Hakutulokset

1. P

Imettäviä kuumeilijoita?

Osaisiko täällä joku kertoa, kuinka pitkään menkattomuus synnytyksen jälkeen voi kestää, jos imettää useemman kerran vuorokaudessa? Lapsi on jo yli 8 kk vanha eikä mulla vielä merkkiäkään kierrosta...
  2. P

Imettäviä kuumeilijoita?

Täällä myös yksi kuumeilija. Yksi lapsi, ikää 8 kk, imetän edelleen, menkkoja ei vieläkään ole kuulunut.
  3. P

***JOULUTONTUT -08, TOUKOKUUSSA -09***

Heips! Minulla sama tilanne kuin edellisillä kirjoittajilla. Odotusaikana kirjoittelin joulukuisiin, mutta pojan syntymän jälkeen on tullut vaan taustailtua, osittain siksi, että aikaa on vähemmän. Liittyisin mielelläni kerhoon, jos vaan mukaan pääsee, sinne tulisi jotain kirjoiteltuakin :)...
  4. P

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

Jee, kiitos paljon! Selailin läpi, ihanan yksinkertaisia ja maukkaita ohjeita. =)
  5. P

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

:attn: Hei! Laitoin yv:tä. Mahtava kokoelma! :flower:
  6. P

JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

Tulin vain ilmoittamaan, että ihana poika syntyi sektiolla 27.11. aamulla, paino 3710g, pituus 48,5 cm. Kotiin päästiin tiistaina, mutta enpä ole aiemmin "ehtinyt" koneelle, kun on ollut muuta puuhasteltavaa... Poika on meidän mielestä aivan ylisöpö ja täydellinen :heart: Osasi imeäkin alusta...
  7. P

JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

mahajutuista: kuivatut luumut, mielellään pehmeäksi keitettynä, auttaa mulla nopeimmin... närästyksestä: vaniljajäätelö on just hyvä "lääke", tiikerikin toimii :D ja tokihan sitä pitää nauttia aamuin, illoin sekä tarvittaessa eli juuri nyt :laugh: Härkis - meille on hankittu Brion...
  8. P

sammal ja pikkutiikuri, onnittelut prinsessoista :flower: :flower: ! Ja onnittelut muillekin vauvautuneille, jos olen unohtanut onnitella! babyseven, mullakin mahanahkaa kuumottaa, myös jalat on tulikuumat!
  9. P

nmp ja Orvokki, onnittelut pojista :flower: :flower: ! Tyttövoittoista on toistaiseksi ollut, mutta tuleehan niitä poikiakin! Ente, onnittelut kääntymisestä! Siitäpä minäkin haaveilin, mutta masuasukki ei ole samaa mieltä asiasta. pulla ja Ihme 38+6
  10. P

Paljon Onnea Caffee ja Mussupussu perheineen :flower: :flower: !
  11. P

Aubrieta - täällä vielä yksi perätilalainen! Sektio on torstaina. Aika jännää tietää syntymäpäivä etukäteen vai mitä? Pienellä on tänään ollut vissiin jonkin sortin lepopäivä, kun pari päivää on jumpattu oikein kunnolla ja tänään on ollut rauhallisempaa. Tosin nyt alkaa vähän vauhti kiihtyä...
  12. P

Valas - suuret onnittelut pikkuprinsessasta :flower: :heart: Ja mahtavaa kuulla, että sullakin on nyt vointi noin hyvä :hug: Naputtaja ja NullPoints - voimia viimeisille työviikoille :hug: ootte kyllä aika sissejä... Ineli - paniikkiajatuksia täälläkin, kun esikko tulossa. Miten...
  13. P

Mihinkähän mun yöunet hävis??? Heräsin jo ennen kuutta, vaikka normaalisti saatan nukkua pitkälle aamupäivään. Nyt on jo pesty pyykkiä, tiskattu, päivän leivontareseptit on haettu valmiiksi ja siivoussuunnitelmat tehty... No kyllähän se aamu tässä koneellakin äkkiä hurahtaa enkä saa aikaiseksi...
  14. P

Mussupussulle ja Aurikselle voimia ja :hug: pompotteluun! Ei ole montaa päivää enää jäljellä. Aubrieta - itellekin tuli hyvä mieli, kun sait yksityiseltä noin hyviä uutisia :) Aika uskomatonta, että lääkärit antavat tuollaisia "sektiosairaus" ym. kommentteja. Ja hyvä, että sait...
  15. P

Hiipille suurensuuret onnittelut pikkupojasta! :heart:
  16. P

No niin.............. yhteys katkes, just kun sain viestini kirjoitettua :o Tässä tulee tiivistelmä hävinneestä viestistä. Mussupussun kuulumisia tulin tarkistamaan. Lonkkasärkyä on. Yöllä pitää heräillä vähän väliä kääntämään kylkeä. Sohvallakin nukutaan välillä. Polvia särkee...
  17. P

Ihan ekaksi suuret :hug: :hug: kaikille, joilla on raskasta sekä henkisesti että fyysisesti! Härkis, voi kun voisin jotenkin auttaa sua! Mulla myös on sinusta mielikuva, että olet todella vahva nainen, jonka mies ehkä ymmärtää väärin. Samoin kuin tarpeen "omasta ajasta". Arvostan ja...
  18. P

Moi kaikille! Tässä tulee vain omaa napaa, kun ei ajatuksiin nykyään enää muuta mahdu! Mä täällä peesailen Aubrietan kuulumisia: täällä painoarvio 2,8 kg, laskettuna aikana n. 3,5 kg! Jes, minä kun olen pelännyt, että jättiläinen tulossa :heart: Perätila säilynyt, ensi viikolla...
  19. P

Valvontaa |O Lonkat puutuu, vatsavaivoja, uni kateissa.... laitoin pyykit kuivumaan ja tulin käymään koneella, jos vaikka muitakin yökyöpeleitä ilmoittautuisi. Mulla limatulppa yrittää ilmeisesti poistua yläkautta = limainen, räkäinen flunssa on iskenyt :( ei voi turvautua enää...
  20. P

No niin, piti tulla kommentoimaan, mutta en enää muista MITÄ! :headwall: Härkiksen mummujutut kyllä jäi mieleen. Aivan uskomattomia tyyppejä!!!!! Aubrieta, vauvan tulo tuntuu tosiaan aivan epätodelliselta. Ei meinaa millään ymmärtää, että kohta pitäisi jotain pikkuista hoitaa. Ja vielä...

Yhteistyössä