clomifen

    Mizze77 Sama täällä. Painin samojen asioiden kanssa. Että mitä kun tämä ei auta? On tämäkin jo aika raskasta niin mites sitte jaksaa?! Haluais välillä miettiä jotaki muuta, mutta ei sitä voi. Mulla ainakin joka päivä tämä mielessä. Iltasin kun menee nukkumaan.. Ja eilen mä pullistin mahaa ja...
  16. S

    Clomifen

    Murmelin Mulla ihan samanlaiset oireet oli eka kierrolla. Olin aivan varma että oon raskaana. Menkatkin myöhästy pari päivää. Ja sitte ne kuitenkin alko. Oli tosi rankkaa.. Itketti hirveästi! Nyt toka kierto menossa ja parin viikon päästä menkat pitäs alkaa ( toivottavasti ei ala) :D Mutta...
  17. S

    Clomifen

    Joo mä ootan tämän kierron vielä ja jos tämäkään ei tärppää, niin ostan testin. Pitää miettiä tota digi testiä jos se kerta on paljon parempi ja yksinkertaisempi. Kiitos taas kipinäkenkä neuvoista :heart: On tämä paikka semmonen kullan arvonen kun saa niin nopeasti ja helposti tietoa kaikesta...
  18. S

    Clomifen

    Mizze77 Miksi niitä kalliita? Eikö halvat ole hyviä? Paljonko ne kalliit digitestit maksaa? Apteekistako niitä saa. Oon yhtenä kysymysmerkkinä! Voiko samalla testillä tikuttaa monta kertaa vai miten. Ainako pitää ostaa uus? Voi toivon sulle onnea!!
  19. S

    Clomifen

    Kipinäkenkä Kiitos vastauksestasi =) Yritän olla lannistumatta. Pitää jatkaa yrittämistä. Vielä en luovuta! No yritämme pupuilla kp 13-15 !! :D Toivottavasti nyt tärppää, ja jos ei, niin seukki kierrossa alan ovista metsästään sitten niitten tikkujen avulla. Enää en viitsi käydä ostamassa...
  20. S

    Clomifen

    Heippa taas! En oo ehtiny käymään täällä kun oon ollu lomalla, mutta tulin nyt kattelemaan ja tänne olikin tullut paljon kirjotuksia =) Surullisia tarinoita on paljon :'( Haluaisin olla teidän kaikkien tukena! Toivonkin että tästä eteenpääin mentäisiin vain ylöspäin! Elikkä mulla ei...

Yhteistyössä