Hakutulokset

  1. I

    lapsettomuushoidot ja työnhaku

    Itse olen hakenut töitä vaikka olemme olleet lapsettomuushoidoissa. Muutenkin olemme yrittäneet elää elämää ihan niinkuin ennenkin, koska tosiaan eihän sitä tiedä miten hoidossa käy. Uskon että kaikki järjestyy niinkuin on tarkoitus:)
  2. I

    Onko muita paljon nukkuvia vauvoja?

    tyttö nukkui kanssa ja paljon tuon ikäisenä. nyt tytön ollessa 11kk, nukkuminen maistuu yhä, määrä ei ole tietenkään sama kuin pienenä. en nyt muista kuinka paljon tyttöni nukkui vauvasi ikäisenä, mutta oikeesti paljon, koska olin myös huolissani. oikeesti jos vauvasi kasvaa ja voi hyvin, nauti...
  3. I

    Vuosi sitten....

    Näihin aikoihin äitiyslomani alkoi, vaavi tuli väkipakolla maailmaan vasta 1.1.. Kyllä oli pitkä aika odottaa, mutta kannatti.
  4. I

    ikuisuuskysymys- koska päivähoitoon?

    samaa kysymystä olen myöskin pohtinut. olin ajatellut meneväni töihin heti kun tipun kotihoidontuelle, en pystynyt. siirsin aikaa siihen kun tyttö olisi vuoden, mutta nyt tilanne on niin, että jään kotiin koko ensi alkuvuodeksi. kotihoidontuella (meillä se on minimimäärä) en pysty tietenkään...
  5. I

    Paljonko teidän 9kk syö?

    Meillä tyttö syö suunnilleen näin. aamuvelli 2dl ja vajaa 1dl jugurttia lounas pikkupurkki lihasosetta, maitoa n 100ml välipala pikkupurkki hedelmäsosetta, maitoa 80-100ml päivällinen pikkupurkki lihasosetta iltapuuro 1d,l hedelmäsoseella iltavelli 2dl 8kk 75,5cm ja 8900g, pitkä hoikka...
  6. I

    Minkä kokoisia 8 kk?

    Meidän tyttö 8970g ja pituutta 75,5cm. 80cm vaatteet ovat käytössä, lähinnä pituuden takia. Tyttö on hoikka ja pitkä, kehen lie tullut?
  7. I

    Paljonko teidän vauvanne nukkuu (n. 8 kk)?

    Meilläkin on lisääntynyt tuo nukkuminen, tyttö tänään 8kk. Öisin nukkuu yleensä n 10.5-11.5h ja päivällä kahdet päikkärit. Aamu-unet n 1.5-2h ja iltapäivällä samoin. Sanoisin että keskimäärin nukkuu päivässä reilu 14h. Tosin yöt ovat melko repalaisia, heräilee todella usein, onneksi tutti...

Yhteistyössä