Hakutulokset

1. E

Eternity :)

Sori, en huomannut että kansio oli jo täynnä...En osannut sille muuta tehdä kuin poistaa kaiken. Jatketaan kun ehdit: )
  2. E

Onnistuneet sämpylät??

Nyt mä sen keksin, täältähän joku näppärä kotikokki voisi mullekin antaa toimivan sämpyläreseptin!? En todella tiedä MIKÄ mun yrityksissäni aina on vikana, ihan ohjeiden mukaan olen niitä veivannut, mutta tulos on aina kovia "kivipullia" joita ei kukaan tahdo parhaalla tahdollakaan syödä yhtä...
  3. E

Äidin kaipuu toisen luo

Kiitos viestistäsi. Elän juuri nyt sitä vaihetta missä haluan katsoa saadaanko me tähän liittoomme vielä se tarvittava tunne molemmin puolin. Siksi yritänkin nyt panostaa yhteiseen aikaan jne. Puhuttu me on aina paljon, joten siitä ei ole kiinni. Aika varmasti näyttää miten asiat päätyvät.
  4. E

Äidin kaipuu toisen luo

Tässähän on nyt vaan se vaikeus että sä et tiedä kaikkia faktoja..Tällä hetkellä en tee yhtikäs mitään väärää, jos sitä ei lasketa vääräksi mitä tunne- elämän puolella tapahtuu, jossain mun sisällä. Siitä ei liene ihmisiä ole kuitenkaan hirtetty koskaan??Mä olen ollut kuukausia "kuivilla" ja...
  5. E

Äidin kaipuu toisen luo

Näinhän se on, toisilla seisoo vehje ja järki myöskin, toisilla taas järki leikkaa mutta muualla ei värähdä, kurja tosiasia. Se on hyvä kun meitä ihmisiä on "erehtyväisiä ja haihattelijoita", ja sit niitä täydellisiä Luojan luomia; )
  6. E

Äidin kaipuu toisen luo

Luin tuota sydän kylmänä, kyllä mä tuon kaiken tiedostan..Olen yrittänyt lukemattomia kertoja asettua hänen asemaansa, miltä MUSTA tuntuisi sama tilanne..Kysyit olenko varma etten nauti tilanteesta, vallasta? Jos jotain vielä tunnen, ei se ainakaan nautinnolta tunnu. Elämä on pitkälti vain...
  7. E

Äidin kaipuu toisen luo

Kuule Miracle, tuot esiin juuri samoja asioita joita itsekin olen pohtinut, eli vaikka tämä hieman kissanhännän vedolta vaikuttaakin, mulle tulee olo etten ole aivan hakoteillä ollut, kun joka suunnalta kuitenkin ominkin päin olen ainakin yrittänyt asiaa pohtia..koko ajanhan sitä teen, nytkin...
  8. E

Äidin kaipuu toisen luo

Juu totta, en tarkoitakaan että hakisin tiettyjä vastauksia ja neuvoja, miksi siinä tapauksessa olisin hakeutunut tänne " keskustelemaan " tästä sinänsä tosi kipeästä aiheesta!? Tässä elämäntilanteessa vaan asioita on yksin yrittänyt pohtia joka suunnalta, monesti olen ajatellut ihan samoin kuin...
  9. E

Äidin kaipuu toisen luo

Niinkun totesin, me nähdään asioita aika lailla eri tavalla, mutta sitähän se rikkaus ihmisten välillä on..Paljolti voit olla ihan oikeassakin..Mutta tuo mitä sanoit ylpeydestä..En tiedä oletko niin nuori tai jotain, mutta ei pitkän liiton jälkeen ylpeys enää voi olla tiellä jos vaikka uutta...
  10. E

Äidin kaipuu toisen luo

Enhän mä ole sitä arkea päässyt / joutunut elämään, totta, samaa olen monesti miettinyt. Mutta jos sen kaiken olisi valmis kohtaamaan, ne elämän kurjuudet, sittenkö uskaltaisi sanoa rakastavansa? Monihan eroaa entisistä kuvioista jo silloin kun se rakastumisen huuma on vielä täysin päällä, ja...
  11. E

