Hakutulokset

1. H

G: Mitä teille tarjoiltiin synnytyksen jälkeen?

Molemmilla kerroilla tuli kahvia, teetä, mehua ja vettä.Sekä leipää, jugurttia, keksiä ja kuoharia B) Kellonajoista huolimatta :laugh: 22.10 ja 13.16 :)
  2. H

G: Ovatko kaikki synnytyksesi alkaneet "samalla tavalla"?

Ensimmäinen alkoi supistuksilla ja kalvot puhkastiin vasta salissa 18 tunnin jälkeen...Tyttö tuli 4 tuntia myöhemmin... Toisen kanssa meni vedet itelleen josta 9½ tuntia tytön syntymään.. Eka synnytys oli kun unelma..toinen alimmasta helvetistä :/
  3. H

kuinka kauan synnytys on kestänyt

Esikoisella 22 tuntia... Kuopuksella 9½ tuntia...
  4. H

Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

Tyttö syntyi rv 40+0 ilman apukeinoja :heart:
  5. H

TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

Noista tuplarattaista..esikon ja kakkosen välille meillä tuli tasan 1v11kk2vko..meillä oli sellaset ihan keposet tuplarattaat sillon kun ei tuo esikko jaksanu ihan joka paikkaan kävellä..Oli kyllä hyvä ostos =) Nyt ikäeroa tulee "hieman" enemmän :laugh: esikkoon 8v ja kakkoseen 6v :laugh:
  6. H

Tänään tuli sitten sairaslomalappu postissa kotiin...työnantaja ei suostu ottamaan sitä riskiä että mulle tapahtuu töissä jotain..se kun on kuitenki fyysisesti tosi raskas..eli syyskuun alussa katellaan uudestaan töihin paluuta.. La on mulla 10.1.2009, sairaalana PS (porvoon sairaala), lapsista...
  7. H

Tänään sitten olin taas ultrassa..aikasemmin lääkäri on todennut istukan olleen kohdunsuun päällä ja siitä sitten noustessaan on repeytynyt..Nyt oli sitten eri lääkäri ja yht'äkkiä, viikossa, istukka onkin takaseinässä turvallisesti, täysin kiinni...töihin kuulema voi hyvin mennä kunhan välttää...
  8. H

Mulla oli tokan odotuksen aikana niin että neuvola pisti mun labraan koska oli sokrut vähä koholla..ja painoa oli kans "liikaa" Nyt ne puhu jo heti alussa tän kolmannen kohdalla että joskus vkolla 23-> joutusin taas menemään ihan vaan varmuuden vuoksi sokerirasitukseen...toivottavasti ei tarvi...
  9. H

Heippa vaan kaikille! Täältä ryntäisi vielä yksi tammikuun la-omaava äippä sekaan :laugh: La ois tossa (7)10.1.09 :heart: Lapsosista tämä ois kolmas ja viimenen... Tänään olen menossa taas ultraan..siellä tullu ravattua joka viikko.. Istukka repeyty hieman tossa kuukausi sitten ja sitä nyt...

Yhteistyössä