Hakutulokset

  1. omenaruusu

    Kuinka paljon meitä kuumeilijoita täällä pyörii?

    Mua huvittais tietää noin tilastollisesti, kuinka pajon meitä täällä on. Laittakaas jokainen, jos viitsitte, yksi viesti, niin nähdään paljonko meitä on yhteensä! (Jatkuva sairasloma näköjään teettää tällasta, loppuu ideat, kun pitää vaan maata :ashamed: )
  2. omenaruusu

    Maalismasuista 2009 itkien tälle palstalle

    Meille kävi siis näin. Viime viikosta lähtien olen kärsinyt kovista päänsäryistä. Maanantaina otin yhteyttä neuvollaan ja pääsin tutkittavaksi. Kaikki oli hyvin siihen asti kunnes sydänääniä kuunneltiin. Mitään ei kuulunut, joten sain lähetteen kiireellisenä äitiyspolille. Siellä lääkäri totesi...
  3. omenaruusu

    Löytyykö muita refluksitaudista/happovaivoista kärsiviä?

    Olen kärsinyt vatsahappojen takaisinvirtauksesta n. puolitoista vuotta. Lääkityksenä on ollut aina Somac 40mg. Tämä on auttanut ennen, mutta nyt tuntuu ettei siitä ole apua. Olo on koko ajan tuskainen, närästää ja ylävatsa on kipeä ja jännittynyt. Yöt saan onneksi nukuttua, mutta päivät menee...
  4. omenaruusu

    4-D ultra ja sukupuolen määrittäminen

    Te, jotka olette käyneet 4-D ultrassa, kertoisitteko millä raskausviikolla kävitte ja saitteko sukupuolen selville. Normaaleissa ultrauksissa kun ei meilläpäin ainakaan ennen ole sukupuolta kerrottu. Sitten olisi vielä kiva tietää minkälaista hintahajontaa on eri paikkakunnilla.

Yhteistyössä