Äidin kaipuu toisen luo

Jotenkin luulen että kyllä se rakastumisen tunne kolmen vuoden aikana olisi jo hieman hälventynyt, se hurjin vaihe jolloin kaikki on ihan ihanasti päälaellaan..tässä on kuitenkin ollut niin monia tosi kipeitäkin vaiheita ja mutkia matkassa. Jäljelle on jäänyt tunne jota en muuksi osaa kuvitella...
  12. E

Äidin kaipuu toisen luo

Jos se pysyisikin ihastumisena, asiat eivät etenisi millään tasolla pidemmälle, niin minun ja läheisteni maailmanjärjestystä moinen ei mullistaisi, mutta minun tapauksessani kyse on sellaisesta kokonaisuudesta tunteineen päivineen ettei sellaista voi eikä saa toiselta osapuolelta sallia kun...
  13. E

Äidin kaipuu toisen luo

Sullekin on Saparot yksityisviestiä.. :)
  14. E

Äidin kaipuu toisen luo

Niinkuin jo otsikossa totesin, olen asioista pitkälle samaa mieltä kuin sinäkin, olen ainakin todella yrittänyt punnita riskejä, yleensä lasten kannalta ihan ensimmäiseksi..Mutta tuo TUNTEIDEN SAMMUTTAMINEN, se ei ole onnistunut, alkuunkaan. Tietoisesti sitä on kyllä yritetty monesti. Kerro...
  15. E

Äidin kaipuu toisen luo

Meillä tämä tuntuu hajoavan kohta käsiin, en pysty enää näemmä pitämään idylliä, sanoisinko rehellisesti kulissia, ehjänä ja pystyssä kun tunteet kohdistuvat sinne missä en ole mutta tahtoisin olla, sen toisen ihmisen lähelle. Sinä tietänet mitä on kuunnella toisen suunnitelmia tulevaisuudesta...
  16. E

Onnellinen <3

Olen onnellinen puolestasi..: ) Kaipa meistä jokainen onnea etsii, varsinkin jos toisessa on selkeästi "puutteita", alkoholiongelmaa tms. Älä ymmärrä tätä väärin, mutta toivon usein että minunkin mieheni etsisi itselleen paremman onnen:'( Vaikkei meillä tiettyjä pulmia liitossa olekaan.
  17. E

G:Kuinka moni on rehellisesti vain lasten takia avo/avioliitossa?

Itselläni ajatus erosta ja lasten takia "uhrautumisesta" tai kumppanin vuoksi yrittämisestä ovat niitä joka päivä ajatuksissa pyöriviä asioita..Missä menee itsekkyyden ja terveen järjen ero, mitä saan ja olen oikeutettu tekemään oman tunne- elämäni vuoksi, miten pitkälle taas pitää ajatella...
  18. E

Äidin kaipuu toisen luo

Joo kyllä, sitähän aluksi ajattelinkin ensimmäisen vuoden ainakin että kyse on vain pakenemisesta tästä arjesta; työt, kotityöt, raha-asiat, harrastukset, suku, lomat, tämä koko paketti..Mutta mitäpä tuumitte nyt tästä, olen ja elän " tässä", olematta kuitenkaan aidosti läsnä kenellekään...
  19. E

Äidin kaipuu toisen luo

Juuri noita asioita olen nämä vuodet kelannut, uudestaan ja uudestaan. Toki tiedän että arki astuu jokaiseen liittoon, senkin tiedostan että kaikki voi todellakin mennä pieleen myös siinä uudessa mahdollisessa suhteessa. Järjellä olen yrittänyt tunteitani hukuttaa, siinä huonosti onnistuen...
  20. E

Äidin kaipuu toisen luo

En tiedä onko kyseessä tavallinen vai tavaton tarina..Meillä oli tavallinen perhe, asiat hyvin, molempien urat nousujohteisesti mallillaan,lapset terveitä, talo, ystävät, harrastukset, avoin mutta jotenkin "arkinen" avioliitto.. Kunnes kolme vuotta sitten tapahtui jotain mitä en uskonut...

Yhteistyössä