Hakutulokset

  1. N

    synttärit toukokuussa?

    mulla. huomenna!
  2. N

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
  3. N

    1-v. kuvaus

    ollaan käyty. Viime joulukuussa ja sielä zoomissa, joka nykyään on ilmeisesti kuvaseppälä tms. Hintaa en nyt kyllä tarkasti muista, mutta oli kaikkein edullisin mitä oli. Lisäksi kuvaaja oli mukava ja osasi ottaa hyvin kuvia pienestä lapsesta, joka ei välttämättä ollu kokoaikaa samalla paikalla...
  4. N

    Minkä nimisiä lapsia?

    iida josefiina jaakontytär
  5. N

    synttärit toukokuussa?

    mulla, 13 päivä ja 23 vuotta
  6. N

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    täällä ollaan koneen ääressä, ja kone SEINÄJOELLA!!! minä, äiti 23v ja tyttö 1v5kk
  7. N

    Hedelmäisiä kanaruokia???

    nostin tuohon yläpuolelle yhden ohjeen josa banaania. oon sen tänne joskus laittanut pyynnöstä, enkä laiskuuttani viitsi uudestaan kirjoittaa. toivottavasti näet tuossa. on siis kaks plussan lempiruokakilpailun voittaja
  8. N

    Äitejä Etelä-pohojanmaalta

    no onhan täältä seinäjoelta muitakin. mä oon jo luullu olevan ainut.
  9. N

    Erilaisia kiusauksia

    tonnikalakiusaus. perunasipulisekoitus pussi purkki tai 2 tonnikalaa 2 purkkia ruoka kermaa kalamaustetta jos haluaa niin muita mausteita sekoita/lado kerroksittai tonnikala, perunasuikaleet ja mausteet. kaada päälle ruokakerma. uuniin 200 astetta noin puoltoista tuntia. samaa oon tehny...
  10. N

    Kerätään tähän muksujen lempparit!

    meillä kelpaa neidille 1v4kk kaikki mitä vaan annetaan. :) on aina syömassä jos joku muukin. :) mutta erityisesti herkkua on porkkanapihvit ja tonnikalalaatikko.
  11. N

    Äitejä Etelä-pohojanmaalta

    nostan tätä vaan, että ilmottautuis vähä muitakin. =)
  12. N

    äitit -82

    täällä äiti 05/82 ja tyttö 12/03
  13. N

    Miehistä näkökulmaa kotitöihin.

    ihanasti, mutta niin todenmukaiseti kirjotettu toi avausviesti. Täytyy sanoa, että jotenkin löysin siitä oman perheeni. Mä oon aika nipo kans ja kuljen perässä ja annan ohjeita. :\| mies kylä tekee kiitettävän paljon kaikkea. mutt totta silti. lelujen yli hypätään, miks täytyis kerätä jne..
  14. N

    Äitejä Etelä-pohojanmaalta

    täällä myös. Asustellaan seinäjoella. tyttö on 1v4kk tai pian 1v5kk

Yhteistyössä