Hakutulokset

  1. N

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Zuh voisitko päivittää mulle sen lasketunajan 1.2,kiitos. Täällä on ressattu monta päivää :( .Lauantai-illalla alkoi kirkas verinen vuoto ihan yllättäin,eikä ollut edes mitään kipuja.Kävin wc:ssä ja pönttö oli ihan veressä. :o Säikähdin tosi paljon ja ajattelin sit et tässäkö tää raskaus...
  2. N

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Huomenta! Olen käynyt lukemassa teidän juttuja mut en oo vaan jaksanu kirjotella itse. :( Mut nyt voisin jotain kuulumisia kertoa. Mulla kans on ylipainoa jonkun verran ja (pco).Painoindeksi on n.27,5 raskauden alussa.Nyt jo tullut ainakin 2kg lisää.Pelottaa ja hirvittää tuo...
  3. N

    Pikkukakkosta odottavat vol4

    Hei! Minäkin voisin tännekkin vielä liittyä =) Tiedot: Nennu08,la 1.2.10,esikoistyttö (12/07) Tinkerbelle Tooosi paljon Onnea!Toivotaan et kaikki menis hyvin. :) Minä kävin tasan 7+0 alkurask.utrassa,koska oli vähäistä ruskeeta vuotoa.Kaikki oli kuitenkin kunnossa ja sydämensykekin jo...
  4. N

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Ikäviä uutisia täällä ihan liikaa... :( Mut paljon voimia kaikille km:n kokeneille ja sitä pelkääville:hug: Varsinkin Huurteelle parempaa onnea tulevaisuuteen. Minullakin oli yöllä jotain epämääräistä jomottelua alapäässä ja olin jo kauhuissani et tässäkö tää nyt oli.Aamulla ei kuitenkaan...
  5. N

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Onnistuikohan nyt... Marjutti86 toivotaan et olis vaan jotain normaalia vuotoa :hug:
  6. N

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    ei näköjään onnistunut :(
  7. N

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Onnea uusille plussanneille =) :flower: Vielä ei ole oksennus lentänyt,onneks.Väsymystä on kyllä ollut ihan tarpeeksi. Oon miettinyt et pitäskö varata aika varhaisraskauden ultraan vai ei.En kyllä käynyt edellisessäkään raskaudessa.Mut mitenköhän sitä jaksaa ootella vielä n.6vko et pääsee...
  8. N

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    Minäkin liittyisin joukkoonne :D Siirryn tuolta pikkukakkosen haaveilijoista tänne.En vieläkään ole oikeen käsittänyt et olen raskaana.Kuitenkin olemme jo yrittäneet pikkukakkosta viime kesästä.Olen tosi onnellinen mutta pelottaa paljon km.Olen kokenut yhden varhaisen km:n,ennen ku aloin...
  9. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Heips! Pitkästä aikaa.Aattelin vaan ilmottaa et minut voi laittaa tonne plussanneisiin. Tänään tein positiivisen testin,jippii!! =) Kyllähän tuota ehdittiin ootella.Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin. Pahoittelut tädin kohdanneille,onnea ens kiertoon. Toivon paljon lisää...
  10. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Täällähän on urakalla plussattu :D .Paljon Onnea kaikille raskautuneille :flower: Mulle vois päivittää kp 1/31 yk9.Viime kierto meni vähän ohi. Onneks tuo kierto on kumminkin tasoittunut hyvin =). Rennolla asenteella jatketaan.
  11. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

    Mukavaa sunnuntaita! Mulle vois päivittää kp1/31 yk8,jee kierto lyheni .Jospa nyt olis paremmat mahkut.=) Onnea Kellikselle! :heart: :flower: ja muille plussanneille.
  12. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Mulle vois päivittää kp2/35 yk7.Onneks kierto lyheni metujen ansiosta :) En oo pitkään aikaan täällä käyny. Onnea kaikille raskautuneille :flower: :heart: . Tinkerbelle ja muut jännäilijät,rutkasti onnea tähän kiertoon. :D
  13. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    malttamaton kiitti tiedosta.Mulla oli yks varhainen km(yk3),ennen ku tuli raskaaksi(yk9). Tarkottaako korkea hb,et veressä on myös liikaa hyytymistekijöitä(mulla on ollu tuo hb145). Meilläkin kesti n. 2v,ennen ku tulin raskaaksi.Ehdittiin jo aloittaa lapsettomuus-tutkimukset(julkisella)...
  14. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Ei tuu viestit perille. Hirmu paljon Onnea hätähousu :flower: :heart: Haamusta kans onnittelut dogtor :D malttamaton, mikä tuo x-testi on,jos saa kysyä?Mulla kans on pco mut varmaan lievävä ku esikoinen tuli luomusti.Minäkin syön nyt metforemia ja toivon et ne auttas mua. Ottaa...
  15. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Tervetuloa Chantal :wave: shenda81 kyllähän se masentaa itteäkin ku toista vaavia ei kuulu mut jotenki vaan uskon et tulee se toinenkin vielä joskus. Stinkkis, voihan nuo olla ihan niitä odotettuja oireitakin. :D Jännittää sun puolesta. Minusta vaan tuntuu et saat plussan tässä...
  16. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Mulle vois päivittää kp1/? yk6 Vissiin tuo laihduttelu sekoittaa vähän kiertoa mut nyt täysillä tähän kiertoon :D Ei muuta ku ovista oottelemaan ja jännäilemään teidän muitten puolesta :)
  17. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    ittnafele voimia,toivotaan et kaikki muuttuu vielä paremmaksi :hug: shenda81,tiedän tunteen.Mut onnea uuteen kiertoon,kyllä me kaikki vielä vaavit saadaan. Ei oo vielä menkkoja näkyny mut ei oo kyl oireitakaan mitään.Ovista ei oo varmaan tapahtunut. :( .Perkule ku loppu o-tikut kesken...
  18. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    No ei varmaan tuu tässä kuussa plussaa... Jospa plussa pärähtäs helmikuussa :) Alkas äkkiä ne menkat ni pääsis uuteen kiertoon yritteleen.Pitää tänään tilata o-tikkuja. nöttiäiselle onnittelut! :heart: :flower: Mininalle parempaa onnea uuteen kiertoon :hug:
  19. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Terveppä terve! Tänne ei mitään uutta.Ei oo oireita ja menkat pitäs alkaa ens viikon ma-ke..,kait.Enkä kyl ala testaileen ku korkeintaan loppu viikosta,jos on tarvis.Eipä oo kyllä tikkujakaan..onneks :D Ens kiertoon pitänee ostaa kunnon pussi tikkuja ku himotestaaja olen :ashamed:
  20. N

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

    Tinkerbelle mulla on nyt kp27/35-37? yk5. Tämä kierto menny vähän ohi mut ens kiertoon taas täysillä mukaan :D

Yhteistyössä