Hakutulokset

  1. K

    sokos hotel

    onko kellään tiedossa mitään koodia jolla saisi alennusta sokos hotellissa yöpymisestä tai lahjakorttia sokos hotelleihin, etenkin flamingoon..
  2. K

    kuvien teettäminen

    onko tällä hetkellä extrafilmille tai ifolorille mitään alennuskoodia?
  3. K

    tahdon auttaa

    meiltä löytyisi ylimääräistä tavaraa mm.lasten leluja ja vaatteita, sekä myös miesten ja naisten vaatteita ja olisin valmis niitä lahjoittamaan vähävaraisille jouluksi.mitäköhän kautta tämä onnistuisi?
  4. K

    Emiliana Torrini: Jungle Drum

    onko tästä olemassa suomalaista versiota? anna lauloi idolsissa viimeksi tämän, lauloiko suomeksi vai...?
  5. K

    neuvoa! äkkiä!

    äsken kun idolsissa esiteltiin annaa ennen laulua,niin kenen biisi soi taustalla? raikas naisääni(anna?) lauloi jtn "tyttö tanssii" tms.
  6. K

    Vapaa lippuja flamingoon!!

    :wave: tartteeko kukaan?
  7. K

    valitusta turhasta

    anteeks nyt kun avaudun mutta olen yrittänyt katsella mattoja huutonetistä, MUTTA... suurin osa matoista on SINISIÄ !!! eikai kukaan sisusta sinisellä? yök yök (mun mielipide) niin ja jos jollain ylimääräisiä mattoja niin kuvaa vain tänne päin ;)
  8. K

    Ketään menossa flamingoon tänään???

    jos menossa, täältä löytyisi ilmaisia sisäänpääsy lippuja!!
  9. K

    millä herkuttelet?

    yamii. itsellä lämpöisiä voileipiä ja glögiä edessä. mitäs muilla iltapalaksi tänään?
  10. K

    ei tuu prinsessa huonetta

    olisin halunnut kaksi vuotiaalle tytölle rakentaa sellaisen prinsessa huoneen. vaaleanpunaiset seinät, katos sängyn päälle jne jne. mutta mutta... tyttö onkin kiinnostunut kaikesta muusta kuin prinsessa jutuista. :kieh: autot sitä ja autot tätä.... taitaa jäädä remontti tekemättä...
  11. K

    autoilu

    tuomitsetteko automaattisesti kaikki pääkaupunkiseudulla autoilevat, koska ajattelette että pääkaupunkiseudulla ei autoa tarvitse kun julkiset kulkee?
  12. K

    nokia eden

    millainen paikka? mies+minä+2v tyttö, viihdytäänkö? laitoin ostetaan palstallekin jo, mutta kaipailisin alekuponkeja tms kyseiseen paikkaan!
  13. K

    neulonta apua

    # 1. krs: *työnnä oikea puikko etukautta ensimmäisen silmukan läpi ja neulo toinen silmukka etukautta silmukkalenkin läpi. Neulo sitten ensimmäinen silmukka takareunasta ja pudota molemmat silmukat puikolta*. Toista *-*. # 2. krs: oikein. mä en tajua tota ekaa kerrosta. osaako joku "suomentaa"?
  14. K

    mihin ihastuit miehessäsi?

    niin että mihinkä ihastuit ja vieläkö ihailet samaa piirrettä?
  15. K

    PERHOINEN84

    Ootko sie täällä ??? tän illan suunnitelmat??
  16. K

    muumimukit

    minkä takia huutonetissä myydään valavasti UUSIA muumimukeja mm. mintun vihreää nipsua. Olen kuullut juttua että muumimukeja varastetaan paljon kapoista, niin tuollako ne niitä sitten myyvät? en vain ymmärrä mitä järkeä ostaa huutonetistä uusi muki esim 10? + postikulut n 9? kun uuden mukin saa...

Yhteistyössä