Hakutulokset

1. M

Helpottakaa meidän elämää

Ollaan käyty ravitsemusterapeutilla. Nyt odotellaan että josko tuo pikkuvelikin täytyy viedä kokeisiin. Kiitos kaikista vinkeistä. Tuo oli hyvä että noita valmiita jauho- seoksia löytyy kaupoista.
  2. M

Helpottakaa meidän elämää

Neuvokaa helppoja ruokaohjeita joita olette itse kokeillut. Pojalle ei sovi kotimaiset viljat, herne, kaali eikä myöskään maito tuotteet. Pojalla ikää 2,7v. Ruoka-aineallergia todettiin vuosi sitten. Meinaa vaan ruveta mielikuvitus käymään vähiin. Tuntuu että...
  3. M

Äitejä joilla lapset synt -03,-04 ja- 05

JUULISKA. Miten olet pärjännyt noin pienten kanssa? Meillä on lapset syntynyt 04 ja 05. Taas olis kova vauvakuume. Kerro miten elämä muuttu ja miten jaksoit. Jos saisin vaikka ton meijän köntyksen vielä innostuun.
  4. M

Montakin kysymystä...

Moikka. Meillä on pojat 1v ja 2v. Kolmatta tekisi jo mieli, mutta miestä ei oikein innosta. On pojat kuulemma liian pieniä. Itsestä tuntuu että jaksaisi kyllä. Olemme alle kolmekymppisiä molemmat. Vauvakuume on kyllä kova. Vähän väliä tulee katseltua poikien vauva-ajan vaatteita. Tyttö olisi...
  5. M

Äitejä Vammalasta/Äetsästä?

Mistä itse olet? Minä asustelen mieheni ja lasteni kanssa Äetsässä.
  6. M

MITEN SAA 2-VUOTIAAN...

Nukkumaan yönsä? Meidän poika nukahtaa helposti klo 20,30-21,00. Puolen yön jälkeen yleensä alkaa se unissaan huutaminen. Siinä sitten annetaan välillä tuttia ja välillä maitoa. Sitä kestää johonkin aamu 4 ja sitten nukutaan pari tuntia. Ollaan kokeiltu herättämistä tunnin päästä...
  7. M

en saa juomaan soijamaitoa

Meillä pojalla todettiin maito-allergia 1.7kk iässä. Pyysin kyllä kokoisiin lähetettä pojan ollessa 3kk. Tuttelin aloitettuani pojalla alkoi kauheat yöhuudot joihin ei auttanut mikään. Neuvolassa lääkäri ei uskonut meitiä. Lopulta käskettiin aloittaa apteekin nutri-soija. Maku oli niin hirvee...
  8. M

KONSTA TAI RONJA!

Meillä on pojat KONSTA JUHO KALEVI JA LEEVI MIKKO JUHANI.
  9. M

miten pian palata töyelämään

Meillä on kaksi poikaa, 8kk ja 1,10kk. Olen jäämässä aluksi 6kk hoitovapaalle. Katsotaan miten pärjätään taloudellisesti. En haluaisi palata töihin ennen kuin pienempi on täyttänyt 3 vuotta. Kolmas lapsikin olisi haaveissa. Onko muita joiden aika kuluu hyvin kotonakin, eikä kaipaa töitä? Omaa...
  10. M

3kk ja maitoallergia???

Aloitin kanssa 3kk iässä meidän pojalle tuttelin. Siitä sitten alkoikin yöhuudot. Kerroin neuvolassa lääkärille maito-allergia epäilystä. Eihän ne mua uskonut. Pyysin lähetettä kokeisiin, en saanut. Vasta 1.5 vuotis neuvolassa sanoin, että pois en lähde ennen kuin lähete on tehty...
  11. M

iik, jouduttiin soijamaidolle!

MEILLÄ POJALLA ALOITETTIIN SOIJA-TUOTTEET 1.7 KK. HELMIKUULLA TÄYTTÄÄ 2VUOTTA. KYLLÄ OLI ALUKSI MEILLÄKIN HANKALAA, NYT SAA ENÄÄN MUILLE HUOMAUTTAA MAITO-TUOTTEIDEN ANTAMISESTA. TAAS ON KONTROLLIKÄYNTI ENSI KUUSSA, KUN POJAN PAINO EI MEINAA LÄHTEÄ NOUSUUN. PAINOO TOLLASET 11KG.

Yhteistyössä